دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

سه شنبه 12 آبان 1383


دات کام

سلام این مطلبو که دارم مینویسم ساعت تو مایه های 1:20شب است .خبر اول اینکه به سلامتی ول خرجی کردیم و دست از دومین های فیری برداشتیم و دات کام شدیم اونم از یه سرور توپ آمریکایی که پدر مادر دومین دار هاست و با سی پنل.........

به زودی اینجا رو دایورت میکنم رو پارکانت و چون طراحیش رو طوری است که جا بر لینک دوستان نداره دوستانمو به یه لینک در اینجا ردیف میکینم. از دوست های خیای خوبم اول از همه حسام ، آبادانی ، مندو ، هیراد دادش جنتلمن ، یاس های آرام عزیز ، احسان از شیراز ، عاشق و سهیل دو دوست جدید بلاگ اسکایی من این که از این سیستم کم رفیق دارم و من از سهیل واسه لینگ اون آهنگ ممنونم اما یه 10 خط از این عجایب بخونید ( تو یه وبلاگی اون هفته اینها رو خوندم) .

فاصله بین مچ دست تا آرنج برابر با طول کف پا است
تقلب شما روزی ۱۰۱۰۰۰ بار می تپد (حواستون باشه برای کی میتپه)
دهان شما روزی یک لیتر بزاق تولید میکند(در گربه ها تیم لیتر میباشد )
به طور متوسط هر انسان میتواند یک دقیقه نفس خود را حبس کند رکورد این ماده در جهان 5 ۷.دقیقه است (طرف بچه آبادان بوده)
از دست دادن تنها ۱٪ از آب بدن موجب تشنگی میشود (در دمای 45 درجه بدن 8 قطره آب از دست میدهد)

۶-مردان روزی ۴۰ و زنان روزی ۷۰ تار مو از دست میدهند ( قابل توجه خانوم ها که زود تر کچل میشن...!)
یک انسان ۸ ثانیه بعد از قطع گردن به هوش میماند ( در مورد مرغ تا 30 دقیقه هم ممکن میباشد )

عضله ای که به شما امکان چشمک زدن میدهد سریع ترین عضله بدن است شما به طور متوسط ۱۵۰۰۰ بار در روز چشمک میزنید                
:-) زنان دو برابر مردان چشمک میزنند
.ناخن های دست ۴ برابر سریعتر از ناخن های پا رشد میکنند . (اگر دوست داشتین بگین تا بازم براتون پیدا کنم و بنویسم )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد