دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روز نوشت ۲۲

حال و حوصله زیادی ندارم فکر کنم مال اینه که ناهار نخوردم امروز در حال وب گردی بودم  بخ یه سایت در رابطه با هاست و دامین که تو زنده رود تبلیغ داده بود  بر خوردم و تلفونو براداشتم و زنگ زدم به یارو گویا یارو ه از این ها بود که دو دستی مشتری میقاپه .........

از قضا طرف آبادانی در آمد و  همشهری شدیم و کا بچه آبودان وعه از این حرف ها... .طرف مدیر فروش  شرکت فرا رایانه بود مثل این خروس تو سریال ملکی ایر لاین که سیریشه...!!!

 کلی خوش وش رد و بدل شماره و آدرس و این کارها قرار شد که نمایندگی جنوبش به من زنگ بزنه و اگه بتونیم از اون هاست و دامین بخریم
شرایط خوبی داشت و آدم با حالی هم بود قرار شد بیاد آبادان یه سر هم بیاد طرفمون خلاصه ببینیم میتونیم ازش هاست و دامین ارزون بگیریم


امروز وب گرد یخودم را تو دو ساعت تو سایت زنده رود و کلیپ و لینک هاش گذرندم
سایت این رفیقمون هم فرابرد دات کام بود تا یادم نرفته
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیزم....اینجا واقعا زیباست....سلام ما رو هم به دوست جدیدت که همشهریمون هم هست برسون....برات آرزوی موفقیت دارم....فرصت کردی سری هم به من بزن ...قربانت:الهام.

پارکانت 24 آذر 1383 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.parkanet.com

روز نوشت۲۲

دوست گرامی آقای پارکانت درست نیست که از سایت
http://free-templates-layouts.com
طرح بلند میکنی بعد می گی ؛ طراحی حرفه ای.
واقعا خنده داره

پارکانت 25 آذر 1383 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.parkanet.com/weblog

دوست گرامی اول که خودتو معرفی کن ما که ابایی نداریم اول این که هیچ گاه نترس و خودتو معرفی کن ۲ این که به من اشاره میکند فلش میباشد . شاید شما دزد حرفه ایی باشید که بتونید از یه اس دبلیو اف یه اف ال آ بسازید من از این طرح الهام کرفتم و و خودم این فلش را به صورت کامل و حرفه ایی در ست کردم اگه بخواهی سرسش را هم در اختیارت بگذارم . دوست عزیز برات متاسفم شما هروقت تونستی فرق یه سورس را با یه اکسپورد فلش بدانی بعد بیا نظر بده . اگه تمام نت را هم سرچ کنی هیچ گاه سرس این فلش را پیدا کنی.......
اگه حرفی داشتی بگو باز همین جا به شما من جواب میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد