دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

تقویت تاثیر تبلیغات در وب

مراجعین وب هدفمند هستند و به تبلیغاتی که به هدف آنها مربوط نشود، توجهی نمی کنند. برای موفقیت، آگهی ها باید با اهداف و آنچه در ذهن کاربران است، هماهنگ باشد.

دلایل مختلفی برای عدم موفقیت تبلیغات روی وب وجود دارد. اما این موضوع زمانی قابل توجه است که آگهی به موضوع مورد علاقه کاربر مربتط باشد و باز هم شکست بخورد. چرا این اتفاق می افتد؟

برای شروع باید علل موفقیت تبلیغات متنی در موتورهای جستجو را بررسی کنیم.
هر کاربری به دنبال یک هدف است – ممکن است دنبال اطلاعاتی درباره دوربینهای دیجیتال باشد یا بخواهد کتابی خریداری کند. در هر صورت، توجه کاربر کاملا به مسائلی معطوف است که به نحوی او را به هدف خود می رساند
هنگامی که کاربر عنوانی برای جستجو وارد می کند، موتور جستجو آگهی هایی را که مستقیما مربوط به موضوع جستجو باشد، برمی گرداند. بنابراین کاربران آنها را مشاهده و دنبال می کنند. حتی این گونه آگهی ها موثرتر از نتایج دیگر جستجو هستند زیرا نشان دهنده اعتبار تبلیغ کننده و علاقه او به جذب مشتریان است

نشانه گرفتن اهداف کاربر
متوجه شدیم که رمز موفقیت تبلیغات مطابق بودن آن با اهداف کاربر است. برای رسیدن به این مقصود، آگهی های متنی روش موثری است. تبلیغات گرافیکی نگاه بیننده را به خود جذب می کند. اما تبلیغات هدفمند تضمینی برای جلب توجه و ذهن بیننده است. بنابراین باید مسائل جانبی و نمایشی نامربوط را کنار بگذارید و بسیار صریح موضوع فروش خود را به اطلاع بیننده برسانید. البته به همراه یکی لینک به صفحه ای که اطلاعات جزئی درباره محصولات در آن قرار دارد. انتظار انتقال تمام اطلاعات از طریق یک آگهی بسیار غیر منطقی است و کسانی که سعی دارند مطالب زیادی را به زور در یک تبلیغ کوچک بگنجانند، منافع ابرمتنها را از دست می دهند
آگهی هایی که در مواقع مختلف ناگهان ظاهر می شوند یا تبلیغ در سایتهای خبری و دیگر سایتها بسیار وسوسه کننده است اما با این کارها موفق نمی شوید زیرا در راستای هدف بیننده پیش نمی روید. کاربران اکنون می خواهند خبری را مطالعه کنند یا مشغول هر کار دیگری هستند که به خاطر آن به سایت آمده اند و تبلیغات در این زمان حتی اگر کشش زیادی داشته باشند، مورد توجه واقع نمی شوند
و هنگامی که کار آنها به اتمام می رسد و آماده دریافت تبلیغات هستند، آن آگهی ها دیگر وجود ندارند

مزایای ثبات
بسیاری مواقع پیش آمده است که مشغول انجام کاری روی سایت هستیم و متوجه آگهی جالبی می شویم. این اتفاق معمولا در زمانهای مرده ای که منتظر باز شدن صفحه جدیدی هستیم پیش می آید. یک پیغام روانی در ذهن ما ایجاد می شود که برگردیم و آن را ببینیم. اما حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است؟ در برگشت آگهی دیگری در آن محل قرار دارد و این مغایر با یکی از اصول اولیه طراحی مناسب است : ثبات

مکینتاش در سال 1984، به طراحان توصیه کرد که اطلاعات را به طور ناگهانی از کاربران نگیرند. این مسئله مصداقهای متفاوتی دارد، ذهن کاربران در صورت مواجه شدند با ظاهر متفاوت یک صفحه مغشوش خواهد شد
مثلا زمانی که در حال خواندن روزنامه هستید، صفحه ها را برمی گردانید و داستان را دنبال می کنید و ناگهان چشمتان به آگهی جذابی می افتد به احتمال زیاد به خواندن خبر ادامه می دهید اما پیامی در ذهنتان حک می شود که بعدا برگردید و آنرا ببینید. در برگشت هنوز هم آگهی در محل قبلی وجود دارد

وب سایتها هم باید به همین ترتیب عمل کنند. نباید میان کار مردم مزاحم آنها شد. باید به نحوی به آنها امکان داد تا بعدا به آن مراجعه کنند. حتی اگر از آن صفحه خارج شده باشند. مثلا می توان در محل مخصوص تبلیغات دکمه ای قرار داد که ده آگهی آخر را نمایش دهد. ما پیش گویی می کنیم که با این کار موفقیت آگهی ها افزایش می یابد. این راهکار شبیه روشی است که در صفحات اصلی سایت استفاده می شود و آرشیوی از رویدادهای اخیر سایت در آن تشکیل می شود

متاسفانه اکثر وب سایتهای کنونی راه اشتباهی را برای تبلیغات طی می کنند و هر روز حجم آنها را بیشتر و آزاردهنده تر می کنند. حرکت در خلاف جهت اصلا راه عاقلانه ای نیست.

آیا می خواهید آگهی شما مؤثر باشد ؟
در سایتی که خوب طراحی شده آگهی بدهید. از منافع ابرمتنها غافل نشوید. و از همه مهم تر به مسائل روانشناسی بینندگان دقت کنید

ویرایش و بازنویسی توسط  پارکانت

چگونه سایت فروش موفق داشته باشیم

حتما اتفاق افتاده است که به سایتی مراجعه کنید اما مطالب مورد نظرتان را در آن پیدا نکنید. به احتمال زیاد، دیگر هرگز به آن مراجعه نخواهید کرد. یا اگر سایت ظاهر خوبی نداشته باشد، به این نتیجه می رسید که احتمالا فرد بی تجربه ای آن را به وجود آورده است

اگر می خواهید از راه اینترنت تجارت کنید، باید یک سایت حرفه ای داشته باشید زیرا سایت شما در حکم یک کارت تجاری است که باید شما را به درستی به بازدید کنندگان معرفی کند

تاثیر اولیه سایت روی بازدید کننده بسیار مهم است. اگر می خواهید در بازدید اول تاثیر خوبی روی مراجعین داشته باشید و بازدید کنندگان مستعد را جذب کنید، رعایت نکات زیر مفید خواهد بود


 سایت خود را هدفمند طراحی کنید -

شما حتما از هدف سایت خود اطلاع دارید. مثلا اگر یک سایت فروش موفق می خواهید باید محتویات مؤثری در آن بگنجانید. سایت را جذاب کنید و اطلاعات مفیدی در اختیار خواننده قرار دهید


 تدبیراتی برای لود شدن سریع سایت بیاندیشید  -

در کشور ما اکثر مردم با روش دیال آپ به اینترنت متصل می شوند و اگر ظاهر شدن سایت شما بیشتر از 10 تا 15 ثانیه طول بکشد، آنها سایت را ترک خواهند کرد.
یکی از راههای مفید برای افزایش سرعت لودینگ سایت این است که بار گرافیکی سایت را در حداقل نگه داریم. اگر چه جلوه های گرافیکی سایت شما را گیراتر می کند، اما زمان لودینگ آن ممکن است تا ابد طول بکشد. اگر لازم است که حتما سایت شما گرافیکی باشد، از نرم افزارهای فشرده سازی فایلهای گرافیکی استفاده کنید. با این روش به سرعت مورد نظرتان نزدیکتر می شوید. در سایتهای زیر امکاناتی برای فشرده کردن فایلهای گرافیکی مورد استفاده از جمله گیف و جی پی جی وجود دارد


http://www.spinwave.com/crunchers.html
http://www.netmechanic.com/accelerate.htm


حتما به سایتهای جالبی برخورده اید که از فایلهای flash یا اسکریپتهای دیگر در آنها استفاده شده است. اگرچه این موارد باعث جذاب شدن سایت می شود، ولی اگر سایت شما تجاری است توصیه می شود از آن ها بگذرید تا سرعت سایت را بالا ببرید


 یک طراحی مناسب انجام دهید  -

طراحی سایت باید ساده باشد. رنگهایی در یک مایه انتخاب کنید. سایت شما نباید مثل نقاشی کودکان باشد. باید توجه کنید که ترکیب چه رنگهایی در صفحه مناسب تر هستند. آیا تا به حال سعی کرده اید یک نوشته زرد را در یک صفحه نارنجی بخوانید؟ به فکر خوانندگان خود باشید.
رنگهای مختلف برای انسانهای مختلف از فرهنگهای مختلف، معانی متفاوتی دارد. در اینترنت به آسانی می توانید جدولهایی حاوی معانی مختلف رنگها را بیابید. 


محتویات بدیع و تازه در سایت بگنجانید  -
 
اگر بازدید کننده مطالب شما را در جای دیگر دیده باشد، خیلی سریع سایت را ترک خواهد کرد. حتی اگر نویسنده خوبی نباشید باز هم می توانید با استفاده از دید خاصی که نسبت به موضوع دارید، ابتکاراتی برای ساختن مقالات، گزارشات و e-book های رایگان به خرج دهید تا سایت بدیعی داشته باشید


 پیشنهادات رایگان در سایت داشته باشید  -
 
یکی از بهترین راه های فتح قلب مشتریان، پیشنهادات رایگان است. این قانون همیشه صادق است: اگر قبل از گرفتن، امکاناتی به مردم بدهید، به پیشنهادات بعدی شما بیشتر توجه خواهند کرد و اعتبار شما در ذهن آنها بالا خواهد رفت. پیشنهادات رایگان فراوانی روی اینترنت وجود دارد. برای ارزشمند کردن پیشنهاد خود باید نکاتی را رعایت کنید. دوباره تکرار می کنم باید محتویات گزارش، مقاله، e-book شما جدید باشد و در جای دیگر وجود نداشته باشد. از دید اختصاصی خود بنویسید. دید نو داشتن گاهی حتی مؤثرتر از نحوه نگارش است. می توانید نمونه ای از محصول خود را در اختیار بازدید کننده بگذارید. مثل فصلهایی از کتاب یا یک Demo از نرم افزار مورد نظر. همچنین می توانید یک خبرنامه درست کنید. اما مراقب باشید که مطالب آن را از جایی برندارید. زیرا خوانندگان در صورت مشاهده این مورد، اشتراک خود را فسخ خواهند کرد


 قبل از ارائه امکانات رایگان اطلاعات مراجعین را بگیرید  -

برای انجام فروش گاهی لازم است چندین بار به بازدیدکنندگان پیغامهایی ارسال نمایید. اینکه یک لیست برای خود بسازید بسیار مؤثر است. لیست افرادی که به موضوع سایت شما علاقه دارند و ارسال پیام به آنها شانس بزرگی برای فروش است


یک طراحی خوب، تمیز و حرفه ای راهی طولانی را در اینترنت می پیماید و برای شما شهرت و اعتبار کسب می کند. تاثیر خوب سایـت در اولین مراجعه، بازدید کننده را دوباره به سایت شما برخواهد گردانند

ویرایش و بازنویسی توسط  پارکانت

سایتهای زیبا به ندرت باعث فروش بالا می شوند

همیشه به یاد داشته باشید طراحی یک سایت تجارت الکترونیک بسیار جدی تر و مشکل تر از داشتن یک سایت جالب برای بازدید کننده است. هر چند جذابیت سایت عامل مهمی است اما باید به همان اندازه به کارایی سایت نیز اهمیت داده شود. به نظر می رسد که بسیاری از طراحان وب روی ظاهر سایت بیشتر از کارایی آن تمرکز می کنند. اما بازدیدکننده ای که به علت ضعف کارآیی، از سایت نا امید می شود، به سرعت سایت را ترک خواهد کرد و هرگز بازنخواهد گشت

در طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی به اطلاعات پایه ای در زمینه طراحی سایت و کمی تجربه و تمرین احتیاج است. طراحی این سایتها اصول اولیه ای دارند که اگر آنها را رعایت نکنید، متاسفانه هیچ وقت نخواهید توانست سایت خود را از نظر امکانات و کارآیی به حدی برسانید که بازدیدکنندگان را راضی نمایید

برای ایجاد فروش بیشتر از طریق سایت روی نکات زیر تمرکز کنید 

زمان لود ، اندازه صفحات و سیستم هدایت بازدیدکننده در سایت 
صفحاتی که به کندی ظاهر می شوند، صفحات بسیار بزرگ یا بسیار کوچک و دشواری حرکت در سایت، هر کدام به تنهایی کافی هستند تا بازدیدکننده را خسته و نا امید نمایند. بازدیدکننده هرگز نباید منتظر ظاهر شدن صفحات بماند، هرگز نباید برای خواندن اطلاعات مورد نظرش صفحه را بالا و پایین کند و هرگز نباید برای اطلاعاتی در مورد خرید اجناس مورد نظرش، با دشواری تمام سایت را جستجو کند -

سایتهای دارای صفحات مرتب، سریع و هدفمند معمولا در امر فروش نیز موفق تر هستند

برای اطمینان از سرعت بالا آمدن سایت خود به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://www.tracert.com/

این سایت از روی سایز صفحات و حجم اطلاعات شما، سرعت را حدس نمی زند بلکه به راستی از نقاط مختلف جهان به سایت شما وصل می شود و سرعت متوسط بالا آمدن سایت را به شما برمیگرداند 

استفاده کمتر از عوامل گرافیکی -

اگرچه عوامل گرافیکی فریبنده و جذاب به نظر می رسند، اما معمولا برای فروش موثر نیستند. حتی در صورت استفاده زیاد ممکن است نتیجه برعکس ایجاد کند. زیرا باعث خواهند شد که سرعت سایت بسیار پایین بیاید و ضمنا ممکن است ذهن بینندگان سایت را از هدف اصلی سایت که فروش است، دور نمایند. اگر لازم است که از عوامل گرافیکی استفاده کنید باید تصاویر مناسب برای سایت انتخاب نمایید و سایز آنها را تا حد ممکن کوچک کنید. اکثر تصاویر گرافیکی را می توان حدود 20 درصد کوچک کرد بدون آن که لطمه ای به کیفیت و تاثیر تصویر وارد شود.

در سایت زیر ابزار مفیدی برای بهینه سازی تصاویر گرافیکی برای استفاده در محیط وب وجود دارد:
http://www.netmechanic.com/accelerate.htm 


استفاده از CSS = cascading style sheet  -

با استفاده از فایل های CSS می توانید بسیاری از تگ های تکراری html مانند Font را حذف نمایید. این گونه تگ ها معمولا 5 تا 7 درصد حجم صفحات شما را اشغال می کنند. تصور کنید که در صورت داشتن 100 صفحه در سایت، در چه حجمی صرفه جویی خواهید کرد. 


شکستن سایت به جدولهای (table) کوچکتر  -

به جای قرار دادن کل صفحه در یک جدول بزرگ، آن را به بخشهای کوچکتر تقسیم نمایید. با این کار هنگام ورود بازدیدکننده بخشهای مختلف صفحه شما به تدریج ظاهر می شوند و بازدیدکننده مجبور نمی شود مدت زمان زیادی به صفحه سفید خیره شود تا صفحه شما بالا بیاید. این نکته از مواردی است که معمولا فراموش می شود


  استفاده از نقشه سایت  -

نقشه سایت نه تنها باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می شود، بلکه در واقع راهنمای بازدیدکنندگان سایت به شمار می آید و از سردرگمی آنها در سایتهای بزرگ مانند سایتهای تجارت الکترونیک جلوگیری می کند. نقشه سایت همانگونه که از نام آن مشخص است باید نشاندهنده مسیرهایی باشد که بازدیدکنندگان می توانند در سایت شما طی کنند. موتورهای جستجو نیز از روی همین نقشه، سایت شما را پیمایش می کنند. بنابراین نقشه سایت یکی از عوامل ضروری سایت های تجارت الکترونیک محسوب می شوند


 محتویات غنی  -

محتویاتی که شامل کلمات کلیدی باشند و هدفمند و با رعایت اصول نوشته شده باشند، باعث افزایش رتبه در موتورهای جستجو می شوند. همچنین بازدیدکننده را علاقمند خواهند کرد که از شما خرید کند. همانطور که شیوه نوشتاری غلط باعث راندن مشتریان خواهد شد و عدم وجود کلمات کلیدی رتبه شما را در موتورهای جستجو پایین خواهد آورد. شیوه نوشتار اولین راه تاثیرگذاری بر روی بازدیدکننده ای است که تازه به سایت شما مراجعه کرده است، بنابراین توجه دقیق و کافی به محتویات سایت معمولا موجب فروش بیشتر خواهد شد


  عنوان (title) صفحات  -

صفحاتی که دارای عنوانهای غنی از کلمات کلیدی هستند، ترافیک زیادی خواهند داشت و ترافیک بیشتر به معنی فروش بیشتر است. این عنوانها رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشند. برای صفحات داخلی خود نیز کلمات کلیدی مناسبی در نظر بگیرید. سایتهای تجارت الکترونیک معمولا سایتهای بزرگی هستند. کلمات کلیدی صفحات داخلی و ارتباط این صفحات با هم برای موتورهای جستجو بسیار مهم هستند. برای تصاویر محصولات خود حتما از تگ alt استفاده نمایید. عدم وجود این تگ امتیاز منفی بزرگی در رتبه شما ایجاد خواهد کرد


  استفاده آسان برای کاربر  -

پایگاههای تجارت الکترونیک و رویه های فروش که استفاده از آنها دشوار است، مهمترین عامل صرف نظر مشتری از خرید هستند. پایگاه و رویه فروش برای استفاده کاربر باید آسان و به اندازه ای مطمئن باشد که اطلاعات مربوط به فروش و مبالغ پرداختی هرگز از دست نرود 


امنیت سایت - 

سایت فروش باید امن باشد و به بازدیدکننده اطمینان بدهد که اطلاعات شخصی که او به سایت می دهد در مکان مطمئنی قرار می گیرد و به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت و یا فروخته نخواهد شد. این موضوع برای خریداران آنلاین بسیار اهمیت دارد بنابراین هرگونه تضمین و اطمینان از امنیت سایت باعث بهبود فروش خواهد شد 


صفحه تشکر از خریدار   -

بلافاصله بعد از دریافت سفارش مشتری، در صفحه مخصوصی از او تشکر نمایید. این حسن ادب شما تاثیر مثبتی روی بازدیدکننده خواهد داشت و تضمین خواهد کرد که این فرد تبدیل به مشتری همیشگی شما شود و برای خریدهای بعدی به سایت شما مراجعه کند

یک سایت تجارت الکترونیک قطعا با سایت های شخصی و یا سایت سازمانهایی که قصد فروش از طریق سایت را ندارند، تفاوت دارد. تمرکز روی طراحی و سیستم هدایت و دیگر جنبه های سایت، همه باید به نحوی باشد که هدف اصلی سایت که همان فروش است، را برآورد


ویرایش و بازنویسی توسط  پارکانت

نکاتی برای تقویت خبرنامه های پستی

پیشرفت روز افزون نامه های تبلیغاتی، موجب افزایش مبارزه برای بدست آوردن فضای مطلوب در صندوق پستی مشتریان و حفظ خوانندگان وفادار در طول زمان شده است. شما کافی است به سایت زیر سری بزنید و ببینید که صدها و هزاران لیست خبری در موضوعات مختلف وجود دارد که می توانید در آنها عضو شوید و انواع و اقسام اطلاعات و اخبار را بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه دریافت کنید

http://www.internet.com/

ولی اگر بخواهید چند خبرنامه ایرانی مناسب پیدا کنید که بطور مرتب برای شما اطلاعات دلخواه شما را ارسال کنند، دچار مشکل خواهید شد. دلیل اول این است که یک سایت مناسب که تمام خبرنامه های ایرانی را معرفی کند و شما بتوانید در آن سایت، خبرنامه دلخواه خود را انتخاب کنید وجود ندارد. دلیل دوم که البته از اولی مهم تر است این است که اصلا تعداد خبرنامه های ایرانی موجود در این دنیای بزرگ مجازی، انگشت شمار است و در موضوعات بسیار محدود و اکثرا در چارچوب اطلاعات فنی و نرم افزاری خلاصه می شوند


فایده خبرنامه چیست ؟ خوب، کم ترین فایده آن این است که شما قدرت انتخاب در نوع اطلاعاتی که بدست شما می رسد دارید یعنی اینکه شما هستید که به میل خود در یک خبرنامه عضو می شوید و اطلاعات دریافت می کنید. دوم اینکه این اطلاعات در صندوق پستی شما وارد می شود و شما سر فرصت آنها را مطالعه خواهید کرد. سوم اینکه این اطلاعات بطور مرتب بدست شما می رسند و شما ناخودآگاه در دوره های زمانی متناوب، به اطلاعات جدید دسترسی پیدا می کنید. چهارم اینکه وجود خبرنامه باعث ماندگاری بازدید کننده برای سایت شما می شود. شما هم کمی فکر کنید، حتما موارد دیگری به ذهنتان خواهد رسید


راه اندازی خبرنامه زیاد هم سخت نیست. شما با صرف نیم ساعت وقت در سایت زیر می توانید برای خود یک خبرنامه راه اندازی کنید و از همین امروز شروع به عضو گیری کنید ولی نکته مهم این است که اگر قدم های مناسب بر ندارید و استانداردهای لازم را رعایت نکنید، خبرنامه شما تبدیل به یک ابزار ضد تبلیغ برای سایت شما خواهد شد. چند نکته زیر را به عنوان توصیه در ذهن داشته باشید

http://www.ymlp.com/

خلاصه بگوئید  -
زمانی که مشترکین بدانند که برای خواندن و تحلیل محتوانی نامه رسیده مجبورند بیش از 2 دقیقه وقت صرف کنند، مطابق عادت مرسوم، خواندن آنرا به وقت دیگری موکول می کنند، و هنگام رجوع به آن عموما مراحل زیر به اجرا در می آید : 1) پاک کردن نامه بدون خواندن آن 2 ) فسخ اشتراک. یک خبرنامه مناسب، تنها حدود 180 کلمه در هفته می باشد که حداکثر در یک دقیقه قابل خواندن است

جذاب و متفاوت باشید  -
اینکه خوانندگان نتوانند پیشنهادات شما را درجای دیگری پیدا کنند، برای جلب توجه آنها حائز اهمیت است. موضوعاتی مانند: ایده های بدیع، خبرهای روز صنعت، موارد جدید تحقیقاتی یا پیشنهادهای جنجالی و مسائلی شبیه اینها را در خبرنامه خود بگنجانید. سعی نکنید فقط برای پر کردن آن، از اخبار تکراری یا قدیمی استفاده کنید. 

روی خوانندگان تمرکز کنید  -
برای هیچ کس، موضوعاتی مثل نگهبان شرکت، برنامه مسافرتی، خرابی ناگهانی دستگاه ها یا هوای نامناسب شهر شما اهمیتی ندارد. هر شخصی علائق خاص خود را دارد اما رمز طول عمر انتشار خبرنامه ها در مفید بودن آن از نظر خوانندگان است. 

یک نمونه از خبرنامه در اختیار خواننده بگذارید  -
شما مجبور نیستید آرشیو کامل نشریه خود را رایگان در اختیار همه قرار دهید ( من هم این کار نمی کنم ) اما اجازه بدهید تا بازدید کننده سایت قبل از اشتراک حداقل به یک نمونه که نشان دهنده فعالیتهای شما باشد، دسترسی پیدا کند. مردم دوست ندارند انرژی خود را صرف کاری کنند که ممکن است از نتیجه آن راضی نباشند حتی اگر نشریه شما رایگان باشد. 

محتوای تبلیغاتی را محدود کنید - 
مطالب تبلیغاتی نباید بیش از 20% خبرنامه شما را در بر بگیرد، 80% محتویات خبرنامه باید به مطالب مستقل و غیر تبلیغاتی اختصاص یابد. به جای تبلیغات مکرر که خواننده ها را به خریدار تبدیل می کند بهتر است از وقت استفاده بهینه کنید

زمانبندی را رعایت کنید -
هر چند نشریه شما بتواند در نظر خوانندگان اعتبار مثبت بدست بیاورد، تغییر در برنامه آن باعث تضعیف اعتماد کسب شده می شود. ثابت بودن برنامه انتشار، باعث تقویت اعتبار می شود

این خط مشی ها را پیش بگیرید، تا شما هم بتوانید یکی از منتشرکنندگان مقتدر آنلاین باشید

ویرایش و بازنویسی توسط  پارکانت

یک روش ساده برای جلب بازدید کننده بیشتر

آیا به دنبال ابزاری رایگان برای برقراری روشی که بازدید کننده های دائم برای سایت خود داشته باشید می گردید ؟
چه سوال بیهوده ای پرسیدم! اینطور نیست ؟

آیا هرگز به این موضوع فکر کرده اید که یک مقاله پر محتوا از چند طریق برای سایت شما بازدید کننده می آورد ؟ یک مقاله خوب سرعت شما را در جذب بازدید کننده افزایش می دهد.
مجموعه ای از مقالات را در سایت خود ارائه کنید. این راهی است که ترافیک ماه ها و حتی سالهای متمادی برای سایت شما را تضمین می کند
خیلی از بازاریابها، مقالات را برای استفاده به عنوان محتوای سایت خود و یا برای ارسال به مجلات الکترونیکی (eZines) استفاده می کنند
همانند کوه یخ که بخش عمده آن پنهان است، عملکرد مقالات خوب برای جذب ترافیک، تنها بخشی از ارزش واقعی آنها است
ارسال مقالات به مجلات الکترونیکی در مدت زمان کوتاهی ترافیک زیادی برای سایت شما ایجاد می کنند که البته این حجم ترافیک گذرا است و اگر ارسال به مجلات را کم کنید، ترافیک هم کم خواهد شد
خوب، پس چه کنیم تا ترافیک بالا برای ماه ها و سالها توسط مقالات تضمین شود ؟ چهار روش زیر را پیشنهاد می کنم

مقالات خود را برای لیستهای خبری (Announcement List) ارسال کنید. با این کار دو نشان زده اید چون هم مجلات الکترونیکی و هم صاحبان سایتها (Webmasters) در جستجوی مقالات رایگان هستند که در سایت خود قرار دهند

مقالات خود را به سایتهائی که مختص ناشرین (Publisher) و صاحبان سایتها است ارسال کنید. من به این سایتها مقاله فرستادم و این موضوع را فراموش کرده بودم تا اینکه برایم نامه رسید که کسانی در حال استفاده از این مقالات هستند و این برایم جالب بود 

به صاحبان سایت که در ارتباط با نوع تجارت شما هستند پیشنهاد دهید که از مقالات شما بصورت رایگان در سایت خود استفاده کنند 

هر 10 تا 15 مقاله را در قالب یک کتاب الکترونیکی (eBook) تنظیم کنید، برایش یک نام انتخاب کنید و در سایت خود برای استفاده همگان قرار دهید و شاهد باشید که چطور کتاب شما در شبکه پخش خواهد شد

تنها با انجام این مراحل، ترافیک لحظه ای سایت شما به ترافیک دایم و طولانی تبدیل خواهد شد. به خاطر داشته باشید که مقالاتی که دو یا سه سال قبل تولید شده اند هنوز برای کسانی که آنرا نخوانده اند تازگی دارد. سعی کنید یک سری مقالات منسجم (Campaign) ارائه کنید و ببینید که سایت شما با چه سرعتی محبوب خواهد شد

ویرایش و بازنویسی توسط  پارکانت

چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید؟

وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتریهای بالقوه دارد

یک طراحی حرفه ای، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مقید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما می شودبه مردم می فهماند که شما دارای دانش و به روز هستید. اگر شما در طراحی یک سایت با کیفیت و دارای اطلاعات مفید هزینه کنیدمردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت

وبسایت باعث می شود شرکت شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس باشد

فقط تا آوریل سال 2005 میلادی، فقط در آمریکا، 166 میلیون نفر از مردم روی خط بوده اندبرخی از آنها در جستجوی محصولات و خدمات شما هستندبا داشتن یک سایت وب، شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر از سایت شما راهی دیگر برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنیدبا کلیک ساده موس، هر کسی می تواند در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به شرکت شما دسترسی
داشته باشد

وجود وب سایت سهولت ارجاع مشتریان جدید به شرکت شما را فراهم می کند

برای بسیاری از تجارتها، یک منبع حیاتی برای یافتن مشتریان جدید، ارجاع سایرین است داشتن وب سایت این امکان را فراهم می کند که مردم به راحتی سایت شمارا به دیگران ارجاع دهندآدرس وب سایت راحت تر از شماره تلفن به خاطر می ماند به علاوه دادن راه های مختلف تماس با شما
به مردمامکان برقراری تماس را بیشتر می کند

وب سایت یک ابزار قوی فروش است

فروش محصولات از طریق یک فروشگاه اینترنتی یک راه بسیار عالی برای افزایش فروش است شما یک ویترین دائمی و سهل الوصول که هزینه آن خیلی کمتر از یک فروشگاه آجری است دارید ضمن اینکه مردم بیشتری امکان دسترسی به آن را دارندوجود اطلاعات فروش موثر در وب سایت شما، امکان وادار شدن مردم به کلیک روی دکمه خریدرا افزایش میدهدهرچند که شما از طریق اینترنت نتوانید فروش انجام دهید، وب سایت شما یک سرمایه مهم است وب سایت شما یک شروع برای متقاعد کردن بازدید کنندگان به نیاز آنها به محصولات شما است شما آنها را برای خرید تحریک می کنید سپس از آنها دعوت می کنید که با شما تماس بگیرند

وب سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود

اضافه کردن آدرس وب سایت در تبلیغات، کارت تجاری و امضاء شرکت، یک راه خوب برای جلب مشتری به شرکت شما است داشتن آدرس سایت
به مردم کمک می کند که هر زمان که در مورد شما می شنوند و یا تبلیغات شما را می بینند، به پیام شما عکس العمل نشان دهندمراجعه به وب
سایت شما راحت تر از نوشتن نامه یا رفتن به مغازه یا حتی تلفن زدن به شما است مردم اطلاعات شما را به راحتی دریافت می کنند و نیازی نیست برای آقای فروشنده برای کمک صبر کنندهمچنین بازدید از وب سایت خیلی راحت است چون هیچ مغذوریتی وجود ندارد و بازدید کنندگان تحت فشار نیستند

وب سایت به شما کمک می کند با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید

مردم زیادی وجود دارند که به آنچه شما ارائه می کنید علاقمند هستند ولی ممکن است هم اکنون برای خرید آمادگی نداشته باشندشما باید با
آنها در ارتباط باشید تا زمانی که آنها برای خرید آمادگی یافنتد، با خبر شوید وب سایت یک روش عالی برای تسهیل این فرایند است شما می توانید
از طریق وب سایت خود آدرس تماس مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید سپس می توانید به تناوب، نامه یا خبرنامه برایشان ارسال کنیددر ارتباط ماندن با مردم به تازه ماندن شرکت شما در اذهان کمک می کند

خوب، شما هر شش راهی را که وب سایت شما به تجارت شما کمک می کند را می دانیدآیا می خواهید این فرصت را برای رقیبان خود رها کنید ؟ حتما جواب شما منفی است هر روز که صبرکنید، به رقبا این اجازه را که در حیطه فعالیت شما روی خط باشند داده اید. همین امروز این اجازه را از آنها صلب کنید

ویرایش و بازنویسی توسط  پارکانت