دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

گم شده ای در خاطراتم

وقتی  میام دیگه چیزی تیست که چک کنم . برای تو  می نوشتم .  بعدش یادم به این جمله ات می افتم  : دروغ بود همه حرفات دروغ بود همه حرفات دورغ بود ، حق من این نبود . راستی می گفتی حق تو این نبود . 

 

اخرین روز مهر ماه

خواب خرگوشی

همش یه خوابه بلاخره از خواب بیدار میشی ! نگو یادگاری هامو هر چی هست و بود با فریب و دورغ بود .  این روز ها نیستی که ببینی !

ّّّّّفراموشی

می خوام فراموشت کنم .  بدون که ارزش دوست داشتنم را نداری . مرده ای برام . همه چی تمامه . 

 

پ ن : سرمای سوز زمستون را از الانه احساس میکنم و دارم به رفتن فکر میکنم شاید همه این روز ها برم ، برم خودم و خودم تنها باشم ، کسی نباشه تو نباشی که ببینی .



 من بشم یه تیکه سنگ،تا تو بشی جای من

یه شب با چشم دل من،دوست داشتن را تماشا بکنی

خودت رو هر جوری شده،تو دل جا بکنی

تا تو دچار من بشی،لحظه شمار من بشی

خوابو حرومت بکنم ،صید شکار من بشی

برام یه بازیچه بشی،بشم تموم زندگیت

تا پشت سر بخندم،به سادگی و بچگیت

این درو اون در بزنی،واسه به من رسیدن

برات یه رویا بشه منو یه لحظه دیدن

ناز دلم رو بکشی،از عشق جوابت بکنم

پر از نیاز من بشی،غرق عذابت بکنم

تا جون داری گریه کنی،تا جا داره من بد بشم

همیشه خواهشم کنی،همیشه دست رد بشم تو سینه ات


اگه تو جای من باشی و من جای تو

turkısh

ey bı marefat : comnet nazashtı vaseh man :

بودن یعنی تو

خداحافظ ای خونـه ی خـالی ی من

خداحافظ ای عشق پوشالی ی من

خداحافظ ای گرد و خـاک نــشسته

خداحافظ ای شیشه های شکسته

خداحافـــظ ای خـاطـــرات پـــر از درد

خداحافظ ای  لحظه های غم و سرد

خداحافظ ای  عمر بیـــخود گذشـــته

خداحافظ ای  نــامه هــای نوشــــته

برای یـه بـارم کــه شـــده ای روزگــار

بیا و واسه این دلم بد نیار

بیا و شکست منو خط بزن

برای یه بارم بشــو مال من 

 

 

 مهربونم خداحافظ من رفتم ،تو پوشالی نیستی تو حقیقی هستی، تو نفس هستی ،  مهربون خداحافظ مراقب خودت باش