دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

سپاس از دینگ دینگ

اون دینگ من نیستی پس مهم نیست /  ته سیگار و عادت اون کافه / بازگشت تو و دل سوخته من  / هیراد و خونه نشین شدن هاش /  سیروس و تنهایی هاش / خودم و تنها شدن هام و روز های بی دل خوشی /  پیپ و بیمارستان / ترجمه و شروع کار / یه دختر با روحیه شاد و پر از دل خوشی


2 شب /  خونه تنهایی /  فاقد کلاس سی / نیسان بازی سفید / گرد کیری میز کافه / مهمان کرمانی و .......

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق یک لحظه نگاهت 15 خرداد 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

ای عشق همه بهـــانه از توست ....................... من خامشم این ترانه از توست
آن بانگ بلنـــــد صبـــــــــحگاهی .................... وین زمـــــــزمه شبـــانه از توست
من انــــــدوه خویش را نــــــدانم ..................... این گریهء بی بــــــــهانه از توست
ای آتــش جــــــان پاکـــــــــبازان ...................... در خرمن من زبـــــــــــانه از توست
افسون شده‌ای ترا زبان نیست ...................... ور هست همه فسانه از توست
کشــــتی مرا چه بیــــــم دریـا؟ ....................... طوفان ز تو و کــــــــناره از توست
گر باده دهی و گر‌نه غم نیست ...................... مست از تو شرابخانه از توست
می را چه اثر به پیش چشمت؟ ...................... کین مستی شادمانه از توست
پیش تو چه توسنی کند عقــل ....................... رام است که تـــــازیانه از توست
من می گذرم خموش و گمنام........................ آوازه جــــــــــــــاودانه از تــوست
چون ســــایه مرا ز خاک بر گیر ...................... کین جا سر و آستانه از توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد