دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روز هایی از جنس تنهایی

دختر می دونست باباهه تو چه وضعیته ، کار ، خونه ، دادگاه و گرفتاری هاش اما ازش یه چیزی خواست که نمی شد ، کاش پول بود ، کاش یه تیکه از دلش بود ، اما قبول نکرد و لج بازی و دعوا ........


یه روز می فهمی نباید عجبه میکردی خوش اخلاق ( اخرین اس ام اس )


تا نگاه می کنی :

 وقت رفتن است
 بازهم همان حکایت همیشگی !
 پیش از آنکه باخبر شوی
 لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود
 آی ...
 ای دریغ و حسرت همیشگی !
 ناگهان
 چقدر زود
 دیر می شود !



پ ن : خسته از این همه فکر و مسدولیت و انتظار ، پیاده روی های اخر شب ، ترک سیگارو ، والکر بودن سگ تو ،  بی محلی ، سردی ، داریوش  و ستار ، تنهایی و آخرین سیستم  2  ...


می خوام تو خودم فرو برم ببینم میشه غرق بشم ، حوصله هیچیو ندارم


اما برای سرهنگ مهربان :

این قلب توست که مهربونه و دریاست ، امیدوارم تصمیم خوبی بگیری ، اما هر کاری میکنی نزار آرزو هات بمیرن ، حسام را سلامی گرم برسان ، مراقب دلت مهربونت باش ، دلمان گرفته ، آسمون اینجا ابریه ، ستار هم از جدایی میخونه ، اشکم حلقه زده تو چشمام ، این زندگی گوه را نمیدونم تا کی باید به بیخیالی بزنم ... ولی سرباز شماعیم حتی اگه از پادگانتون بریم .



از ت برای خودم که یادم بمونه کجا بودم

مهریه شوخی سنگینی بود که زندگی با من کرد - گو به این زندگی پر از سراشیبی - روز قبل دادگاه اخر - خونه جایی هست برای تنهایی ادم - شیرین هم دیگه شیرین نیست تلخه مثل اسپرسو - این ت شده سرگرمی بر پر کردن تنهایی ها ... کاش من و تو می فهمیدم امدنی رفتنیه - دی که تموم میشه روز های الکی تر شروع میشه


ادیت عصر همون روز


بعضی وقت ها به در باز قفس شک میکنم ، شک میکنم وقتی که گاهی بی سبب با من مدار میکنی ، شک به بودنت ، شک میکنم به دنیای تو و رویای خودم ، شک میکنم حتی به عشق .. حتی به احساس های مشترک

هوای هم مثل دلم خودم گرفتس


نظرات 1 + ارسال نظر
sarhang 10 بهمن 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

sarbaze aziizam vaghti postatto mikhunamo mibinam bazam yadi azam kardi khoshhal misham, ama ashk tu chesham jam misheo boghz galoomo migire
miduni ke cheghad vasam mohemo azizi
vaghean dige nemitunam in hae ghameto bebinam
vaghti mibinam bazi vaghta cheghad talash kardam ke az in hal daret aramo aroom shi ama natunestam, az khodam razi nistam
bebakhshke natunestam khoob basham vasat be manaye vaghei
amma bedun hame sayamo kardamo zarei darigh nemizaram ke faghat berese ye ruz ke toro vaghean dar aramesh bebinam
kheili dooset daram
ino befahmo bavar kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد