دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

ندارد

یه روز بارونی  ولی خسته و گاهی هم ابری . صدای یه چیزی تو گوشمه شاید بی حوصله ام و .....


مهم نیست مهم نبوده......



ساده

منم میشه مثل خودت به زودی اما مقصرش تو بودی ؟


بله دیگه تازگی ها باما نیستی و میری سر درخت کسی دیگه می خونی. این روزها گرچه ظاهرا خوشحالم اما من می دونم هم دوری هم نزدیک . در قاب تنهایی من نیستی گرچه تو تصویری .......


اگر چه که نفسم سراغم را نمی گیری . تو با من نیستی اما جدا هم نیستی  از من . نه می مانی کنارم  من نه در قلبم تو می میری .


منم خو کرده دردی که درمانش نمی نمی دانم . 


شعر  : پویا

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن : گر چه امروز ولنتاین بود ولی تو خواب را به جشن کوچیک من ترجیح دادی .