دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

عکس آرینا برای بهاره + کذت

عکس ۱  + عکس ۲   + عکس ۳

باروون اون شب،آدمو بی حال میکرد.صدای قطرات باروون که به شیشه میخورد،از فکر خواب بیرون میومدم و چشام باز میموند.چشمایی که باید اوون شب بیدار میموند.چشمام به شیشه دوخته شده بود و تو فکر بودم.فکرم به همه جا پرواز میکرد، به سوی چیز هایی که یه عمر داریم براشون سگ دو میزنیم آخرش هم هیچ . زندگی آخ زندگی هر چی به دنبالت دویدیم تو دستد را به ما ندادی ...  لعنت به تو روزگار 

همش فکر تو فکر میشدم،مثل راهروهای تو در توی خونه های قدیمی.بعضی اوقات چشمام بی اختیار بسته میشدند و گاهی هم نه چشمام نمی دید دیگه هیچی را ولی همون لحظه یه بیت شعر میاد به سراغت

من او بدم،من او شدم

با او بدم،بی او شدم

در عشق او چون او شدم

زین رو چنین بی سو شدم

ساعت 3:15 بود و به خودش میگفت : 

دل که به جاده می سپرد کسی اونو صدا نکرد و نمی کنه
مسافر خسته من بار سفر را بسته بود  تو خلوت آینه ها به انتظار نشسته بود

میخواست که از اونجا بره دلش پر از گلایه بود

اما نمی دونست چرا ؟

آدم تو زندگی صاب مردش که روز های داره که اون قد یه عمر عذاب میدن و میکشن . اما یادت باشه بارون

یادت باشه بارون که برات اشتباهی شده و اشتباه فکر میکنی

عکس آرینا برای بهاره + کذت

عکس ۱  + عکس ۲   + عکس ۳

شاید آخرین نوشته

برای خانم بهاره  ! برای نظر دادن به من نیازی نیست همه گزینه ها پر کنی ....   فقط نام  و بعد هم پیامت را در کادر مینویسی سپس ارسال نظر را میزنی  . 

- اگه هم خواستی عکس های آرینا را ببینی بگو برات بزارم تا همین جا ببینی .

- خانوم کذت شما که نظر میدهید لطفاٌ آدرس وب تون را هم بنویسید .

- قالب غروب سیاه پوش هم در حال آماده سازی هست تا چند روز آینده اگه زنده بودیم

- پیغامی برای ناناز :   شانه هایت را برای گریه کردن  دوست دارم ...  دوست دارم ...

- چند روز پیش نوشته بودم آدم دلش میگیره . مثل اینکه  هر چی از سال میگذره آدم بیشتر  دلش

میگیره  با این اوضاع احوال تا آخر سال دق مرگ میشه و عمرشو میده به شما که داری میخونی و ....

اگه دیگه ننوشتم حلال کنید

مشکلات بیشتر از اونی هست که فکر میکنی به تونی تحمل کنی

قبلا کی بودین؟

دوست دارین بدونین قبلا کی بودین؟، چه شخصیتی داشتین؟، چه کاره بودین؟ و در کجا و در چه سالی زندگی میکردین؟
میتونید تاریخ تولد خودتون رو به میلادی در سایت زیر وارد کنید تا ببینید قبلا کی بودین!


http://www.thebigview.com/pastlife

یه چند تا سخن و یک مقاله ( چه کسانی به شما لینک داده اند ؟ )

یک : امرزو  گفتم یه مقاله آموزشی در باب لینک و این مسائل بزارم . جستجویی در  اینترنت داشتم و اطلاعاتی که خودم داشتم همشو قاتی کردم و این در آمد .  اگر مقاله را با دقت بخونید چسز های خوبی یاد میگیرید

دو : دو عدد قالب بلاگ اسکای  طراحی کردم  البته لینک عکس هاشم بعدا میزارم  بتونید ببیند  فعلا اگر کسی نیاز داره  یکی   دیگش هنوز مونده  برایاطلاعات بیشتر کامنت بزارید

سه : از
 غروب سیاه پوش خواهشمند هست برای قالبش با ما تماس بگیرند

چهار :  مقاله  چه کسانی به شما لینک داده اند ؟


برای پیگیری صفحاتی که به وبلاگ یا سایت شما لینک داده اند راههای زیادی وجود داره که من چند تا از این راهها را که خودم بیشتر استفاده می کنم برای شما می نویسم . بسیاری از شمارنده ها یا کانترها این امکان را دارند که صفحاتی بازدیدکننده از آنها به وبلاگ یا سایت شما وارد شده را ردگیری یا Track کنند . فرض می کنیم وبلاگ شما هیچ شمارنده ای ندارد . در اینصورت سه ابزار از صدها ابزاری که این کار را برای شما انجام می دهد را معرفی میکنم .
اولین سایت که شما با جستجو در آن می توانید صفحاتی را که به شما لینک داده اند را بیابید سایت معروف و قدیمی technorati است که تا زمان نوشته شدن این مطلب بیش از 7.5 میلیون وبلاگ را تحت نظر دارد و بیش از 900 میلیون لینک را رد گیری کرده است . شما با ورود به technorati و تایپ کردن آدرس وبلاگ خود می توانید کلیه وبلاگهایی را که به شما لینک داده اند را بیابید و ببینید که هر وبلاگی چه زمانی به شما لینک داده و لینک شما در چند صفحه آن قرار دارد و بازدیدکنندگان آن ولاگ چند بار بر روی لینک وبلاگ شما کلیک کرده اند. همچنین می دانید که تعداد زیادی از وبلاگها از سیستم مدیریت لینک بلاگ رولینگ استفاده می کنند . شما با ورود به صفحه جستجو بلاگ رولینگ و تایپ آدرس وبلاگ خود می توانید ببینید که چند وبلاگ لینک شما را در بلاگ رولینگ خود قرار داده اند .
راه دیگر پیدا کردن صفحاتی که به شما لینک داده اند قرار دادن کد

در قسمتی از وبلاگتان است تا با ورود هر فردی به وبلاگ شما نشان دهد که آن بازدید کننده از کدام صفحه اینترنتی به وبلاگ شما آمده است و چند نفر از آن صفحه آمده اند .همچنین شما می توانید کدهای دیگری را قرار دهید که مثلا تا 2 بازدید کنده آخر را نشان دهد . یا تا 5 روز آخر را نشان دهد . برای دیدن این کدها به این صفحه بروید.البته قرار دادن این کد ممکن است بعضی اوقات باعث کند شدن سرعت بارگذاری وبلاگ شما شود.
تا اینجا راههای ردگیری بازدیدکنندگانی که از صفحات دیگر به وبلاگ شما راهنمایی شده اند را بدون استفاده از آمار شمارنده شناختید. ولی جالب است بدانید هر کانتر یا شمارنده ای در خود قسمتی به نام Referrer یا صفحات مبدا یا صفحات ورودی دارد. اگر از کانتر Nedstat استفاده می کنید می توانید صفحه نتایج شمارنده را باز کنید و با کلیک روی لینک How در بالای صفحه سمت چپ ببینید که 100 بازدید کننده آخر از کدام صفحات به وبلاگ شما آمده اند. برای مثال روی How کلیک کنید تا ببینید 100 بازدیدکننده آخر این وبلاگ از کدام صفحات یا کدام موتورهای جستجو و با جستجوی چه کلماتیبه این وبلاگ آمده اند؟
همچنین اگر از کانتر eXTReMe Tracking که در مطلب قبلی معرفی کردم به راحتی می توانید آمار کاملی از بازدیدکنندگان وبلاگ خود داشته باشید . در صفحه Referrer Tracking 1 می توانیدببینید که 20 بازدیدکننده آخر از کدام موتورهای جستجو و در چه تاریخی و چه ساعتی و با جستجوی چه کلمه ای آمده اند و در صفحه Referrer Tracking 2 می توانید از آمار کلیه بازدیدکنندگانی که از ابتدا تاکنون از صفحات و موتورهای جستجوی مختلف وارد وبلاگ شما شده اند را مشاهده کنید. بییندید که چه صفحاتی بیشترین بازدید کننده را برای شما فرستاده اند و چه کلماتی بیشتر از همه جستجو شده است .

موفق و پیروز باشید

دل فسرده تر از قبل

روزهای آخر سال که میشه آدم دلش میگره . آخی روزگاری غریبی هست . از همه طرف میباره واسه آدم

حکایات هک شدن های سایت یک (  ای اس پی ) آ بادانی

البته زود سایت را آوردن پایین

تقدیم به او که نبود

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش به من شوق زیستن داد.او که دیدگانش به

فروغ خداوندی شبیه است ومظلومیت نگاهش به زیبایی نجابت خورشید. بازهم

از تو می گوییم.تو که در پاییز هزاررنگ راهبرم بودی"تو که در اوج مهربانی

پناه قلب خسته وتب آلودم بودی" تو که فانوس به دست" راهم را نشان دادی ومرا

با نم باران وخورشید عشق آشتی دادی .

باز هم از تو می نویسم"تو که یاد آور شکوه مهر ومحبتی"از تو می نویسم"چرا که

تمام کلمه های نانوشته مرا تو نخوانده می دانی.

نه نگو که نیستی! نگو که اقاقی نیستی" با یاس نسبتی نداری و هم جنس باران نیستی.

تما م دردهای نا علاج من با وجود مقدس تو درمان گرفت.

ای سحر آفرین! ای که جادوی نگاهت راه مرگ را به رویم بست.

من زیباترین کلمات را در گلدان کاشته ام که روزی به تو تقدیم کنم پس به یاد من باش و فراموشم نکن .

تقدیم به تنهاترین عشقم ناناز وبلاگ دل گفته های ناناز

جشنواره وبلاگ و نشریات اینترنتی









برای دیدن حدود  ۲۰۰ تا عکس از چند روز نمایشگاه وب اینجا کلیک کن 
اولین جشنواره وب آبادان هم شروع شد

لحظه ها


تمام لحظه ها یا دت "به ذهنم شور می ریزد

به شام تار تنهایی" نگاهت نور می ریزد

به من سر میزنی هر شب" لطیف و نرم و رویایی

تو را حس می کنم ای جان "تو در هر گوشه پیدایی

!تو باید با خدا باشی" که پا ک و بی ریا هستی

!تو آن شهزاده عشقی "که در افسانه ها هستی

مرا با خود ببر ای دل"ببر تا لحظه های دور

ببر تا لحظه آبی" ببر تا سرزمین دور