دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

یه تماس ایسنایی

دیروز یکی زنگ زد گفت پارکانت گفتم  نه : من ....   هستم .  امرتون..... از ایسنا برام  زنگ زدن بنده خدا ها نمی دونستن که آمریکا با کسی شوخی نداره و باورشون نمی شد  که میخوان ببندنشون ما که یه دور بسته شده و رفت و ۶ تا سرور این صاحب سرورم پرید و ۳ تمومنی هم ضرر داد و  این دوست بیچاره هم که بعد از اون همه فرام ساختن و مطرح کردن این مضوع در فرام های بزرگ دنیا تازه بعد از اون که اون فرام را برای مطرح کردن این مضوع بستن فقط ۳۵۰ دلار خسارت گرفت و لازم به ذکر است اسی هم رفیقمون  صاحب سرزمین موزیک هم این مشکل را داشت و اون هم حدود ۴۰۰ هزار تومانی ضرر داد سرو مامان را هم ازش گرفتن . حالا جلو شو نمی گیرن  پس فردا که سایت مجلس و یا جناب خاتمی یا پلیس دات آی آر را بستن یه فکری میکنن .

فقط این وسط یه آدم بدبخت ضرر میکنن این لینک مربوط به خبری میشود که سایت ایسا


این چند تا لینک را بر دوستان بی لینک
گزارش تصویری جدید از شکنجه زندانیان عراقی
مجلس طرح مسدود کردن "یاهو مسنجر" و "اورکات " را تکذیب کرد 
صفحه فارسی در سایت رسمی مایکروسافت 
سایت عجایب ۷ گانه  >>  من به شما توصیه میکنم
زنان ایرانی غالبا نیاز جنسی خود را سرکوب می کنند
آخرین مقررات خدمت سربازی تا بهمن ماه 83 

نظرات 1 + ارسال نظر
آبادانی 8 بهمن 1383 ساعت 06:15 ب.ظ http://abadanblog.persianblog.com

سلام. جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد