دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

نت کافه

 

   اکانت امروزه تنها مسئله ایست که برای ما مشکل آفرین شده است و هزینه های گزافی که بابت اون خرج می شه ، هر عاشق اینترنتی رو کلافه و عصبی می کنه ... .
   خب مسلمه که هزینه های گزافی بابت این اکانتها از کاربران گرفته می شه ، در صورتی که اگه بخوای اول و آخرش رو بزنی شرکت ها یا ISP هائی که این اکانت ها را در اختیار ما قرار می دهند هزینه زیادی بابت اکانت
پرداخت نمی کنند ولیکن با قیمت سرسام آوری ؛ اکانتهائی را که قوربونشون بریم یا دائما Busy است یا Remote  و  اوه اوه اوه  به قول نمایندگی های ISP ها ، این سرویس اکانتی رو که در اختیار ما کاربران قرار می دهند end سرعت ، بالاترین پهنای باند ، خط های ایوان ، بدون پروکسی کابل نوری و نمی دونم اتمی و .... .
   حالا اینها که چیزی نیست ؛ خطی رو که وقتی خودش رو جر بده به زور  می رسه به  31k رو  به  اسم 56k  به  ما کاربران  قالب می کنند که خدا می دونه تو اون اشتراک های یک ساله یا یک ماهه نامحدودشون آیا واقعا این یوزر - پسورد فقط و فقط به خود صاحب اشتراک تعلق می گیره یا افراد دیگری هم ازش استفاده می کنند یا نه ، که در اینجا فقط می گوئیم : الله علم ... .


حال بریم سراغ هک کردن کافی نت ها :
در ابتدای بحث ؛ تذکر و هشداری را داریم برای صاحبان محترم کافی نت ها .
 

 آقایون یا خانم هائی که صاحب کافی نت هستید ؛
چرا و به چه علت از سیستم عامل Windows98 یا WindowsME استفاده می کنید ... ؟

Security :
 
" امنیت " در این عصر هک بازی دهکده جهانی ( اینترنت )  تنها مسئله ایست که باید بدان توجه خاصی کرد و باید این رو بدانید که شما نمی توانید حتی با وجود firewall هائی که در کامپیوترهاتون نصب می کنید از نفوذ هکرها جلوگیری نمائید و اون هم با سیستم عامل های ناامنی مانند Windows98 یا WindowsME  ..... .
   چرا بعضی از صاحبان محترم کافی نت ها دلیل استفاده از سیستم عامل های هزاره اول را در کافی نت هاشون فقط و فقط راحتی و عادت کردن کاربران به این ویندوز ها بیان می کنند ... .
   شما آقا یا خانومی که صاحب کافی نت هستید و دلیل استفاده از Windows 98 or ME را راحتی کاربر می دانید باید بگویم که بعضی هاتون سخت در اشتباهید ، چون اگر واقعا شما ها به فکر راحتی و آسودگی کاربر بودید هیچوقت شهریه استفاده کردن یک ساعت اینترنت را ساعتی 1000 یا 1500 نمی گذاشتید ... ! ( ok )
    به تجربه بارها ثابت شده که سیستم عامل های ویندوز 98 یا ME از امنیت خیلی پائینی برخوردار هستند و اکثر درگاه ها و پورتها کاملا باز بوده و براحتی از هکرها برای نفوذ به داخل خویش استقبال می نمایند .
   ولی در سیستم عاملهای Windows XP or NT Server 2000 امنیت بالاست و در Linux or unix که امنیت فوق امنیت است و آدم می تونه با آنها نفسی راحت بکشه ، ناگفته نماند که ما باز در این سیستم عامل ها از امنیت حرفه ای برخوردار نیستیم و باز اگه هکری که کار خودش را واقعا بلد باشه می تواند وارد هر سیستم عاملی بشه و از هر Server با هر firewall نصب بر روی آن بگذره .... !

   ما با چند کار ساده می توانیم براحتی Username and Password های Dial-up
سیستم عاملهای درپیتی Windows98 or WindowsME را بدست آوریم .


   شما که می خواهید این کار را بکنید ابتدا می بایست در یک کافی نت از طریق Find ویندوز فایلی با خصلت pwl.* را Search نمائید و پس از اینکه فایل یا فایلهای مذکور پیدا شد ، می توانید این فایل را به E-mail خود send نمائید و یا اینکه این فایل کم حجم را در یک فلاپی دیسک ذخیره نموده و با خود به منزل ببرید . حال شما احتیاج به یک نرم افزاری بنام PWL Tools دارید تا بتوانید فایلی را که از کافی نت کف رفته اید را بازبینی نمائید . چون  حجم برنامه  کم  هست شما  می توانید  اصل  برنامه  را  در E-mial خود ذخیره نمائید و در همان کافی نت کار هک را انجام دهید ... .
   وقتی که برنامه نصب شد ، فایلی وجود دارد بنام Repwl.exe  که کار کردن با آن بسیار ساده است . اگر خواهان این هستید که Username - Password - Dialup number  اکانت مصرفی خود را  بدست آورید می توانید از پائین پنجره ای  که  برایتان  باز می شود گزینه Adv را انتخاب نمائید و از زبانه RAS info می توانید تمامی اطلاعات مربوطه را بدست آورید ، شایان ذکر است از  همین  قسمت  هم می توان آن چیزی را که در کافی نت ها بدنبالش هستید بدست بیاورید . اگر خواستید  فایلی با خصلت pwl.* که زحمتش را  کشیده اید و کف رفته ایدش را محکی بزنید از پنجره اصلی برنامه از قسمت PWL file ، فایل مورد نظر را از جائی که ذخیره کرده اید Browse نمائید و از قسمت CheackPass به اون چیزی که در انتظارش هستید ؛ برسید و در اینجا باید توجه کنید که با هر فایلی این برنامه سازگار نیست . از پائین همین پنجره از قسمت CPU  می توانید  اطلاعات  مفیدی  را  در  مورد  پردازنده  بدست بیاورید و این برنامه شامل منوهای دیگه ای هست که جستجو در آن و کشف راه حلهای بعدی و کلا مسئولیت و عواقب بعدی پای خود شماست .... .
 

نرم افزار فوق الذکر را می توانید از ادرس وب سایت اصلی ذیل دنلود نمائید ... .
http://soft4you.com/vitas/


نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد 15 آذر 1383 ساعت 12:32 ب.ظ http://abadan-hackers.com

اسم ویندوز ۹۸ را گفته بودی من تصحیح می کنم! این سیستم عامل نیست بلکه یک سی دی باگ می باشد! بهتر بگیم یک سی دی آموزشی هک کلاینت هست!:)) آخه کافی نت چرا باید باگ رو سیستمش نصب کنه! البته شهر آبادان اینطوریه که از همه چیز عقب مونده! این روش هکی هم که گفتی من تو اصفهان و تهران تنونستم استفاده کنم چون اونجا کافی نت ها مدیر امنیتی دارند و واقعا از برنامه های بسیار خوبی برای محدود کردن کاربران استفاده می کنند اما فکر کنم این روش تو آبادان خیلی کارایی داشته باشه! خلاصه به این امید که همه کاربران اینترنت در ایران به امنیت توجه بیشتری کنند! فعلا بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد