دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

تولد

روز تولدت میشه سال به سال روز  تولدت زودتر میرسه و آدم زود بزرگ میشه . بچگی بعد جوانی و به آخر
خودم به نوبه خودم تولدمو به خودم تبریک میگم.


به قول ابی:

من برای زنده بودن جستجوی تازه میخواهم
خالی ام از عشق و خاموشم های هوی تازه میخواهم

خانه ام گل خانه یاس است
رنگ و بوی تازه تازه میخواهم 

نظرات 2 + ارسال نظر
پارکانت 7 دی 1383 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.parkanet.com/weblog

حسام جان ازت مممنونم شرمنده کردی........

سلام دوست عزیزم...ممنون از لطفت....تولدت مبارک...عزیزم دیروز تولد دو سالگیه وبلاگم بود....ببخش واسه دعوت دیر اومدم....ازت می خوام بازم مهمون دلم باشی....دیر نکنی هااااااااااااا...قربانت:الهام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد