دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

سرهنگ 2


هوا دونفرست. اما دو نفر غصه دار دو نفر غمگین ، وقتی که از چیز هایی که واسه هیچکی نمشه گفت برای تو میگم ، دلم اروم تره ، سبک تره ، دلم به یاد اون قدیم ها افتاد به اون حرف های تو ارامگاه سعدی ...


دلم به یه مش خاطره خوشه ... اما دوسشون دارم سرهنگ .


بت مسیج دادم که منو فالو کنی که نبودی ، بعد از فرط نبودنت امدم یه sاجست بت دادم اما حیف نمی بینی ولی عکسشو گذاشتم که بگم .....


http://parkanet.persiangig.com/sarhang2.JPG


http://parkanet.persiangig.com/sarhang.JPG

نظرات 2 + ارسال نظر
sarhang 17 بهمن 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

bazi vaghta az in hame mehrabooniat khejalat mikeshaaaaam
vaghean bebakhsh age badi azam didiii
hamishe beyadetam sarbazee azizam

sarhang 17 بهمن 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

nafahmidam in jaryane falo va s ejest ? chie !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد