دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

اداره کل اطلاعات اصفهان درباره سواستفاده مالى ازطریق اینترنت هشد

اصفهان ، خبرگزارى جمهورى اسلامى ۱۱ / ۰۹ / ۸۳
داخلى.فناورىاطلاعات وارتباطات .هشدار.
واحد اطلاع رسانى اداره کل اطلاعات استان اصفهان در خصوص سو استفاده از
حسابهاى شخصى به وسیله اینترنت به مردم هشدار داد.
بنا به گزارش بخش اخبار سایت پورتال اصفهان ، واحد اطلاع رسانى اداره کل
اطلاعات استان اصفهان افزوده است : فرد یا افراد ناشناسى با طرح فرمى روى
اینترنت به آدرس اینترنتى WWW.ABER-BANK.COMدارندگان کارتهاى سپهر بانک
صادرات و سیبا بانک ملى، را تشویق به استفاده از خدمات آن لاین (روى خط)
کرده اند.
در ادامه گزارش آمده است : این فرد یا افراد با استفاده از این ترفند با
دستیابى به رمز شخصى (کلمه عبور) دارندگان اینگونه کارتها، اقدام به خارج
کردن پول از حسابهاى سپهر و سیبا به نفع خود مىکنند.
فرم عضویت طراحى شده توسط سواستفاده کنندگان روى اینترنت موجود است .
سایت پورتال اصفهان از تاریخ هفتم آذرماه امسال به طور رسمى فعالیت خود
را در زمینه اطلاع رسانى و ارایه خدمات الکترونیکى دولت آغاز کرد.
بانک مرکزى جمهورى اسلامى ایران در تاریخ اول آذرماه امسال اطلاعیه اى در
باره سو استفاده برخى از افراد از حسابهاى بانکى شخصى منتشر کرد.
بانک مرکزى در این اطلاعیه به مشتریان و دارندگان کارت بانکها هشدار داد
که از ارایه اطلاعات محرمانه مربوط به کارت بانک خود ودرج ان در وب سایتها
پرهیز کنند.

evanescence

  دو کلیپ تصویری از اوانسنس یک خواننده جنجالی:

کلیپ یک + کلیپ دو


مسافرت زمستانی


 با سلام و نات تایرد به خودم
 به علت پاره ایی از مسائل کاری  چند روزیی در مرخصی هستیم . و آپ دیت نمی کنیم
 به زودی بازمیگردم 
                                     
 اما این جا  اشاره ایی داریم  به لینک همسایه پارکانت که اینجا میتونید ببینید   

ده درس مهم که در زمینه تجارت اینترنتی


درس اول
یکی از کارهائی که باید اولویت بالائی برای شما داشته باشد، جمع آوری آدرس پست الکترونیک بازدید کنندگان سایت شما است.  از زمان شروع سایت، به جمع آوری آدرسها بپردازید. تهیه یک لیست از مشتریان بالقوه خدمات شما، یک باید است. هرچند ارائه یک خبرنامه الکترونیک بسیار عالی است ولی خیلی ضروری نیست. شما می توانید به لیست خود، تغییرات سایت، محصولات جدید یا هرچیز دیگری که دوست دارید ارسال کنید.
توجه داشته باشید که تا زمانی که لیست شما کوچک است، می توانید آنرا توسط نرم افزار پست الکترونیک موجود در رایانه خود پیش ببرید ولی وقتی لیست شما بزرگ شود، مثلا از 100 آدرس بیشتر شود، دیگر باید به دنبال ابزارهای مخصوص مدیریت لیست باشید و یا از سایت های مخصوص این کار استفاده کنید. هرچند شخصا تمایلی به نام بردن از سایت خاصی برای این کار ندارم، ولی چون خدمات سایت
www.ymlp.com کمک بزرگی در این زمینه برای من بوده، همیشه آن را به دیگران پیشنهاد می کنم. سایت یاهو هم خدمات مناسبی در این زمینه ارائه می کند.

درس دوم
سایت شما ممکن است باعث پیروزی یا شکست شما شود. یک سایت با ظاهر حرفه ای نقش اساسی در موفقیت شما دارد. اگر در طراحی یک سایت حرفه ای چندان مهارت ندارید، حتما یک نفر حرفه ای برای این کار استخدام کنید. توجه داشته باشید که سایت حرفه ای به معنی یک سایت با امکانات گرافیکی بالا و بخشهای متحرک و یا حتی بخشهای
Flash نیست. سایت حرفه ای در نگاه اول ممکن است خیلی هم ساده به نظر آید ولی ساختارمناسب، راحتی حرکت در سایت، دسترسی سریع به اطلاعات، سرعت بالا آمدن مناسب (مخصوصا با خطوط نه چندان مناسب ما)، وجود خدمات مناسب، خدمات پشتیبانی مناسب، پشتیبانی مناسب از زبان های مختلف و پارامتر های متعدد دیگری در حرفه ای شدن سایت شما موثر هستند. وجود یک مشاور در این زمینه در کنار شما، خیلی به شما کمک می کند.

درس سوم
اگر می خواهید پول زیادی بدست آورید، باید یک بازار خاص را انتخاب کنید که نیاز ویژه ای از مشتری را پاسخ دهد. مردم محصولات و خدماتی که نیاز شخصی آنها را پاسخ  دهند خیلی دوست دارند. اگر شما نفر اول در برآوردن این نیاز باشید، برنده هستید. سعی نکنید در سایت خود همه جور خدمات یا محصولات را ارائه کنید. مثلا برای خرید کتاب، یک سایت فرهنگی که روی فروش کتاب متمرکز است را انتخاب می کنید یا یک سایت که از فروش گل و اسباب بازی گرفته تا فروش لوازم منزل و شوکلات و کتاب ؟ حتی آمازون که همه چیز می فروشد، هنوز به عنوان یک کتاب فروشی شناخته می شود تا یک اسباب بازی فروشی.

درس چهارم
ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. کلید ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما، برقراری هرچه بیشتر ارتباط از سایر سایتها به سایت شما است. هرچند لیست شدن در موتورهای جستجو اولین قدم شما باید باشد ولی نباید به آن اکتفا کنید. دو روش خوب برای ایجاد ترافیک به سایت شما عبارت است از :
-  برنامه همکاری فروش (Affiliate program) – چنین برنامه ای به برقراری صدها و حتی هزاران ارتباط از سایر سایتها به سایت شما کمک می کند. موضوع از این قرار است که شما برنامه ای طراحی می کنید که هرکس که خدمات و محصولات شما را از طریق سایت خود بفروشد، درصدی از فروش به او تعلق می گیرد. حتی برخی برنامه ها، در جلب مشتری، حتی اگر فروشی هم صورت نگیرد، پول می دهند.
- ارائه خدمات و محصولات رایگان – ارائه چنین امکانات رایگانی به جذب ترافیک زیاد به سایت شما کمک خوبی می کند. مثلا ارائه مقالات رایگان که دیگران بتوانند در سایت خود از آنها استفاده کنند و به سایت شما ارتباط دهند. کتاب های الکترونیک رایگان، نرم افزار، فایل های صوتی که بتوانند در Flash
از آنها استفاده کنند، ملودی های طراحی شده برای گوشی های موبایل و خیلی چیزهای جذاب دیگر.

درس پنجم
فروش محصولات و خدمات خودتان خیلی از فروش برای بقیه، سود آورتر است. برخی از برترین اقلام قابل فروش در اینترنت عبارتند از :

-  نرم افزار
- اطلاعات

-
سایت های اختصاصی
-
خدمات اینترنت

درس ششم
معمولا مردم دوست ندارند که در معرض فروش قرار گیرند و در مقابل آن مقاومت می کنند. شما خیلی موفق تر خواهید بود اگر در جهت ارائه کمک به مشتریان خود حرکت کنید. این کار با نوشتن مقالات مفید، دوره های آموزشی و یا حتی با حضور فعال در اتاق های گفتگوی مناسب با خدمات شما حاصل می شود. اعتماد، حرف اول را در تجارت اینترنتی می زند. شما باید در میان مخاطبین خود، اعتبار کسب کنید. اگر مشتری احساس کند که شما قبل از فکر کردن به فروش به او و بدست آوردن پول، می خواهید مشکل او را شناسائی کنید و به او در رفع نیازش، کمک کنید، خیلی راحت تر به شما اعتماد می کند.

درس هفتم
خودکار کردن کارها، وقت با ارزش شما را حفظ می کند. هرچند در تجارت، خیلی کارها را باید شخصا انجام دهید و درگیر آنها شوید، خیلی کارها را هم می توان خودکار کرد، مثل :

- مدیریت لیست آدرسها
-
پیگیری ها با مشتری
-
پیام های خوش آمد گوئی
-
پیغام های تشکر
-
پیگیری سفارش ها
-
تایید سفارش ها

این کار با استفاده از سیستم های پاسخ گوی خودکار، کدها و برنامه های نرم افزاری قابل حصول است.

درس هشتم
سازمان مناسب کار، یک دلیل اصلی موفقیت تجارت شما است.

- یک برنامه کاری زمان بندی شده برای هر روز خود تنظیم کنید.
-
از برنامه دریافت پست الکترونیک با قابلیت طبقه بندی نامه های دریافتی در زیر شاخه های مختلف استفاده کنید.
-
فایل ها و شاخه های موجود در رایانه خود را برای دسترسی راحت تر و سریع تر، تنظیم کنید.
-
یک صفحه "سوال و جواب های مکرر" برای سایت خود طراحی کنید.
-
برای پیام هائی که بصورت متناوب ارسال می کنید، یک ساختار مشخص تعریف کنید.
-
در رایانه خود یک صفحه شامل اطلاعات ورود به سایت هائی که با آنها همکاری دارید و آدرس وب آنها برای دسترسی راحت تر، تهیه کنید.

درس نهم
بالاترین اولویت برای شما باید خدمات پس از فروش مناسب و رضایت کامل مشتری باشد. هرچند داریم در مورد دنیای اینترنت صحبت می کنیم ولی با مردمی که در دنیای واقعی زندگی می کنند سروکار داریم. خیلی هم به ارتباط های مصنوعی و نرم افزاری و پست الکترونیک تکیه نکنید. خیلی از بازدید کنندگان سایت شما می خواهند با یک تفر در بخش خدمات مشتری شما حرف بزنند و بعد خرید کنند. از امکانات پشتیبانی زنده (
Live Agent) در سایت خود استفاده کنید.

درس دهم
برای بدست آوردن پول، باید پول خرج کنید. شما باید در موارد زیر با دست باز سرمایه گذاری کنید :
- رایانه
-
دسترسی به اینترنت
-
نرم افزار
-
ثبت دامنه
-
میزبانی سایت
-
آموزش شامل کتاب، سی دی و غیره
-
تبلیغات

درس یازدهم
هرچند قرار ما فقط ده درس مهم بود، ولی همیشه به خاطر داشته باشید که خطرناک ترین تهدید برای موفقیت شما و غیر حرفه ای ترین کار در اینترنت،
SPAM است. همیشه از آن دوری کنید.

نوسازی وب

حتماً تا کنون متوجه شدهاید بسیاری از سایتهای وبی که با آنها سر و کار داشتهاید، هر از چندی نما و ساختارشان دچار تغییر شده است. نمونه خیلی معروف و مشهورش سایت نامآشنای یاهوست که در فهرست پربینندهترین پایگاههای اینترنتی سرآمد است. آری، چند ماهی بیشتر از نو شدن شمایل ظاهری و چگونگی گشتو گذار در یاهو نمیگذرد. و چه بسیارند نمونههایی از این دست. به تغییر و تحولی که در این راستا اعمال میگردد، در زبان و لغت طراحان وب، "نوسازی وب" یا "بازطراحی وب" میگویند که معادلهایی هستند برای عبارت Web Redesign . چه بسا انتخاب معادل "نوسازی وب" برای این عبارت بهتر باشد. به هر حال، در سطرهای آتی غرض از این دو عبارت همان مفهوم Redesign است. گاهی اوقات عملیات نوسازی یک سایت وب فقط رونمای آن را و سطوح بیرونی سایت را دربرمیگیرد و در برخی مواقع انجام این عملیات منجر به تحول اساسی در ساختار سایت میگردد. بسیاری از سایتها که در ابتدا به صورتی ایستا (static) طرح و آماده شدهاند، به مرور زمان به خاطر گسترش و تنوع خدماتشان و ضرورت تسهیل عملیات نگهداریشان به صورتی پویا (Dynamic) بازطراحی شدهاند. در چنین مواردی با توجه به حجم و نوع عملیاتی که انجام میشود، شاید به تسامح بهتر باشد بگوییم که سایت از بن و پایه دوباره طرح و ساخته میشود، اما با در نظر گرفتن این که حتی اگر در چنین مواردی فقط بخشی از محتوای اولیه سایت حفظ شود، همان واژه مرکب بازطراحی از دقت و مناسبت بیشتری برخوردار است.

   بعد از این مقدمه و گشایش بحث، بد نیست گفته شود که در این نوشته هدف این است تا ضمن اشاره گذرا به برخی معیارها و ملاکهایی که باید در فرآیند بازطراحی مدنظر قرار گیرند، چند نکته ظریف نیز بازگویی شوند. اما باید در نظر داشت که کارکرد این نوشته چیزی فراتر ایجاد دید نسبت به نوسازی و بازطراحی یک سایت وب نیست. به این ترتیب داستان میتواند چنان ادامه یابد که ملاکها و مفاهیمی که اینجا دربارهشان بحث میشود، موضوع مقالههایی دنبالهدار و به هم پیوسته باشند. اگر در آینده مجالی بیابم، حتماً این قصه را پیمیگیرم. گذشته از آن به تمام دوستان کارکشتهای هم که در این ارتباط حرف و حدیثی برای گفتن دارند، پیشنهاد میدهم به خاطر اهمیت روزافزون رسانه نو و بستر ارتباطی مدرن وب، از انتقال شفاهی و مکتوب تجربههایشان به آنها که پا در وادی طراحی وب میگذارند و مدیرانی که خواهان حضور مؤثرتری در اینترنت و وب هستند، دریغ نکنند.

و کلام آخر در این پیشگفتار: مطالب این نوشته با نگاهی به کتاب "Web Redesign: Workflow that works" نوشته خانمها کِلی گوتو و امیلی کاتلر  تنظیم شدهاند که به شهادت و نظر بسیاری از کارشناسان، کتابی معتبر در زمینه نوسازی وب است. اگر دسترسی دارید و ممکن باشد مطالعه این کتاب را فراموش نکنید. آن وقت دیگر شاید نیازی نباشد، این قلم را که نان گندم در دست دیگران دیده و خود از آن نخورده است، تحمل کنید. ؛)

   در دنیای امروز که همه چیز سرعتی غریب در نو شدن و تحول دارد، چه توقعی درباره فرآیندهای عملیاتی و کاربری در وب دارید؟ با گذشت زمانی قابل توجه با مقیاسهای زندگی در عصر اطلاعات و ارتباطات، از تولد اولین سایتهای وب و تجربه بارها و بارها نوسازی و بازطراحی در این عرصه، اینک نکتههایی را میتوان برشمرد که بیتوجهی به آنها خطایی نه چندان کوچک است. خطاب نکتههایی که در این مجال به آنها اشاره میشود، به طراحانیست که وظیفه آنها ترمیم و نوسازی رونمای یک سایت وب است. و اما این چند کلمه: با کسی که سایت را برای او آماده میکنید به طور مستمر در ارتباط باشید. در دیدگاههایتان انعطافپذیر باشید تا بتوانید ابعاد طرح و برنامهتان را بنا به ضرورت تغییر دهید. حتماً سایت فعلی را تحلیل و امتحان کنید. همچنین از فراهم آوردن مجالی برای محک خوردن ذهنیتتان از عملیات نوسازی اجتناب نکنید تا پس از چندی یکباره متوجه گرفتاری در مسیری نادرست نشوید و ... .این حرفها هم درباره سرآمدان عرصه صنعت هم تازهواردان به یک اندازه معتبرند. به این ترتیب ما با شرایط لازم و حداقلی برای توفیق در روند نوسازی وب آشنا میشویم. این نکتهها ناظر به مفاهیمی نظیر برنامهریزی (Planning)، موقعیتسنجی حرفهای و صنعتی، مخاطب (Audience)، کارایی و قابلیت استفاده (Usability)، فناوری، محتوا (Content)، توجه به ابعاد طرح و تعبیه امکان تغییر و انعطاف در اندازههای کار (Scalability) و ... هستند. از روبهرو شدن با این عبارتها نفستان گرفته شده است. تصور میکنید بحث بیجهت دارد پیچیده و غامض میشود. نه، اینطور نیست. نگران نباشید! شما با واژهها که سر و کار نخواهید داشت. آنچه واجب است انس گرفتن با مفاهیمیست که ورای این کلمات نهفتهاند. با کمی دقت و تجربهاندوزی در نوسازی وب، این مفاهیم ملکه ذهنتان میشوند. آری، کمی که نیازها را بجویید و بشناسید، راه را بشناسید و در جادههای پرت و انحرافی نیفتید، کار تمام است. طرح شما به مقصد مطلوب میرسد. خیالتان راحت باشد!

