دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

خنده

بدین وسلیه اعلام میگردد که( دیوانه - روانی - عقده ایی - روان گردان - جنون بی درمان - مریض روانی - سادیسم - مالیخولیا - همتلیس - و  ............. )

عجب

عجب دلی - عجب روزگاری - عجب دردی - عجب درمانی - عجب دلی .... 

 

۱:۴۵ کافی نت / تنها / مبعث / وام / کارت عروسی

شنبه روز

یه ناهار خوردم دو تا حساب کردم / کافه خیلی سرده /  از وقتی رفتی بردیش  /  از تن خاکی جدا نیستم / مثل یه آدم که تو چاه سقوط کرده / حالا تو دست بی صدا شهر و غزل قصه مرگ عاطفه / انگار با هم غریبه هستیم / خوبی ما دشمنیه /  اومدنی رفتنیه هست یادت باشه اومدنی رفتنی هست . . .


۲:۵۲  دقیقه اتاق خودم

قناری

هوا خیلی گرمه ولی دوست دارم هر چی که دارم پای عشق تو ببازم. دوست دارم تمومه عمرم اینجوری زنده بمونم. تو توزندگیم نباشی مگه میشه؟

دور دست

گویی که فاصله همه چیزی را درست کرده و نبودنت حتی در اینجا عادی شده است ....