دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

فیلترینگ آبادان هکرز

دیروز متوجه شدم سایت یکی از دوستان ( تیم امنیتی آبادان هکرز )  فیلتر شده .که سایت خوب و مفیدی در زمینه معرفی نرم افزار های هک ، آنتی ویروس های روز ، پروکسی روزانه و آموزش های مختلف در زمینه هک و شبکه هست
که گویا به خاطر بخش پروکسی روزانه سایت فیلترشده است که خود من از پروکسی روزانه بسیار استفاده میکردم جای تشکر داره

وحالا نکته برای دوستانی که سایتشون اشتباهی فیلتر میشه اینجا کلیک کنید
نظرات 3 + ارسال نظر
ادمین سایت 29 مرداد 1384 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.irangroups.tk

سلام . بلاگ خوب و مفیدی دارید بهتون تبریک میگم . آدرس سایت خودم رو بالا گذاشتم . این سایت از تعدادی فروم یا همون انجمن گفتگو تشکیل شده . شما میتونید بسته به علاقه شخصی تو هر کدوم ازانجمنها فعالیت نمایید. شما همچنین میتوانید درانجمن مخصوص وبلاگ نویسان این سایت بلاگ خود یا دیگران رو معرفی نمایید تا بقیه کاربران هم با بلاگ شما آشنا بشن . منتظرتون هستیم....... .

بیریا 30 مرداد 1384 ساعت 02:01 ق.ظ http://shnoo.blogsky.com

از اینکه به ما سر زدی متشکرم
میتوانید در ساختن قالب به من کمک کنید؟
و وبلاگ مرا نیز در لیست دوستان خود قرار دهید؟
با تشکر بیریا
ًٌٌٌٍٍُِْْ

فرهاد جعفری 18 شهریور 1384 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.abadan-hackers.com

ممنون از اینکه از گروه آبادان هکرز و فعالیت سایت ما حمایت کردی! واقعا خیلی خیلی متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد