دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دوست خوب

یه دوستی دارم وقتی دلم میگره بش زنگ میزنم دلداریم میده ، ارومم میکنه ، خیلی دوسش دارم ، اما این بار که زنگ زدم داشت گریه ام می گرفت اما دیدم دل اونم گرفته دیگه حرفی نزدم و...


عزیزم ، فالو همون ادفیس بوکتو هست ، sاجست هم همون ساجست فیس  خودتون اونی زیری ها هم منشن هست به شما .

سرهنگ 2


هوا دونفرست. اما دو نفر غصه دار دو نفر غمگین ، وقتی که از چیز هایی که واسه هیچکی نمشه گفت برای تو میگم ، دلم اروم تره ، سبک تره ، دلم به یاد اون قدیم ها افتاد به اون حرف های تو ارامگاه سعدی ...


دلم به یه مش خاطره خوشه ... اما دوسشون دارم سرهنگ .


بت مسیج دادم که منو فالو کنی که نبودی ، بعد از فرط نبودنت امدم یه sاجست بت دادم اما حیف نمی بینی ولی عکسشو گذاشتم که بگم .....


http://parkanet.persiangig.com/sarhang2.JPG


http://parkanet.persiangig.com/sarhang.JPG

جمه

جمعه خسته را باید با امید سر کنی


گمشده در به در

وقتی دلت پره ، وقتی تنهایی ، وقتی حوصله نداری ، وقتی میره ، وقتی که میمونی و نگاه به خاطرات میکنی ، وقتی با رفیقاتکیری بیرون ولی از ته دل خوشحال نیستی ، وقتی که کباب فیله بات هم خاطره میشه ، وقتی که شب خواب های خوب دوباره نمی بینی و فکر های یه هفتتو تو خواب می بینی . دارم پوست میندازم ، این یکی از مرحله های سختشه . درد داره .

خالی


ما هم شکسته خاطرو دیوانه بوده ایم ، ما اسیر طره جانانه بوده ایم ، ما هم به روزگار جوانی ز شور عشق ، روزی ندیم گل و بلبل پروانه بوده ایم ...


خسته و بی حال ، کافه بی مشتری ، معین ،  اندوه و اندوه ، اندوه و هیرادی که میخواد گذشته شو که دیروز زیرو رو شده فراموش کنه

3 بهمن

وقتی مامان ادم هی بگه چرا ناراحتی بعد بگی نه نیستم میگه از قیافت پیداس چی باید بش بگی ؟اینم دادگاه اخر ، دیگه تموم شد .


بانک ، چک مهدی ، وکیل ، خرابی ماشین وسط جاده ، پلیس و جریمه ، دادگاه ، دادو بیداد آخر ، آقای همساده و دلداری وکیل ، ناهار ، صورت و قیافه پوکیده ، خواب ، خواب ، کافه تعطیل ، روز خسته ، اسمال زریباف ، الویه ، آقا معین ، سیگار که خاموش شد ، دلی که شکسته .

روز هایی از جنس تنهایی

دختر می دونست باباهه تو چه وضعیته ، کار ، خونه ، دادگاه و گرفتاری هاش اما ازش یه چیزی خواست که نمی شد ، کاش پول بود ، کاش یه تیکه از دلش بود ، اما قبول نکرد و لج بازی و دعوا ........


یه روز می فهمی نباید عجبه میکردی خوش اخلاق ( اخرین اس ام اس )


تا نگاه می کنی :

 وقت رفتن است
 بازهم همان حکایت همیشگی !
 پیش از آنکه باخبر شوی
 لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود
 آی ...
 ای دریغ و حسرت همیشگی !
 ناگهان
 چقدر زود
 دیر می شود !



پ ن : خسته از این همه فکر و مسدولیت و انتظار ، پیاده روی های اخر شب ، ترک سیگارو ، والکر بودن سگ تو ،  بی محلی ، سردی ، داریوش  و ستار ، تنهایی و آخرین سیستم  2  ...


می خوام تو خودم فرو برم ببینم میشه غرق بشم ، حوصله هیچیو ندارم


اما برای سرهنگ مهربان :

این قلب توست که مهربونه و دریاست ، امیدوارم تصمیم خوبی بگیری ، اما هر کاری میکنی نزار آرزو هات بمیرن ، حسام را سلامی گرم برسان ، مراقب دلت مهربونت باش ، دلمان گرفته ، آسمون اینجا ابریه ، ستار هم از جدایی میخونه ، اشکم حلقه زده تو چشمام ، این زندگی گوه را نمیدونم تا کی باید به بیخیالی بزنم ... ولی سرباز شماعیم حتی اگه از پادگانتون بریم .



از ت برای خودم که یادم بمونه کجا بودم

مهریه شوخی سنگینی بود که زندگی با من کرد - گو به این زندگی پر از سراشیبی - روز قبل دادگاه اخر - خونه جایی هست برای تنهایی ادم - شیرین هم دیگه شیرین نیست تلخه مثل اسپرسو - این ت شده سرگرمی بر پر کردن تنهایی ها ... کاش من و تو می فهمیدم امدنی رفتنیه - دی که تموم میشه روز های الکی تر شروع میشه


ادیت عصر همون روز


بعضی وقت ها به در باز قفس شک میکنم ، شک میکنم وقتی که گاهی بی سبب با من مدار میکنی ، شک به بودنت ، شک میکنم به دنیای تو و رویای خودم ، شک میکنم حتی به عشق .. حتی به احساس های مشترک

هوای هم مثل دلم خودم گرفتس