دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

خوشحالی

بعضی ها اونقدر تو یه صبح خوشحالند که 7 صبح هم میشه برق عشق را تو چشماشون با کفش های صورتیشون دید . اونها خودشونو را نمی بینن .


ر ن  : آز ، پراید ، 7 صبح ، داریوش ...

سفریه

آخ یادم رفت 22 بهمن و ایمش با تلخی و سردی های تهرون چه سفری رفتیم تا کازینو و اون بالای ابر ها ...... (  جات خالی )

سر تا سر خیال من

این روز ها که نمی نویسم حس میکنم دارم نسبت به خودم و زندگی بیخیال تر شده باشم شاید دل خوشی دارم و خبر ندارم خودم .  فوتبال هم رفتم  این هفته دو تا یکش هم آدرنالین زدم . احتملا مال اینه .



ن ش   : سونی وایو سی 15 /  جمال /  دلار /  روزای بارونی / بارون شدید زیر کلاس سی / سیگار مارلبرو / عرق سگی / سرهنگ هم دو روز دو روز تماس دارم  و....