دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

آلبوم جدید شادمهر



آلبوم جدید شادمهر عقیلی البته من شک دارم شادمهر همچین آلبومی بده بیرون احتمال زیاد یکی خواسته خودش را جای شادمهر بزنه
 
تو هشت تراک میتونید اون را دانلود کنید

آلبوم تلافی

تلافی

وقتی تو رو شناختم

قید موندنو بزن

شب برهنه

ستاره (Remix)

ستاره(Clubmix)

اشک بی کسی

موزیک خالی 

نبود اینترنت

سلام به تمامی دوستان و معذرت بابت اینکه نتونستم به دوستان سر بزنم . بگذرم اینترنت استان خوزستان به مدت یک هفته بر اساس مسائل سیاسی امنیتی ملل شهید پرور قطع بود و دست رسی به اینترنت نداشتم  . بیشتر وارد مسائل  سیاسی کشور نمی شم . 

روزمره 

سایت جدید به زودی

-  پروژه جدید سایت  ارژنگ  اولین و بزرگ ترین مرکز  عکاسی در آبادان

اما نظرات شما

- مینا آلبالو
خیلی دلم می خواست میتونستم بیشتر این اطلاعات رو یاد بگیرم ولی اینجوری ظاهرا توی سرم نمیره!!!

پاسخ : در صورت نامفهوم بودن هر قسمت از موضوع آن را همین جا مطرح کنید . تا دوباره توضیح داده بشه .

از ناناز عزیز و فرناز و امیر و رز سفید و نادر ممنون هستم که سر میزنن .

پاسخ جن زده برای شما ارسال شد +

و در جواب سوال ترانه ممکن هست که تمامی پیغام های شما پاک شود مخصوصا این چند مدت که یاهم مسنجر قاط داره ؟  ولی از زیاد بود آف های یک نفر همه آف ها پاک نمشه . احتمالا شما اصلا آف هاتون بر طبق مشکلات یاهو نرسید یا کسی قبل از شما آی دیتونو باز کرده و هیچ آفی دیگه برای شما نمونده

پاسخ حسام : به به حسام جان از این ورا آمدی .قدم رنجه کردید 

پاسخ قاصدک  :  خواهش میکنم .

پاسخ مسیح یهودی : از اون مطلبی که آدرس داده بودین ممنونم واسم لینک شما هم تغییر یافت

پاسخ نیک روز  :  نیک روز جان ادرست باز نشد . در مورد طراحی قالب همه جوره میتونی رو من حساب کنی . حتی اگه بخواهی من قالب کامل به انجمن هدیه میکنم .  با من در تماس باش