دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دیوار اتاق

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه

دیوار اتاقش پر از عکس میشه

اما همیشه دلت واسه ی اونی تنگ میشه که نمیتونی

عکسشو به دیوار بزنی...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
طاووس 4 مهر 1386 ساعت 11:37 ب.ظ

می خواهی برم گم شم یا خودمو بکشم تا باورت بشه دوست دارم تو هیچی نمی فهمی بی احساس بی معرفت.

طاووس 4 مهر 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

تو که ستاره نیستی لازم نیست ابر باشی.

عروسک. 5 مهر 1386 ساعت 09:48 ق.ظ

من همین جوری ام جوری دیگه هم بلد نیستم باشم
می خوای بخوام نمی خوای نخوام.م یفهمی خودمو می کشما.تو که ا زخداته من بمیرم از شر من خلاص بشی.

طاووس 5 مهر 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

تو این دوره زمونه وفا نیست این همش بهانست بهانست میفهمی تو همش منو زجر میدی من رنج میبرم تو اگه دوستم داشتی لذیتم نمی کردی اگه دوستم داشتی می یومدی دنبالم تا حالا عروسی کرده بودبم من مگه از تو چی خواستم
برگ از درخت خسته شده بود پاییز بهانه بود
از قدیم گفتن علف باید به دهن بزی شیرین باشه ولی تو
باشه از یادم نمیره دیشب تا صبح همش زجر کشیدم تلفن رو روی من قطع کرده تا یک ساعت تویه حیاط یخ زدم زنگ زدم جوابم ندادی بعدشم خرس طلایی که برام خریدی انداختم تو بغلم گریه کردم بعدشم نمی دونم که خوابم برد الان هم حاتلم گرفته وبعده خسته شدم از این همه نامردی وبی غیرتی.

