دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

پست فوری

یه شب فوری قد ۱۰ دقیقه کانکت شدن و ۱۰۰ تا کار با هم کردن که صددمیش وبلاگ باشه .. عکس های این وب لاگ را همه در یه ایندکس فریی ریخته بودم که پرید رفت و دود شد باید همه رو به سرور دیگه منتقل کنم که کمی طول میکشه

وب سایت خودم هم برای تست روی شبکه قرار گرفت میتونید اینجا ببینید.
البته در حال کامل سازی و تغییر هستش.
فعلاٌ
نظرات 2 + ارسال نظر
پارکانت 6 آذر 1383 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.parkanet.com/weblog

چه قدر تحویل..............

آبادانی 9 آذر 1383 ساعت 09:50 ب.ظ http://abadanblog.persianblog.com

سلام. قربون شکل ماهت اول این کامنت گذاشتنت رو درست کن و بعد انتظار داشته باش برات کامنت بذارن. آخه این چه خط هفلهشتیه؟ اصلا معلوم نیست چی نوشته! شاد باشی

استاد درست کردم این نظر دهی رو واین بلاگ اسکای اذیت میکنه عکس های هاست تو خودم دادم اما قبول نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد