دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

یلدا

من عاشق اینم بیام ببینم کسی که هنوز دوسش دارم امده کامنت نوشته برام ، اماحیف همه چی تموم شد ، من روز تولدتو  از یاد نمی برم من هنوزم دوست دارم  من هنوز از دیدنت یاد اون شیراز اون سال ها میوفتم . اما امشب تو طولانی ترین شب سال بازم دلم گرفته ، گوه به این زندگی ، بازم خاک بازم خاک ، تا کی ماله کشی تا کی با ماله ؟ خدیا برسون  ؟ خدایا کی میرسونی ، کاش سال دیگه یلدا نباشم تو این خونه ، کاش یه  دل خوشی موندگار میومد .....

4 آذر

دلم می خواهد بهم بگی سوال بی جوابمو ؟  گفتی نمیتونی که تو همیشه عاشق بمنی بازم تلاشتو بکن این دفعه شاید بتونی ؟  خودم بهت  پس می دادم دلی که میسپردی به من / امروز هم 4 آذره این آذر را دوست ندارم کلاً نمی دونم سنگینه هواش ، ادم را خسته میکنه ، روی شونه های آدم خستگی میندازه / دلم یه سفر می خواهد / دلم یه آغوش بی دغدغه میخواهد . دلم بارون و برف می خواهد و......