دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روزهای آذر و در جستجوی عشق

دیگه یادمه رفته 21 آذر بود یا 21 آبان دیگه اون حلقه زرد رنگ که با هم توش نوشتیم تاریخ را که همیشه یادمون بمونه یادم رفته . دیگه یادم رفته که اون کوچه ، کوچه خاطره هاست یادم رفته . یادم رفته که چند سال گذشت ، یادم رفته خوبی هاتو فراموش کردم مهربونی تو دیگه دلم نیست اون دل قدیم دلم پر شده از بدی تو ، دورغ ، نیرنگ و فریب و بی اعتمادی


روز های غمگینی هست

لحظه خدافظی به سینه ام فشردمت

اشک چشمام جاری شد دست خدا سپردمت

دل من راضی نبود به این جدایی ببخش

اگه یه وقت آزردمت ولی نبخش

تا بخشوده باشم

سال ۴

امروز سومین سال پدرم بود. رفت تو چهار سال چه زود گذشت ...  

 

اصفهان / بارون / سرما /  فلترون ال 1520 بی ال سی دی /  logitech web Cam

تنهایی عجب سکوتی داره ؟  امروز داشتم تو موزیک های افغان جستجو می کردم انصافا بعضی هاشون قوی و هنری کار کردن کم از خیلی ها ندارن . اما دوست عزمون اسد ...  که افغان هست هم میتونه  شعر زمین من را با لهجه ی تو دل بروی افغان بخونه .....


عشق یگانه من از تونشانه من

 بی تو نمک ندارد شعر و ترانه من

 سرزمین من خسته خسته از جفایی


------------------------------------------------------------------------------------------------

این ماه آذر را دوست ندارم