دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

یه هوای سرد

٭هوا مثل سگ کولد است. حالا این که مثل سگ سرد بودن چه جوری است، من خودم هم دقیقا ً نمی دانم. ولی این قدر هست که انگشت های پایم اگر کمی بیشتر بیرون می ماندم، نگروز می شدند. یا شالگردنت جلویش یخ زده دیگه این آخر لافه آبادان واین حرف ها، از بخار دهانت که بیرون می دهی. خوبیش این است که لااقل باد نمی آید، اگر نه دیگر باید مرد. بعد من می بینم که هیچ چیزی را نمی فهمم، اصلا ً مخم نمی کشد، بگو دیگر، به خاطر سردی هوا مغزم یخ زده. سوال؟ آیا همه جا از این جا سردتر است؟ اهههم. بله بله، می فرمودید. خوب البته از نظر بچس این طور نیست....
خلاصه، این جا خیلی سرد است. من هم که اگر بخواهم بروم بیرون این قدر این دست و آن دست می کنم که می شود ساعت ده شب به بعد. فکر کنم هنوز این قدر سرد نشده که سگ را بزنی از خانه نرود بیرون، چون من دو تا سگ دیدم. شاید هم سگهای دیده شده، بی خانمان بودند. بعد یک کیسه آشغال پاره شده دیدم. از آن جا که مغزم یخ زده بود، یک ایده خیلی خوب به فکرم زد.البته بماند چون تو هوای گرم مخومن ایراد پیدا میکرد حالا که هوا سرده بد تر یاتاقان یاتاقان... تو نت کافه ایی که هستم هوا به قدری سرد است و امکانات تازه بعد دو ویک سرما تن سوز رسیده یه بخاری سه شعله که وقتی روشنش میکنی.. ۵۵۰ تا آدم میریزن دورش .. بابا ملت بخاری انحصاری مال ادمین هست نه یوز ها....

تمامی عکس های این وبلاگ را به هاست خودم فوروارد  کردم و تمامی آدرس ها را عوض کردم اما این بلاگ اسکای نمی بینه که من تمام آدرس عکس ها را عوض کردم دادم یواش یواش مجبور میشم که از یه قالب دیگه استفاده  کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
پارکانت 11 آذر 1383 ساعت 02:29 ب.ظ http://PARKANET.COM/WEBLOG

چه اشکال داره که آدم خودش به خودش نظر بده

بهار 11 آذر 1383 ساعت 07:01 ب.ظ http://baranbahar.persianblog.com

سلام....از اشنایی باهاتون خیلی خوشحالم. مطالبتون خیلی جذاب و مفید بود.......وگر دست محبت سوی کس یازی....به اکراه اورد دست از بغا بیرون.....که سرما سخت سوزانست.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد