دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

زاغه نشینان کافی نت

ساعت یک و نیم هم گذشته دو سه روزیه گنعلی ترک کار کرده و خودم 24 کافی نت هستم ششمان هم کم شده 8 فروردین یک جمعه بعدش این جمعه هم خیر ؟ شد 2 بار خیر ؟ 


دارم به دهمین سال تاسسی کافی نت نزدیک می شم این روزها همش کار می کنم . زمزمه این روزها ابی است . کافه 12 تاسیست داره و 3 تا دیگه اماده به کار است و سه روزه هم پهنای باندو بردم بالا ...... دلم برای علی صابری ، ساناز ، ساناز ، ممد سال 1382 ، ممد زمستان 1386 ، قطعه 33 تنگ شده است .


پ ن : / باورم کن٬باورم کن٬باورم کن آنچه هستم / بس که ناباوری دیدم تو خودم هر بار شکستم /باورم کن خیلی خسته‌ام از غم ناباوری‌ها / تو کمک کن تا نباشم آیه دربدری‌ها /

۲۳ فروردینی

امروز ویروز همش کافی نت بودم -


دعوا و دلخوری / وینستون سبز / ملت ۱۰ میلونی / اعصابم سر جاش نیست

۱۳

روز ها از پس هم میگذره ، امروز هم 13 هست .  از صبح تو کافه هستم مثل هر سال جایی نمی رم ، یادش به خیر یادمه چند ساله پیش هی بهش اصرار میکردم باید 13 بایی بریم بیرون از ما اصرار از اون انکار بعدا فهمیدم واقعاً چه توقعی داشتم که روز 13 دختر جدا از خانواده بیاد بیرون . امیدوارم هر جا هستی الانه بهت خوش گذشته باشه .


آدامس / پین / Beach Head 2002 / یه خونه شو تو ویرونی / شادمهر عقیلی /

باده فروش

حالا که عطر آشتی به خونم رسیده هوا بسی دل انگیز است ... ۸ فروردین / منزلگاه /  چشم های مست / ساعت قرمز / سرسره بازی

روزهای تنهایی سال نو

روز های امسال تنهام شاید امسال باید همش تنها باشم اما اینها چرنده آم خودش میتونه تصمیم  برای زندگیش  بگیره که چطور زندگی کنه ...