دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

روز تو و من کجاست ؟

بعد مدت ها وقت کردم یک خط بنویسم اون هم اینه :


برای روز میلاد تن من نمی خواهم پیراهن شادی بپوشی به رسم عادت دیرنه حتی جام سرمستی بنوشی

برای روز میلاد من اگر به فکر هدیه ایی ارزنده هستی من با خود ببر به اوج خواستن

بگو با من زنده هستی
نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا 15 شهریور 1386 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام
من تورو می خوام
من منتظرتم با من تماس بگیر..

بهار 15 شهریور 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام.
یه سئوالی داشتم اگر لطف کنیدو اطلاع داشتید جواب بدین
می خواستم بدونم که می شه کسی به وبلاگ من بیاد و یه کاری کنه که آی پی ش مخفی باشه، یعنی من نتونم توی لیست بازدیدکنندگان آی پیش رو ببینم؟

پاپتی 24 شهریور 1386 ساعت 02:11 ق.ظ http://papati.com/weblog.htm

سلام...
روز تو و اون کجاست یا کی میاد؟!
یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد