دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

فریاد تنهایی در سینه و بغض بی کسی در گلو

ابر سنگین دل من امشب میخواد بباره 

چشمای من امشب رگباریه دوباره

سرد جسم من ولی قلبم شده تکه تکه 

یاد خاطره های دوست قلبمو به آتیش میکشه

گریه میکنم , گریه میکنم به وسعت فاصله های از دست رفته

گریه میکنم , گریه میکنم واسه مرگ خاطره های گذشته

گریه میکنم , گریه میکنم 

برای من هیچی تمام نشده و هنوز هم بسوی اون پر میکشم

عشق پشت پنجره , کوچه و باغ خاطره , شوق دیدار دوباره  آسمون پرستاره


نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود 2 مرداد 1384 ساعت 01:19 ق.ظ http://massoudx12.blogsky.com

سلام دوست عزیز ...

تو هم آره ؟

پیش منم بیا آپ کردم

جالبه این یکی ....

منتظرم

مسعود از وب لاگ جادوهای ویندوز

فریماه 3 مرداد 1384 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام
ای روزگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد