دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

نوشته شده توسط ساناز

عزیزم برام بنویس :


سلام عزیزم دارم از تو مینویسم که نگی یه وقت ...........

دیشب باهات تماس گرفتم بیدار بودی کلی حرف زدیم ولی یه چیزی خنده دار بود خودت میدونی دیگه.........


اینم واسه تو گل من:

چراغی در دست

چراغی در دلم زنگار روحم را صیقل می زنم

آینه ای برابر آینه ات میگذارم تا از تو ابدیتی بسازم................

دشت ارژن

همین دیروز بود دشت ارژن .....


چه کامنت های زیبایی برام نوشتی  . عزیزم الانه رفتی برام خرید بکنی ؟ دست درد نکنه !


یاد نفس تو

امشب به یاد تو ، در پرچین خاطراتمان نشسته ام

و آسمان قلبم را به لطافت باران یادت

میهمان کرده ام

امشب به یاد تو! بغض سکوت را ، در گلوی زنگار گرفته ام ، شکسته ام

امشب به یاد تو ، با مداد قرمز آرزوهایم

طرحِ لبخند را بر لبان خشکیده ام ، کشیده ام

امشب به یاد تو ،

در برهوت تنهائی ام نشسته ام

کوه یخ

تمروز پنجشنبه هست چه صبح سردی تو ابادان با خشکی و بی حالی رفتم در کافی نت را باز کردم . سرد بود و خالی . 

 

ای مرحم ای هم دم بی تو چه می نوشتم ؟   

 

دشت ارژن

ساعت ۳:۳۰ دست ارژن - شیراز


روزا مثل دیوونه ها پرسه زنون تو کوچه ها ، شبا یه گوشه از اتاق گریه وآه بی صدا. مثل همون خواب سیاه رفت و منو تنها گذاشت. گفتم که این قصه ی تلخ ارزش خوندن را نداشت .. .

دشت ارژن

ساعت ۳:۳۰ آبادان - روز عاشورا


روزا مثل دیوونه ها پرسه زنون تو کوچه ها ، شبا یه گوشه از اتاق گریه وآه بی صدا. مثل همون خواب سیاه رفت و منو تنها گذاشت. گفتم که این قصه ی تلخ ارزش خوندن را نداشت .. .

تولدی دوری و روز های سرد بی قناری

۶ دی تولدم بود . روز تولدم را دوست ندارم  نمی دونم چرا  . داشتم ابی گوش می دادم یه موزیک ناب یاد قدیم ها افتادم :


کاش لحظه های رفتن نمی بارید اشک چشمات

هق هق دلتنگی هام تو سینه می شکستم


امروز  خوشحال نیستم دلیلش را به یکی بیشتر نگفتم . اما قناری میره فردا سفر ! چه اصلا عادت به این کرده بودم که نره !!!! همش عادت کرده بودم برم و بمونه حالا میره و من می مونم . یاد اون  چند روز به خیر که همه با هم بودیم . تلخه آخه دلواپسی سخته تنها بشی ......


http://media.kansan.com/img/photos/2007/12/02/depression.jpg