دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

به دلم موند

دلم بدجوری روز به روز میگیره . . . . .

تو چی کردی با دل من ؟ قلب تو انگار نشنید التماس چشمامو تو انگار ندیدی غم نگام

به دلم موند

سرما

امشب هم بازم هوا سرده و خشکی سرما و سوزش تیز اونو میشه احساس کرد عجب این روز ها تنهایی را مزه مزه  می کنم .

 

لحظه خدافظی
اشک چشمام جاری شد
دست خدا سپردمت
دل من راضی نبود به این جدایی
گفتی به من
همفسر پرستو ها میشم
گفتی تو هم مثل خودم غممگینی از جدایی

 

شب سرد

ساعت حدودا ۲ هست . هوا خیلی سرد شده دلم خیلی گرفته بود اما خواابم نبرد ایمیل ها را چک کردم  . نمی دونم چم شده ؟ نه ناراحتم ؟ نه خوشحال ؟ نه افسرده ؟ نه داغون ؟ ولی حیرونم از زندگیم ! نمی دونم سرنوشتم چی میشه ؟ مدت زیادیه بهش گفتم اما جوابم را نمی گیر  ؟ حق هم داره ! این همه سال ..... .

آهنگ کرخه تا راین . . . . . . .