دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

13


این بازی رفتن تو با من شروع کردی این نبودن ها از تو شروع شد

سالهاست که تو منو تنها گذاشتی ، امروز 13 فروردین 1393 ، امروزم گذشت ، بارون بود ، حسرت بود و غم و اندوه ، اما هی میگم مهم نیست اما مهمه ، تمام ساعات بیکاری این سال ها انجیل کمکم کرده اما کمه واسه زخم هاس این همه سال ، امروز تو خونه بودم ، مدت هاست تو خونم ...


بارون ، 111 ، تیرامیسو ، آرمین و فردا سالگلرد بد ترین رویداد زندگیمه ...

تمام شد این گوه

انقدر تو سفر بودم تو این دو ماه که نرسیدم بیام اینجا .....و هنور بوی خاطراتمو میده ...

92 بد بود بد گذشت خیلی برام اتفاق افتاد از ابادان تا قلب دریای کنت و اروپا ...

این عیدی چقدر چشم براه سرهنگم کاش میومد .