دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

سال ها بعد

چگونه تو را فراموش کنم
اگر تو را فراموش کنم
باید
سال‌هایی را نیز که با تو بوده‌ام
فراموش کنم
دریا را فراموش کنم
و کافه‌های غروب را
باران را
اسب‌ها و جاده‌ها را
باید
دنیا را
زندگی را
و خودم را نیز فراموش کنم
تو با همه‌ چیز درآمیخته‌ای!

رسول یونان

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد رفیعی 15 دی 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

ممد سلام
مثل این که زیاد حال و رورت خوش نیست
من هم زیاد خوش نیستم ....نمی دونم چرا ولی خوش نیستم چیزی هم کم و کاست نیست ولی خوش نیستم فقط یک چیزیو میدونم و تجربه کردم هر وقت رابطه ام با او ...مردم بهش میگن خدا ....خوب باشه حالم خوبه ولی وقتی فراموشم میکنه محلم نمیزاره دوستم نداره و متعاقبا من او را فراموش میکنم حالم سگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد