دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

وب سایت خود را به یک منبع در آمد تبدیل کنید

              نوشته شده توسط محمد بشاش      Hosted by Tinypic.com   

سایت شما در میان موتورهای جستجو جایگاه مناسبی ندارد؟ چرا تعداد بازدید کننده سایت شما محدود است؟ چرا سایت شما درآمد زا نیست؟ چنانچه به دنبال منبعی برای شروع یک سایت مناسب برای تجارت الکترونیک هستید و یا می خواهید سایت خود را بهینه سازی کنید. اگر می خواهید روشهای ارزان و ساده برای ارتقاء سایت خود در موتورهای جستجو را بیابید. اگر به این موضوع که آینده تجارت شما در گرو سایت شما است اعتقاد دارید حتما این کتاب را بخوانید.
قسمتی که در بالا خوندید توسط آقای محمود بشاش نوشته شده و مربوط به کتاب رو به رو هستش. من این کتاب را خوندم و به نظرم مفید اومد، به همین خاطر تصمیم گرفتم تا اون را برای شما معرفی کنم. این کتاب یک کتاب رایگان هستش که به فرمت PDF تهیه شده و شما می تونید پس از دریافت اون برای مشاهده اون از برنامه ادوبی ریدر ( قبلا اون را معرفی و لینک اون را قرار دادم. ) برای مشاهده و مطالعه اون استفاده کنید. در ضمن از این به بعد قصد دارم هر از چند گاهی به معرفی کتاب ها و مقالات مختلف فارسی یا انگلیسی در زمینه های مختلف بپردازم که امید وارم مورد توجه شما قرار بگیره. برای دریافت کتاب حاضر می تونید از این لینک استفاده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد