دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

اخرین روز بهار

امسال بهار دو تا خاطره خوب داشتم هشت فروردینو و یکی ۲۵ فروردین خودم و خودم میدونم . چه اشتباهاتی کردم و لی باید زود تر این اتفاق برای آرامش دلم میافتاد . حالا دیکه استرس ندارم حالا دیگه تنهام حالا یه تازم حالا دیگه کسی نیست با دیدن چشماش خراب و دیونه بشم حالا دیگه با یه پاکت وینستون سبز آشتی میکنم و به شیشه میرم هرپرتوت ... یاد دوست قدیمی هفری افتادم 



اگه فاصله افتاده اگه من با خودم سردم تو کاری با من کردی  که فکرشم نمی کرم چه اسون دل بردیدی دلی به پای تو گیره ....

از ماست که بر ماست

۱۹ اردیبهشت را یاد داشته باش . که تو  فاحشه ای بیش نیستی و خانواده وحشی تو هم دست کمی از تو ندارند .

تا ته غصه بمون با من

تا ته غصه بمون با من بزا این دلخوشی عادت شه / امروز جمه است باز نارحتم باز دلواپس باز تنها / چرا با خودم اینکار کردم که تو تنهایی هایم دنبال اون بگردم / چرا گذاشتم بره / واقعیتش چرا من رفتم /