دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

شب بهاری

امشب یه شب بهاری هست هوای خنک از پنجره میاد تو یادم به جولی میوفته ؟ جولی دیگه نزدیکه فارق بشه و اما نمی دونم بدشناسی جولی  دراه آواره میشه ؟  دلم گرفته بود خیلی وقته تنها با خود هستم خیلی وقته از همه بریدم خیلی الکی خوشم یا شاید راست باشه ؟ اما ستاره تازه کجا بود ! من از خدا می خواهم فراموشم کنی من شاید دیگه عروسک خیالتم .

خاکستر

۲۳ فروردین ۱۳۸۷ / خرمشهر / بارون / برق / شل و گل / پیتزا ساقی / روزهای بارونی / هوای ستاره و . . . . . . 

 

زندگی سرد و بی روح

سال تنها

رفیق من سنگ صبور غم ها به دیدنم بیا که خیلی تنهام

هیچکی نمی فهمه چه حالی دارم

 

تنهای بی سنگ صبور