دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

آسمون دلم گرفته یه کم کمتر گله کن

به علت مشکلات زندگانی دو سه روزی نمی نویسم . حال و حوصله ندارم واسه اینکه همش جلو راه آدم سنگ میندازن یا چوق لا چرخ آدم میزارن یا اینکه از پشت هلت میدن تا با سر بخوری زمین . ما که یه عمره دهدن سرویسیم اشکال نداره این روز ها روش بلاخر...

  خدایا رحمی به این دل تنها کن

 

خدایا به من گلویی عطا کن که هیچ بغضی نتونه راهشو ببنده و هیچ فریادی توش خفه نشه............

 

به من چشمی عطا کن که فقط زیباییها رو ببینه........

 

به من فکری عطا کن که از پلیدیها به دور باشه..........

 

به من دستی عطا کن بخشایشگر.........

 

به من پایی عطا کن که  بتونه استوار قدم برداره و هیچوقت نلغزه....... 


به قول شهروز 

دلم گرفته آسمون 
                            از خودتم خسته ترم  
                                                                توروزگار بی کسی یه عمره که در به درم

       حتی صدای نفسم میگه توی قفسم
                                                                 من واسه آتیش زدنت یه کوله بار شب بسم


    منو به بازی میگیرن عقربه های ساعتم
                                                                  برگ تحقیر رو میکنه لحظه به لحظه لعنتم

                                                            آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن نچرخ تا  آروم بگیره یه ادم شکسته پر

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سفیدبرفی 11 بهمن 1383 ساعت 01:10 ب.ظ

امیدوارم مشکلتونهر چه زود تر حل بشه ناامید نباشید

سفید برفی از تو ممنونم

کولی 11 بهمن 1383 ساعت 10:39 ب.ظ http://kooli.tk

حالا که ما آدرس خونتون و یاد گرفتیم دیگه مهمون قبول نمی کنید؟

بهاره 13 بهمن 1383 ساعت 07:05 ق.ظ

سلام شرمنده اون یکی خراب شد بنابراین یکی دیگه برات نوشته ام راستی وبلاگ زیبایی داری قربانت بهاره

سلام بهار خانوم ممنونم که سر زدید .............

حسام 13 بهمن 1383 ساعت 02:58 ب.ظ http://hesam2.persianblog.com

سلام.چی شده بابا؟ بازم؟

حسام جان چیز مهمی نیست ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد