دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

۲۳ آبان ماه

شاید امروز ۲۵ آبان باشه اما  هنوز برای من ۲۳ آبان هست اگه ۲۹ اسفند امسال باشه یا ۲۳ فروردینی که گذشت یا  یه ۲۳ وم دیگه از یاد من نمی ره . مهم نیست دیر نوشتم اما مهم نوشتنمه که هنوز برام داغه و تازه است .


یه پیاده روی ملس تو یه هوای مشتی  خرمشهری / بارون نم نم / پیتزا مشتاق /  کش کشی و مثل خوت خوشمزه ....


شب به یاد موندنی بود برای من برات امید و آرزو های خوبی دارم و انشالله همیشه سر زتنده باشی سانازم . تولدت مبارک



http://vi.sualize.us/thumbs/08/10/04/couple,photography,kiss,scan-4be140ffffc7430cad5d8a363fd9054f_h.jpg

سرمست

کافی نت پر سرعت / تولد / بوس / لباس گرم / بارون ...

روزهای بارونی

روزای بارونی آبادان همیشه قشنگه وقتی بارون گرد و غبار سال را از درو دیوار میشوره ... قشنگ تره  !


لذت بارون با شعر چاوشی زیبا تر میشه ....


چی بگم از کجا بگم

دردم را با کیا بگم بهتره دم نزم

حرفی از عشقم نزم

از عشقی که گم شد و رفت .. .


http://parkanet.persiangig.ir/image/2r5suav.jpg


ز پ :  چه حالتی داره چشات ؟

ایام قدیم

ایام خوش همه آن بود که با تو به سر شد


باقی همه بی حاصل و خبری




گریه نکن عصای من  

 

امروز خیلی دلم گرفته بود حالم از دیشب تو هم بود بچه امدن رفتیمک ماهیگیری حال و هوا عوض شه ؟  عوض شد ! حتما میدونستن حالم گرفته .