کار و اندیشه
  
برنامه عروسکی "کار و اندیشه" را به خاطر دارید؟ بهتر است پیش از عمل بیندیشید. فقط به خاطر این که اطرافتان زرق و برق زیادی میبینید، تصور نکنید که از گردونه زمان جاماندهاید. با عجله و بیحساب و کتاب، یک سایت تازه بنا نکنید. به همین راحتی در تله نیفتید! مراقب باشید که کار خیلی بیش از طرح کردن یک صفحه اول شیک و خوشگل زیر و بم دارد. قدم به قدم! یک گردش کار
(workflow) منطقی میتواند شما را در عملی کردن تمام اصولی که در نظر دارید، یاری میدهد.

هدف چیست و کجاست؟
  
الآن در سایتی که پیش روی شماست، چه چیزهایی هست؟ چه نیازی به تغییر و پیش گرفتن روند نوسازی حس میکنید؟ آنهایی که در کار آماده کردن محتوای سایت هستند، چه میگویند؟ بازدیدکنندهگان سایت چه نظری دارند؟ آیا سری به صندوق نامهها زده و شکایتهایی را که از کمّ و کیف سایت شدهاست، دیدهاید؟ چه خوب است آزمایشهایی ترتیب دهید تا میزان کارایی فعلی سایت را بسنجید. بعد از چنین آزمایشیست که میتوان گیر کار را شناخت و بر اساس عملیات بازطراحی را سامان داد. ابداً به حدس و گمان رو نیاورید. هدفی که بر اساس تصوری نادرست انتخاب شود، اصلاً هدف نیست. به دروازه خودی شلیک نکنید!

رقبا را بپایید!
  
از دنیای دور و بر خود غافل نشوید. به آنچه در اطرافتان رخ میدهد توجه کنید. چشم و گوشتان را باز کنید. سایت رقبا را ببینید. ببینید آنها چه کردهاند و در سایتشان چه خبر است. ویژگیهای سایت آنها را با سایت فعلی و چشمانداز آتی کار خود مقایسه کنید. خودتان را که نمیخواهید فریب دهید! پس بهتر است واقعاً بنگرید که کدام یک بهتر کار میکند. بکوشید تا وجوه تمایز کار خود و دیگران را بشناسید و تشخیص دهید. برگ برنده همین گوشه کنارهاست.

همراهی با مخاطب
  
کاربران سایت فعلی را از برنامههایتان برای نوسازی باخبر کنید. نگذارید که آنها از روند کار بیخبر بمانند و یکباره با تغییراتی روبهرو شوند که برایشان ناگهانیست. ممکن است جدا ماندن آنها از برنامههای شما، در آینده باعث شود دیگر به بازدید سایت نوساخته نیایند. خیلی صریح و شفاف چرایی بازطراحی و زمانبندی کارتان را به کاربران خبر دهید.

در هوای مشتری!
  
اگر سایتی که به آن سر و سامان میدهید امکانات مناسبی برای استفاده از محتوایش در اختیار بازدیدکنندگان نداشته باشد، حضور روی خط شما بیاثر خواهد ماند. هر چه کاشتهاید بر باد میرود. بسیاری اوقات کارایط سایت فدای خواستهها و سلیقه سرمایهگذاران و تبلیغاتچیها میشود. فریب نخورید! شما سایت را برای کسانی طرح میکنید که میخواهند از آن استفاده کنند، نه برای کسانی که میخواهند در آن تبلیغات کنند. مراقب باشید که بدانید مخاطبتان کیست. این خیلی مهم است که بدانید تا چه اندازه نیازهای بازدیدکنندگان سایت با مسائل حرفهای کار شما نزدیکی دارند.
   به هر حال، بهتر است هوای مشتریان سایتتان را داشته باشید!

آقای مهندس کجاست؟
  
مشاوره با یک مهندس درباره چیزهایی از کدنویسی و اسکریپتنویسی گرفته تا چند و چون برنامهسازی و آماده کردن نیازهای پشتصحنه، به طور مستمر و از همان ابتدا، مانع اتلاف وقت در فرآیند بازطراحی میگردد. از ما گفتن و ...!
   خلاصه مراقب باشید که در میانه راه به دردسر نیفتید. مهندسی که طی عملیات همراه شماست، اطمینانبخشتان در برنامهریزیهاست. قدم به قدم یاریتان میکند. گویی که کلید قفل موانع فنی سر راه در دستان اوست. در نبود او ممکن است در دام انجام کارهایی بیفتید که به هر دلیل امکانپذیر و شدنی نیستند.

باز هم امتحان
  
یادتان هست که سفارش کردم همراه با مخاطب حرکت کنید؟ پس هر چه در روند نوسازی پیش میروید برای راه انداختن آزمایشهای دیگری برای سنجش تغییراتی که اِعمال میکنید، جدیت داشته باشید و سهلانگاری نکنید. مسائل حائز اهمیت را بعد از این که شناختید، همواره مد نظر داشته باشید و بکوشید گیر کار را حین پیشروی فرآیند بازطراحی بگشایید. هیچ چیزی به اندازه دیدار کسی که در سایت شما گشت و گذار میکند، به شما اطلاعاتی صادقانه باز پس نمیدهد. آیا کاربران و بازدیدکنندهگان از سیاحت در سایت نوشده رضایت خواهند داشت؟ ببینید و بیاموزید! پیش از تمام شدن کار، حاصل را هر از چندی به چوب آزمون بینندهگان گزیدهتان محک بزنید.

انتقال محتوا
  
انتقال محتوا در اکثر طرحهای نوسازی وب، آخرین و کماهمیتترین چیزیست که به آن اندیشیده میشود. و این خطایی بدیهیست. بهتر است از روی صندلی خود بلند شوید و چندی هم بر جای کسی بنشینید که باید سر وقت محتوای سایت را جمعآوری کند، متون را بنگارد و تصحیح کند و به انها سر و سامان بدهد. توجه به مسأله از آن منظر را دستکم نگیرید. حتماً برای انتقال محتوا از سایت فعلی به سایت نوساخته تدبیری بیندیشید.

تعارف نکنید!
  
بسیار دیده شده که طرحی به خوبی شروع شده است، اما پس از چندی به خاطر واگرایی ذهنیتها و اتکا به فرضیات نامناسب از هم پاشیده است. عین تنظیم اسناد، هر کاری که میخواهید انجام دهید، به طور صریح و کاملاً شفاف به چند و چوناش دقت کنید. هیچ چیزی را فدای هدفی که با آزمایشهای مختلف شناسایی کردهاید، نکنید. تعارف نکنید! در یک کار گروهی، همه اعضای گروه باید در خدمت مجموعه و طرح باشند. بهتر است همیشه و به موقع از هماهنگی اعضا و همسوییشان با راستای هدف عملیات آگاه باشید.

دوراندیشی و تمرکزی فوری
  
هیچ گاه سعی نکنید همه کارها را یکباره انجام دهید. هرچند باید از ابتدا چشمانداز بلندمدت کار و عملیات معلوم باشد، اما به وقت کار و عمل، مرحله به مرحله و گام به گام پیش بروید. نوسازی یکباره به خواستههایتان جواب نمیدهد. ضمن تلاش برای تحقق اهداف، تنظیم رویکردی بازگشتنی و تکرارپذیر در عَلَم کردن سایت، این بخت را به شما میدهد تا سایت نوساخته را ارزیابی کنید، به نحوی که تغییر و تحول در آن به بهترین نحو فهمیده و درک شود.

   سخن آخر: این حکایت تازه شروع یک قصه بلند است. باشد که حوصله کنم و بتوانم ماجرا را خوب پیبگیرم. در هر حال، پیشنهادی را که در آغاز سخن داشتم فراموش نکنید. 

 

طریقه داشتن یک چت روم مجانی

افرادی که چت رومهایی مجانی می خواهند من یکی از ساده ترین آنها را برای شما یافتم و در زیر طریقه داشتن آنرا می نویسم

خب اول باید از ترکیب رنگ و نوع و تنظیمات چت روم را تعیین کنید Arrow
برای اعمال تنظیم روی لینک زیر کلیک کنید
برای شروع تنظیم اینجا کلیک کنید
Idea
خب حالا روی دکمه Generate در آخر فرم کلیک کنید یک صفحه فوری باز می شود که شمال کدهایی است این کدها را درون صفحه مورد نظر خود قرار می دهید Wink

برای بازدید از سایت هم روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.freejavachat.com

Cool 

آندر احوالان میل نگاری در عصر ارتباطات

به نقل از: ایرانیان -بلژیک
با توجه به اینکه دریافت و فرستادن ایمیل یکی از کارهای روزمره شده و استفاده از این تکنولوژی بنوعی نمایش دهنده شخصیت ماست، لازم دیدیم که نکاتی را برای دوستان شرح دهیم تا در مکاتبات خود دقت بیشتری نموده و احتمال موفقیت در کارهای خود را افزایش دهند. 

ایمیل باید کوتاه، مختصر و واضح باشد. از حاشیه پردازی و داستانسرایی پرهیز شود و جملات با گذاشتن نقطه از هم جدا شده و هر پاراگراف حداکثر ۱۰ سطر باشد. 

عنوان نامه (Subject) - بخصوص با زیاد شدن هرزنامه ها که به همگان ارسال میشود - بسیار مهم است که میتواند باعث خواندن و یا نخوانده پاک کردن آن توسط گیرنده شود. عنوان نامه باید بقدری گویا باشد که گیرنده هرگاه آنرا دید، به محتوای نامه پی ببرد. توجه داشته باشید که ایمیل بدون عنوان (None) بدترین نوع ایمیل است که اکثرا توسط سیستم - بصورت اتوماتیک - و یا گیرنده حذف میشوند. 

چنانچه به خط و زبان لاتین ایمیل مینویسید، از نوشتن تمام کلمات بصورت حروف بزرگ (Capital) خودداری کنید. این کار در نگارش مانند فریاد زدن در گفتار است که نوعی بی ادبی تلقی میشود. ایمیل باید محترمانه و با حروف عادی نوشته شود. 

هر چند که در ایمیلهای دوستانه شکلکها (Smiley) حالتی خودمانی و مهربان ایجاد میکنند ولی از بکار بردن شکلک در ایمیلهای اداری جدا بپرهیزید زیرا باعث برداشتی اشتباه از شخصیت شما در نزد گیرنده میشود.

هنگامی که برای گروهی از دوستان یک ایمیل ارسال میکنید، دیدن آدرس دیگران در متن آن چندان جالب و مودبانه نیست. برای پیشگیری از این حالت، به راهنمای بخش Bcc در نرم افزار مدیریت ایمیل خود مراجعه کنید.

در نامه های اداری و شغلی، نوشتن آدرس و شماره تلفن (Contact information) شما بسیار الزامی است تا در صورت نیاز، گیرنده بتواند براحتی با شما تماس بگیرد. بطور کلی نمایش و ارائه اطلاعات بیشتر برای دسترسی به شما باعث افزایش اعتبار شماست ولی دقت کنید که این توضیحات هرگز نباید طولانی تر از متن نامه باشد. 

نگارش و دستور صحیح زبان را رعایت کنید که در غیر اینصورت گیرنده این کار شما را نوعی بی توجهی و بی احترامی نسبت به خود ارزیابی میکند.

به تمامی ایمیلهایی که دریافت میکنید حداکثر تا ۲۴ ساعت باید پاسخ بدهید. در صورتی که برای مدتی در تعطیلات هستید و یا دسترسی به اینترنت ندارید، قسمت پاسخ خودکار را در سیستم ایمیل خود فعال کنید تا فرستندگان از دریافت ایمیل خود توسط شما اطمینان حاصل کنند.

چنانچه در نرم افزارهای مدیریت ایمیل به نامه ای که میفرسید علامت حق تقدم اضافه کنید، گیرنده شکلکی در کنار ایمیل خود دریافت میکند که او را از اولویت این نامه خبردار میکند. این کار باعث ایجاد بی نظمی و جو عدم اعتماد نسبت به شما میشود. تو جه کنید که تمامی ایمیلهایی که دریافت میشوند به یک اندازه اهمیت دارند. 

با توجه به اینکه ویروسها از طریق پیوست (Attachement) کامپیوتر ها را آلوده میکنند، فرستادن پیوست بدون هماهنگی با گیرنده ممکن است از سوی گیرنده گستاخی تلقی شود پس بهتر است نخست از او پرسید که آیا مایل بدریافت پیوست هست یا خیر؟ و سپس برایش نامه با پیوستی که حداکثر یک مگابایت است فرستاده شود. بسیاری از وب سایتها امکان دریافت نامه های پر حجم تر را ندارند.

 منبع http://www.iritn.com

هاست مجانی


یه هاست برای  آپلود کردن :  این جا کلیک کنید

این هم لوگوی ما

 
 به خودم تبریک میگم تو آپ دیت زمستونی سایت بلاگ اسکای دومین نفر بودم که به روز کردم .که این جا میتونید ببینید

جنین چند ماه در خیابان

این جنین  دو سه روز پیش در خیابان ولیعصر تهران پیدا شده است. وای ای روزگار
دوشنبه، 14 دیماه 1383









January 03, 2005 , 08:25 PM   

اگه تمایل داشتین برای دیگران بفرسین این هم لینک این صفحه

http://www.parkanet.blogsky.com/?PostId=28

اجرای تمامی بازیها بدون نیاز به CD توسط GameJack 4.0

P30World.comاجرای بازیها از روی CD مشکلات بسیاری را با خود می آورد, کاهش محسوس سرعت بازی , خرابی و اصطحلاک CD-Rom از عمده ی این مشکلات است. نرم افزار GameJack 4 ابزاری قدرتمند برای تهیه ی یک نسخه ی کپی و Image از انواع CD های بازی غیر قابل کپی و اجرای آنها از روی هارد با استفاده از درایو مجازی است!! قدرت خوب این نرم افزار در تهیه Image ( تا 4  گیگابایت ) از انواع CD های محافظت شده و قفل دار با استفاده از تکنولوژی های جدید سبب معروفیت آن شده است و از راههای گوناونی برای ایجاد فایل کپی وارد عمل میشه. GameJack با ساخت درایوهای مجازی گوناگون فایل های Image تولیدی خودش رو به آسونی بدون نیاز به CD اجرا میکنه. پس برای اجرای یک CD بازی چه قفل دار و چه بی قفل از داخل هارد و بدن نیاز به CD فقط 3 کار باید انجام داد:
1. بازی را نصب کنید.
2.توسط درایو مجازی تولید شده به وسیله ی نرم افزار GameJack فایل Image  را به درایو ربط دهید.
3.بازی نصب شده را اجرا نمایید!
این نرم افزار با تمامی ویندوز ها سازگار است. GameJack رو میتوانید از اینجا:
نسخه ی 4.00.590 رو با حجم 7.2 مگابایت
Name:www.crsky.com
Code:47S03-45GJK-4DD10-DJB66-5F78Q

توصیه میکنم دانلود کنید بسیار توپ عمل میکنه

عصر آبادانی

این عکس را از سایت یکی از بچ هستش . آبادان خرمشهر خودمونه سال ۸۲ زمستون