دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

نقش کلمات کلیدی در ترافیک سایتها وجستجوی گوگل

بازم مقاله در رابطه با طراحی وب

اگر سایت و یا وبلاگ دارید و دوست دارید بازدید کننده زیادی داشته باشید ، باید نکاتی را در انتخاب کلمات کلیدی برای وب سایتتان رعایت کنید . این کلمات کلیدی هستند که در موتورهای جستو معرفی کنننده سایت شما به هزاران هزار جستجوگر می باشند و اگر این کلمات کلیدی حساب شده و دقیق انتخاب شده باشند می توانند نقش اساسی در بالا بردن ترافیک سایت شما ایفا کنند.


در هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای وبسایت باید موارد زیر را در نظر گرفت :
1- همیشه خود را به جای شخص جستجو گری قرار دهید که دوست دارد در کمترین زمان به نتایج جستجوی خود دست یابد. و مطالب مورد نیازش را در اینترنت در کوتاهترین زمان پیدا کند.
2- در انتخاب کلمات کلیدی باید دقت زیادی مبذول داشت مثلا اگر سایت شما سایت قالبهای وبسایت می باشد با تایپ Template Collection یا Template Collecting سایت شما در قسمت بالای نتیج جستجوی موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت.
3- کلمات کلیدی استراتژیک باید حتما بیش از دو کلمه باشند. زیرا وب سایتهای زیادی هستند که فقط در حد یک کلمه مثل قالب سایت Template قابل تعریف هستند. و تمام این کلمات رقیب وب سایت شما محسوب می گردند. با انتخاب کلمات کلیدی بلند تر که از چندین کلمه تشکیل شده می توان تعداد  رقبا در نتایج جستجو تا حد امکان کم کرد.
4- توجه داشته باشید که کلمات کلیدی در صفحات وب سایت شما بیشتر بکار رفته باشد. چون موتورهای جستجو تحلیل می کنند که این کلمات به چه اندازه در صفحه وب شما بکار رفته است.

 تکمیلی
یکی از دوستان خواسته بودند که در مورد کد کلمات کلیدی هم توضیح بدم، که کد آنرا در زیر اصافه کردم. شما برای مشخص کردن کلمات کلیدی سایت خود کد زیر را در قسمت Head سایتتون قرار بدین. توجه داشته باشین که بجای عبارتهای رنگی ، عبارتهای کلیدی مربوط به سایت خود را بنویسید

 <meta name="keywords" content="وبلاگ پارکانت مرجع مقالات وب">
نظرات 2 + ارسال نظر
پاپتی 26 تیر 1384 ساعت 03:13 ب.ظ http://weblog.papati.com

سلام...خوفه خوفه...یاحق...

ناناز 26 تیر 1384 ساعت 11:27 ب.ظ http://onlynanaz.blogsky.com

سلام
بهتر از این نمی شه موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد