دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روز نوشت ۲۵

بارونه و شدیداٌ درو دیوار رو خیس کرده  بچه تیتیش مامانی ها یا با آژانس میان بیرون یا اصلا نمی یان اوضاع و بازار داخلی چت داغون و کار کساد  یوز های خونگی هم همین طور آن میشن و ترافیک خط  بالاست .
امروز صبح یه آقایی در کامنت به ما میگه دزد فلش.  تو از یه سایتی فلش سایتتو را دزدیدی.!!!!!
من یه فلشی دیدیه بودم ازش خوشم آمد طرح فلش خودمو  از اون الهام گرفتم .
حالادر صورتی که اون فلش فقط یه بنر تبلیغاتی بوده و نه فروشی و نه سورس آن برای دانلود موجود بوده من نمی دونم این داداش ما چی میگه؟

از مهاجر دیار عاشق که به من سر میزنند تشکر میکم.
تو وب گردی های دیروزم یه لینک پیدا کردم که ۲ ساله  تو فکرش بودم ....؟؟؟
درسته حدس نزدید....!
آهنگ های فیلم از کرخه تا راین و فیلم یوسف گمگشته و .......
شما میتونید لینک دانلودشو تو این صفحه ببینید.
نظرات 4 + ارسال نظر
سارا 25 آذر 1383 ساعت 11:24 ق.ظ http://dailynotes.blogsky.com

میگما.شما چرا اینهمه غلط املایی دارید؟!

مجهول الهویه 27 آذر 1383 ساعت 01:36 ق.ظ

خوب فرض کن یه دوست قدیمی که می خواد بهت راهنمایی کنه . اگه قرار بود تو بخوای به من یاد بدی که فرق swf و fla چیه اون وقت من باید برم غاز بچرونم .
در هر صورت قصد من خیر بود و هنوز بهت می گم دوست عزیز این راه راهی نیست که به موفقییت ختم بشه .
در هر صورت سعی کن دامنه اطلاعاتت رو محدود به وبلاگ و فلش و html و در کل وقتت رو صرف کار های آماتور نکن و به سیستم های Dynamic Develop مطوف کن که آینده ی اینترنت در اختیار این قبیل روش های مفید و با ارزش بزار.
امید وارم موفق باشی
/....................................
از طرف یه دوست قدیمی که هنوز به فکرته ولی تو اونو فراموش کردی.

پارکانت 27 آذر 1383 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.parkanet.com/weblog

دوست قدیمی من که یادم نمی یاد تو رو . من اگه تو رو فراموش کردم حتما مشکلی داشتی یا مشکلی ایجاد کردی برام . و من هر دوست داشته باشم وقت خودمو حدر میدم. و شما غاز هم بچرونی بهتره تا بیایی لینجا.

راستی ببین همه دوست و رفیق آدم نیستن ..!

یکی از دوستای مجهول الهویه 29 آذر 1383 ساعت 12:20 ق.ظ

bebin havaset be harf zadanet bashe haaa!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد