دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

۲۱ روز

کاشکی صدای قلبت نبود صداقلبم ، خیلی ناراحت و مریم تو این بیستو یک روز

۵ اصلی

هیچ چشمی جز چشم تو مستم نمی کنه هر شب به یاد چشم مست تو از کوی تو می گذرم ...

شنبه ۲ لب

کاشکی خبر نداشتی دیونه نگاتم .....

روزگار

می ترسم حسی که عاشقی توه ساده عوض بشه به دست روزگار  ، خیلی دوست دارم خیلی پشیمونم ، اگه قلبو به نسپرده بودم همون روزای اول مثل الان مرده بودم ،  صابری اینجاست امده از دلتنگی درمون بیاره اما در دل آتشی است که خاموشی ندارد .

جمعه بد

عجب جمعه بدی / بگو کدم یاس سفید به خلوت بوسه رسید .

ابری

چقدر سخته که رفتن راه آخر باشه و نتونی راهی عشق باشی ...


یک شنبه ۸و اندی صبح تنها / کافی نت هوا ابری /

۳ ظهر همون روز جمعه

سعی کردم خودم را مشغول کنم خیلی با خودم کلنجار رفتم همه خاطرات جلوی چشمامه انگار فقط  من انو دوست داشتم و اون دوست داشتنی نداشته و فقط رابطه باعث سده که کنار هم بمونیم چقدر بده ادم بدونه یه چیزی را یه روزی از دست میده  اما باز ادامه بده تا یه روز از دست میده انگار تو خلا دنبال اکسیژن بگردی ......


پ ن : با من غریبگی نکن با من دگرگیر تو هستم .... /  ر - س - ب  -  خ   - س  - ا

جمعه ۸ صبح

الانه ۸ صبح از حس دلتنگی بیدار شدم دنبالت می گردم اما باید باور کنم که دیگه رفتی .....

یاس سفید

امروز دیگه تمام کردم ؛ شب و صبح تلخی بود اما مجبورم بودم من خودم تو فشارم بسه دیگه هر چی دلتنگی و بی قرار بسه بزار با درد قدیمی بسوزم نزار  از نگاه تو هم بسوزم . من برای پایداری رابطه مون تلاش کردم اما قبلاٌ گفتم خوب شدن من دیر بود و مدت هاست فهمیدم که به درد تو من نمی خوره . سعی می کنم دیگه دوست نداشته باشم سعی میکنم فراموشت کنم . اما میشد بهتر از این ها باشه اما نخواستی .


امید / چرا با من فقط با من  نمی شه چل چلراغ چشم تو روشن ....

ما نباشیم که باشد

وقتی از یه داستان که تازه تموم میشه زود می نویسی دلت انگار به هم میریزه انگار دیونه میشی انگار همه چیز را گم کردی . ولی خوابم واقعاٌ تعبیر شد و مدتی هست در آزارم  میدانی تو به کمند تو گرفتارم میدانی تو حالا در گرفتاری تو می سوزم برای بار چندم . دوست دارم برم سفر دوست دارم برم دور شم / خیلی وقته هوای سفر دارم اما ....

یادت باشه من کیم ....!

با حرف های دختر دیوانه یاد این شعر افتادم .


شاید فراموشت شدم شاید دلت تنگه برام شاید بیداری مثل من به فکر اون خاطره ها

شاید تو هم شب که میشه میری به سمت جاده ها
بگو توهم خسته شدی مثله من از فاصله ها.
باهر قدم برداشتنت فاصله بین مون نشست
لحظه ای که بستی در رو شنیدی قلبم شکست
یادت میاد که من کیه ام همون که میمیره برایت همونی که دل نداره برگی بی افته سره راهت
نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تو رویا هام تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی تو دور میشی ازمن که میمیرم برات از منی که دل ندارم برگی بی افته سرراهت
نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهم تو مثل خاکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی تو داری دوری میشی از من که میمیرم برات ازمن که دل ندارم برگی بی افته سرا هت
بگو من از کی بگیرم حتی یه بار سراغت تو دارم حسودی میکنم به ایینه اطاقه تو کاشکی منم ایینه بودم هرروز تو رو میدیدمت .
کاشکی هنوز داشتم توهر لحظه می بوسیدمت


تعویض پلاک / خریدار اس کل ماشین /  عطر جک ساف بلک

فرودینیو

مدتیست بیمارم مدتیست به کمند تو گرفتارمو میدانی تو  ، از غم تو بیمارم از نگاهت بیمارمو میدانی تو  ، مدتی هست در آزارم میدانی تو ، داغ تو به لب دارم میدانی تو . گر ز ازردن من هسن غرض مردن من مرده ام  من ، مرده ام ، مرده ام آزار مکش در پی ازردن من . ما نباشیم که باشد که جفای تو کشد ، به جفا سازد و  صد جام برای تو کشد .


جمعه / کولر جدید / ساناز کم رنگ / گردو خاک ....