دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

محصولات طراحی وب مایکروسافت



شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که محصولات طراحی وب قدرتمندی را در رقابت با شرکت ادوبی و ماکرومدیا عرضه خواهد کرد . این بسته که Microsoft Expression  نام دارد شامل 3 نرم افزار برای انجام کلیه امور طراحی وب میباشد و بیشتر برای رقابت با بسته نرم افزاری استودیو ی شرکت ماکرومدیا عرضه خواهد شد :

·          Acrylic : یک ابزار طراحی گرافیک تحت وب که به طراحان اجازه میدهد تا تصاویر برداری و بیت مپی را بطور همزمان در این برنامه ویرایش کنند. این برنامه رقیبی برای نرم افزار فایرورکس ماکرومدیا است .

 

·          Quartz : ابزار ساخت صفحات وب که پشتیبانی تکنولوژی CSS را نیز داراست . مایکروسافت این برنامه را در رقابت با نرم افزار دریم ویور محصول شرکت مایکرومدیا عرضه کرده است.

 

 

·          Sparkle : ابزار طراحی چند رسانه : این نرم افزار طراحان را در ساخت انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی یاری میکند و رقیبی برای نرم افزار فلش شرکت ماکرومدیا به شمار میرود . بطوریکه عده ای آن را قاتل فلش می نامند. اما آنچه فلش را در صدر نگه می دارد طرفداران گسترده این برنامه است ، که هم شامل کاربران و هم طراحان میشود .نکته دیگر اینکه هم اکنون برنامه Flash Player روی 98% کامپیوتر های جهان نصب است و استفاده ار فلش در طراحی صفحات وب یک امر معمول است . اما استفاده از sparkle علاوه بر مشکلات طراحی و کار با یک نرم افزار جدید برای طراح ، مشکل دانلود برنامه اجراکننده را هم برای کاربران دارد.

لینک در مایکروسافت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد