دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

رفتن

تو میتونی بری ...

ولی یادت باشه حالا که رفتی خاطراتت را با خودت ببری .  یادت باشه کسی چشم انتظارت نیست .یادت باشه برام مهم نیست .یادت باشه عشق تمام شده . یادت باشه خیلی ها رفتن و با یادشون زندگی میکنیم . یادت بشه من همون نیستم . یادت باشه . اینو همیشه یادت باشه من این لالایی را بلد نبودم . روحم تشنه نیست هیچی برات ندارم که بخواهی بمونی . یادت باشه و برو که من هیچ وقت یادم نمی ره برای پشیمونی و ندامت دیگه دیر شده است .

کلام آخر :

 

توبه گرگ مرگ است

 

نظرات 4 + ارسال نظر
خاطره 11 مرداد 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام


عیبش اینه که موقع رفتن همیشه یادشون میره خاطره ها شون رو هم همراهشون ببرند

ارزو 11 مرداد 1386 ساعت 11:13 ب.ظ

اصولا هر کسی که میره خاطره ای ازش باقی میماند این ما هستیم که باید یاد بگیریم چطوری با خاطراتمان کنار بیایم واگر دوستشان نداریم فراموششان کنیم وبخشیمشون چون بخشیدن از ته دل به ادم ارامش میده زندگی بیشتر از اونی که فکرش بکنی سختی ورنج داره کاش بچه ها هیچ وقت بزرگ نمیشدند

پاپتی 12 مرداد 1386 ساعت 02:40 ق.ظ http://papati.com/weblog.htm

سلام...
تو که رفتی به سلامت
وعده ی ما به قیامت
یا حق...

مهسا 14 مرداد 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://WwW.onlymahsa.blogfa.com

سلام
چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش....................
برو دنبال بقیه اش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد