دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

جولان

امروز از ارتفاعات جولان دقیقا اسرائیل را می شد دید ؟  عجب هیبت و عظمتی را برپا کردن این اسرائیلی ها ....

نظرات 2 + ارسال نظر
نانازی 4 شهریور 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://onlynanaz.com

ماه من
بازم با تمام وجودم میگم:

مهربونم، عشق من

هر کجا باشی و باشم

عاشقانه دوست دارم

و خیلی دلتنگتم

(کاش پیش هم بودیم عزیزم)

عزیزم، همیشه و همه جا

عاشقانه دوستت دارم


ناناز 5 شهریور 1387 ساعت 04:34 ق.ظ

بیا تا لحظه هایم را معنائی تازه جانی دوباره بخشی
منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم...


در چشمانت خیره شوم دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم...

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم سر رو شونه هایت بگذارم...

از عشق تو.....

از داشتن تو...

اشک شوق ریزم ...

منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم...

بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم...

اری من تورا دوست دارم وعاشقانه تو را می ستایم ...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد