دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

همش نت

من و سیروس ، کاکام هم نیست ، کافه تعطیل ، معین ، پیراهن صورتی ، کفش زرد ، تنهایی ، شلوار قرمز ، نوشته و نت ها پرینت شده تو اتاق عزلت تنهایی ، من و من و.... ، خنده های بدون دلخوشی ، دل تکه تکه ....
نظرات 3 + ارسال نظر
ندا 5 خرداد 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://lore.blogsky.com

ممنونم از دلداریت :(

هیراد 7 خرداد 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://reybon.persianblog.ir

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نابستن از آن به که ببندی و نیایی

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه

ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی

ding ding 11 خرداد 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

hirad in shero az koja yad gerefti kheyli javate

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد