دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

اخر فروردین 1392 دوباره

چند روز دچار هجوم دلواپسی شدم ، می خوام برم ، خسته شدم از این وضع ، نمی دونستم بعد بیشتر از یه هفته  نمیتونم دوام بیارم ....


این روز ها بهار نیست این روزا پاییزه ، این روز ها همش زمستون سرده ، این روزها توش دلخوشی نیست ، دوست ندارم ادای آدم خوشحالو در بیارم چون نیستم  . جمعهی خوب نیست مثل هیچ کدوم از جمعه ها ...


پ ن  : نتنها خواهشم اینه تو باشی نتنها این نیست ، تنها خواهش من بهاره 

نظرات 1 + ارسال نظر
زمزم 30 فروردین 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

هومممم
چه حس مشابهی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد