دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

حس روزگار


یه عکس................
دقیقا دو سه روزه حسش نیست ............!
یه مثل تو یه روزنامه  خوندم که نوشته بود : عاشقی تنهادردی است که بیمار از آن لذت میبرد.

سه تا لینک هم میزارم که خالی از عریضه نباشه....

http://www.uploadi.info

http://www.savefile.com/filehosting/

http://imageshack.us/index.php

چهار شنبه 20 آبان 1383
یاهو مسنجر

توی یاهو مسنجر، یه پیام به یکی بزنید (یا به خودتون) و توش بنویسید:
s: ehsan
چند ثانیه صبر کنید و لذت ببرید!!
به فارسی هم کار میکنه ردیف!
s: احسان
نتایج رو هم توی جمله یا متن bold میکنه. نمیدونم چند وقته این سرویس رو میده ولی امروز اتفاقی یه جایی پیداش کردم. که مطمئناُ کسی خبر نداره.....
 
ولی انصافا هنوز بعضی امکانات یاهو نظیر نداره. ولی گوگل هم یه سری طرح های سکرت داره که تو آزمایش هستند. مثل :نرم افزار جستجوگر گوگل (Google desktop ) به صورت آزمایشی به کاربران عرضه گرد و جنجال نسخه آزمایشی این نرم افزار در میان کاربران و شرکتهای رقیب بالا گرفت و در طول یکماهه قبل مقالات و صحبتهای مختلفی درباره آن صورت گرفته است، بطوریکه مقامات یاهو و مایکروسافت نیز اعلام کرده اند به زودی نرم افزار ویژه ای را برای جستجوی کامپیوترهای شخصی ارائه خواهند کرد. پست بعدی کامل در مورد  سرویس های گوگل می نویسم. فعلا یا حق.

یه چیزی را داشتم فورگت میکردم دعا کنید که این سایت ما هم زود تر تمام بشه...

پنج شنبه 14 آبان 1383


لینک دو

سلام ۲۰ روزی است که  ماه رمضان گذشته امید وارم روزه هاتون قبول باشه ماروهم سرنماز دعا کنید تا هر چه زود تر بتونیم دات کاممونو یه یرو سامان و بدیم طراحیشو زود تر تمام کنم . خدایش ۴ روزه روش کار دارم میکنم رفت بالا در مورد طراحیش صحبت میکنم.
فعلاٌ چند تا لینک:

سه شنبه 12 آبان 1383


دات کام

سلام این مطلبو که دارم مینویسم ساعت تو مایه های 1:20شب است .خبر اول اینکه به سلامتی ول خرجی کردیم و دست از دومین های فیری برداشتیم و دات کام شدیم اونم از یه سرور توپ آمریکایی که پدر مادر دومین دار هاست و با سی پنل.........

به زودی اینجا رو دایورت میکنم رو پارکانت و چون طراحیش رو طوری است که جا بر لینک دوستان نداره دوستانمو به یه لینک در اینجا ردیف میکینم. از دوست های خیای خوبم اول از همه حسام ، آبادانی ، مندو ، هیراد دادش جنتلمن ، یاس های آرام عزیز ، احسان از شیراز ، عاشق و سهیل دو دوست جدید بلاگ اسکایی من این که از این سیستم کم رفیق دارم و من از سهیل واسه لینگ اون آهنگ ممنونم اما یه 10 خط از این عجایب بخونید ( تو یه وبلاگی اون هفته اینها رو خوندم) .

فاصله بین مچ دست تا آرنج برابر با طول کف پا است
تقلب شما روزی ۱۰۱۰۰۰ بار می تپد (حواستون باشه برای کی میتپه)
دهان شما روزی یک لیتر بزاق تولید میکند(در گربه ها تیم لیتر میباشد )
به طور متوسط هر انسان میتواند یک دقیقه نفس خود را حبس کند رکورد این ماده در جهان 5 ۷.دقیقه است (طرف بچه آبادان بوده)
از دست دادن تنها ۱٪ از آب بدن موجب تشنگی میشود (در دمای 45 درجه بدن 8 قطره آب از دست میدهد)

۶-مردان روزی ۴۰ و زنان روزی ۷۰ تار مو از دست میدهند ( قابل توجه خانوم ها که زود تر کچل میشن...!)
یک انسان ۸ ثانیه بعد از قطع گردن به هوش میماند ( در مورد مرغ تا 30 دقیقه هم ممکن میباشد )

عضله ای که به شما امکان چشمک زدن میدهد سریع ترین عضله بدن است شما به طور متوسط ۱۵۰۰۰ بار در روز چشمک میزنید                
:-) زنان دو برابر مردان چشمک میزنند
.ناخن های دست ۴ برابر سریعتر از ناخن های پا رشد میکنند . (اگر دوست داشتین بگین تا بازم براتون پیدا کنم و بنویسم )

یکشنبه 26 مهر 1383


چت و تلفن (لینک دونی کوچولی )

سه سلام بازم ماه رمضان کار  خودشو شروع کردو امید وارم همه به تونید از برکات این ماه کمپلت یوسیفال بشد ....

کاش میشد مزاحم ها ی تلفنی را مثل مزاحم های اینتر نتی ایگنور کرد دیشب داشتم فکر میکردم اگه واقعآ این شرکت مخابرات  که داره همه جوره مردمو میچاپه (گوش دشمن رو یه دیفال) بیاد یه سیستمی رو تلفن هاش بزاره  که هر شماره ایی که جایی مزاحمت ایجاد کرد با زدن یک  کلید ایگنور بشه و دیگه نتونه اونجا زنگ بزنه یه چیزی تو مایه های یاهو مسنجر آگه بخواهین تلفن را با مسنجر مقایسه کنید واقعاٌ میبیند که گوشی کار  ویس را میکنه و تلفن های دوربین دار هم برای وب کم شما و بجای ای دی یاهو هم یه شماره است مثل  ای  پی طرف تو اینترنت و فقط یه سری امکانات کمه که  اونو دیگر وسایل خیرسر مخابرا ساپورتش مینه هست میده که این امکانات را  داره مثلاٌ تو موبایل که همون چت،اس ام اس و.... هست امابا همه اینها ما با تلفن نمی تونیم هیچ فایلی رد و بدل کنیم.که لااقل این هم تو این مملکت بی صاحب این طوره ، خلاصه کمی گوگولتونه تکونی بدید میبینید شباهت های زیادی بین تلفن ها و مسنجر هااست به نظر من چند تا تفاوت عمده هم وجود داره : اول همین ارسال فایل ، دوم همین نبودن سیستم ایگنورانس مخابرات ، سوم تلفن پولی لست اما یاهو فریی تو فایو مینتس ،چهارم اگه فکر کنید 20 تا دیگه هم پیدا میشه ولی به نظر من مهترین تفاوت این دو این است: این که یاهو بهترین متخصص های دنیا روش کار میکنن ولی مخابرات ما یه عده دیگول ساختن و به مردم سرویس میدن به اصتلاح موبایل که بیشتر میتونه نقش گوش کوب ساخت کار خونه نوکیارا بازی میکند ، دادن. حالا هم یه سری خط دادن به اصتلاح ثبت نامی دو شبه قیمت خط 80 هزار تومان میاد پایین یه چیزایش خوبه اما خیلی چیز هاش تو این بازار پکیده  ما خیلی ضرر داره. اما بگذیم این هفته کمی سرم شلوغ بود چون یه دو تا سفارش  داشتم یکیش  تقریباٌ آماده است میتونید طرح اولیه اونو اینجا ببینید.

دوست خوبم یاس آرام که به من  سر زدند ازشما ممنون هستم من هر کار کردم نتونستم کامنت براتون بزارم ممنون که سر دید خیلی خوشحال شدم  وشرمنده کردید. وآقای دانشجوی بارانی آگه این پست منو میخونی جان اون بچه های دانشگاتون این لوگوی شما آماده است عزیز بیا ببرش.و در آخر هم چند تا لینک واسه سرگرمی البته چون من به قانون کپی رایت عمل میکنم اینجا اعلام میدارم این لینک ها از وبلاگ امیرعزمتی است .
 خیلی خیلی جالب؛ تصویری از چاق‌ترین فردی که تا کنون دیده‌اید!

یک بازی فلش فارسی، کم حجم و سرگرم‌کننده.

عکس ماهواره‌ای حجیم ولی بسیار جالب از شهر ونیز ایتالیا.

یک فلش جالب و باحال؛ شترسواری به صورت دولادولا !!

یک بازی جالب فلش؛ پرتاب نارگیل در حلقه بسکتبال!

یک فلش آموزشی؛ چگونه پیراهن خودمان را تا بزنیم؟!

یک بازی باحال فلش؛ با بادبزن، بالن را هدایت کنید

 

پنج شنبه 16 مهر 1383

بازگشت پارکانت
یه سلام داغ به دنیای وبلاگها ...دقیقاْ 1 سال سه ماه شده وبلاگمون !!! شاید باورتون نشه در این مدت فقط32تا پست داشتم بنده خدا این رفیقمون پرشین یه شب تماس گرفت خونه بعد بابام گفت: یه آقایی از پرشین است میگه پارکانت....پدر سگ یه اسم آدم وار واسه خودت انتخاب میکردی ؟ مگه تومسحیی هستی که اسمت پارکانته ؟(البته شاید هم مسیحی شده باشم بابام چه میدنه که این حرف ها را میزنه ) از ساعت 10 تا 11:30 با آدمین صحبت میکردم گفت: یادته 20 تیر 1382 وبلاگتو آمدی درست کردی و و....(البته خاطرات وبلاگیمو بعداْ براتون میگم) یه یک ما نوشته بعد هم انگار جون به یه کی میدادی تا بنویسی اصلاْ متریکه تو وبلاگ آپدیت نکن. نمیشه مرد مومن ول کن من هم به ادمین گفتم: آدی جون،جون یاهو مارو فروگت کن بزا حال کنیم و بشیم تنبل ترین وبلاگ در تاریخ وب نویس های آبادانی البته بچ میگن.بگذریم خلاصه آدی کلی زد تو سر ما با این وبلاگمون و ماهم به قول زن عمومون نیست حساس...!! دیگه بهمون برخورد و ننوشتیم ابته بعد مدت ها در سال نو در روز عید یواشکی آدی عیدو تبریک گفتیم و بعد 7 ماه باز پیدام شده دیگه با آدمین کاری ندارم و هر چی از این دو خط اراجیف که بگذریم طراحی سایت مهرگانت را عوض کردم یه نظر ببینید. و وب سایت سرزمین که کار باز کار خودم بوده این روزها بازدید کنندهایی خفنی اسی پر طللا زده به هم روزی 15000 بازدید کنده و جالبیش هم اینجاست 18 هر ماه هم ترافیک ماهیانش تمام میشه بعداْ مفصل از نظر خودم نقدش