دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روز پدر

امسال دومین سالی هست که پدر نیست هیچ تکاپو و هیجانی برای روز پدر ندارم چون پدر را مدت ها پیش با بدترین خاطره ممکنه از دست داده ام و همچنین زندگی خود را با تلخ ترین لحظه های ممکنه ....  مدت زیادیه که دیگه چیزی برای موندن ندارم

 

روحت شاد 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ارزو 11 مرداد 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

من به طور اتفاقی این عکس را دیدم یک وجه مشترک دارم با شما من هم دو سال که روز بدر ندارم و به مزارش میروم ولی به خودم قول دادم که قدر کسای دیگری که در زندگیم هستند را بدانم

[ بدون نام ] 19 مرداد 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://u-me.blogsky.com

salam.tasliat migam.umidvaram dar zendegitun movafagh bashid.

مرتضی 27 مرداد 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

مرگ پایان نیست ...
مرگ پایان کبوتر نیست ...
(سهراب سپهری )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد