دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

مربوط به سال 88 تیر ماه

بیا با هم عوض کنیم جای دلامونو یه بار
تا من بشم یه تیکه سنگ،تا تو بشی عاشق زار
یه شب با چشم دل من،عشقو تماشا بکنی
خودت رو هر جوری شده،تو دل جا بکنی
تا تو دچار من بشی،لحظه شمار من بشی
خوابو حرومت بکنم ،صید شکار من بشی
برام یه بازیچه بشی،بشم تموم زندگیت
تا پشت سر بخندم،به سادگی و بچگیت
این درو اون در بزنی،واسه به من رسیدن
برات یه رویا بشه منو یه لحظه دیدن
ناز دلم رو بکشی،از عشق جوابت بکنم
پر از نیاز من بشی،غرق عذابت بکنم
تا جون داری گریه کنی،تا جا داره من بد بشم
همیشه خواهشم کنی،همیشه دست رد بشم


ثانیه ها رو نشمور  واسه کسی که رفته

 خوب میدونم عزیزم  دوریش واست چه سخته   

اما کسی که رفته

برگشتنش تو خوابه

باید که باورت شه

 ارزوهات سرابه

کجا میخوای بری و دنبال اون بگردی

 چرا تورو نخواستش تو که بدی نکردی

ارزش اون چشاتو با گریه پایین نیار

 حروم نکن روزاتو با حسرت و انتظار

خودش که نیست خیالش پس چرا زنده باشه

  اون که پی بهونست بهتره بره جدا شه  

رفت تورو تنها گذاشت خواست غمتو ببینه

 توام دعا کن براش به روز تو بشینه

این سهم تو نبوده به پای اون بسوزی

 امید نداشته باشی که برگرده یه روزی

نفرین نکن بدون که خدا هواتو داره

یه روز تو سرنوشتش درد تو دلش میزاره

 

 



 

من همونم که میسازم

 قصر رویاهاتو عشقم

اشکای سرختو پاک کن

 کم نکن دعاتو عشقم

سرنوشت ما همیشه

مثل حالا تلخ و بد نیست

 شاید اونجوری که میخوای

 کسی عاشقی بلد نیست.

 (تقدیم به همه کسانی که عاشقن)

تقدیم به عشقم ....