خود خودمم 5 مهر 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

اگه بهم خیانت کنی می میرم همه بهم م یگن عروسک چه عروسکی وقتی این پیشون یشانس نداره ما که همدیگرو اینقدر می خواستیم یا جادو شدیم یا پای کس دیگه ای پولی چیز یوسطه یا شاید باید اجازه بگیری.بی خاصیت تو لیاقتت که سرزنش بشی.خودتم بهتر می دونی/اره من ارزو دارم بهم بگه دوستت دارم.بیا بکشم راحتم کناز این دنیا.
شایدم می کنی من بدبخت بخت برگشته خوش خیال چه خبر دارم منشی جونت چطوره دختره پرو دروغگو چشم سفید به قول یه نفر می گفت تو مدرسمون بود دختره رشته کاردانش یا فنی حرفی بود رفتم کافینت انگاری از کون فیل افتاده بود پایین انگار ی کجا نشسته خوبه کافی نته مرکز ریاست جمهوری ننشسته عجب میبین یتو رو به خدا بو گندوها هم شانس دارن.دختره بی همه چیز.باشه به موقعش.بهم گفتن بهش م یگه دزد بازم میره باهاش سوژه دست اینو اون شدم نمی خوای بیای شیراز کتکم بزنی بعد زنگ بزنی مثل همیشه بگی جسد دخترتون رو بیان ببریم ها حرف بزن.باشه حالا که خودت این جور یدوست داری باشه. بچرخ تا بچرخیم ساز مخالف هی بزن ولی من یکی دم نمی زنم.اره داغ کردم از بخاری ام داغ تر.اره پریدم افسردگس گرفتم ناراحتم بی قرارم تو که هیچی نمی فهمی .تو آدم نیستی برام تو وبلاگ شکل های وحشتناک بزار برو با رفیقات بهم بخند مسخرم کن.اشکال نداره ..من تنها غریبن خدا کس بی کساست.دهنمو ببندم خف خون بگیرم.اینا رو برات نوشتم تا بفهمی چقدر دوست دارم چی میکشم هر جوری می خوای فکر کن.ازم فرا کن قایم موشک بازی در بیار زنگ می زنم بگو بگن نیستی من بازیچه دست واینو اون کن.آره طبیعی درکت م یکنم هر وقت خواستی باهام صحبت کن اره من هیچی نمی فهمم.شکاک بدبین.دیدی که سعید بخاطر اون دختر چشم کوره دوماه کافی نت نیومد اونوقت تو متاسفم برای خودم.اون گردنبند کهنه قدیمی که از اهوازو اصفهام برام اوردی همون بدلرو می گم تو گردنمه راستی یادت می یاد برای عقدمون ساعت برام خریده باشی.ایینه شمدون کو.اون قول و قرارو کو ؟/گولم زدی.همش دروغ بود ابرروم رفت جلو همه بس گفتم می یای دنبالم می بریم.ا زهمون روز اول هم بدبخت بد شانس بودو ا یخاک تو سرم که شانس هم ندارم.ناشکر نیستم ولی شانس ندارم. اگه من سرو جادو بلد بودم این حرفا که هیچوقت یادم نمی ره زندگیم به این روز نبود. ای خدا دار یمی بینی از اون بالا.قضوت کن وجدان کجای محمد .
اونا هستن من دیگه کیم اصلا اسممو بیاد می یاری ها حرف بزن قشنگ تر از من هم هست من بدبخت بگو شب وروزم به یاد توه بدبختم دوستت دارم باشه بکن محمد این بکن تا ببینم به کجا میرسی تو هنوز منو نشناختی.دق کردم دیوونه شدم حتی معنی ساده کلمات هم ندارم نمی دونم چکار کنم فکر ندارم عقل هوش ندارم آرزوی دینت کنار بودنت بوسیدنت کنار تو خوابیدن تو حتی کیه که بفهمه منو بیرون نمی بری مراقبم نیستی انگاری از خدات بود من از ابدان برم اگه با هرکس دیگه عروسی کرده بودم این جوری به سرم در نمییاورد آخه تو که اراده از خودت نداشتی غلط کردی اومدی با ابرو ی من بازی کردی پرو من کثافتم آشغالم که دنبال تومیام تو خر نیستی من خر احمقم بسه دیگه از خدا بترس دیوونه شدم اگه بیچاره نبودم که دنبال تو نمی یومدم خدا زده تو سر من گنگی حرف بزن با من حرف بزن بگو چه مرگته..نمی خوای اینارو رو سی دی بزنی نمی خوای بگی زنم دست کجه بازم تهمت بزن تو که ابروی منو همه جا بردی خجالت بکش. خاله زنکی نمی خوای تموم راز دل زندگیمونو همه بفهمن تعجبم تا حالا گزارش داده نشده به رئیسا شایدم داده شده باشه من دروغگو نیستم من ومغرور نیستم اون توییهمیفهمی چرا اشکالای خودتو تو من می بینی.اره حرفای دلم بود حرف دلم.آبروم جلوی مردم فامیل رفت اره بزار دسوت داشته باشم تو خیالم که تو منو دوست داری یه رویاست.تو حتی نذاشتی من یه زندگی جدید رو شروع کنم بدون گذشته اون گذشتهای که هردو مون ناپخته بدودیم تو نمی زاری تو همکار ینمی کنی پس تا وقتی اینجوری همینه تو همین حالت بمون.به هم میرسیم. خدا کس بی کساست نمی خوای نوشته هامو پاک کنی نمی خوای بهم فحش بدی آبروم تو درو همسایه فامیل رفت. بنال بگو چته.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون باهام حرف نمی زنی همه چیه راجع بت فکر م یکنم ا گه اعتقاد به خدا نداشتم تا حالا یا تو کوچه خیابونا بودم با براه بد رفته بودم یا دیگه خدا می دونه بخااطر تو روانی .لوس .احمق تو نمی فهمی من عاشقتم شب و روز ندارم آره من معتادم دو دقیقه بعد اروم میشم هوای تو به سرم می کنه ...............و دوباره اذیتا تو شروع میشه. اینا همش حقیقته می خوای خوشت بیاد می خوای بدت بیاد. من دیگه زدم تو سیم آخر.آخر.تازه اسم دخترامم مهرسا ومانا. پسرمو نمی دونم تا بعد.10 ماهه سخت یکشیدم داغون شدم.بفهم نفهم.من خرم نفهم طرز فکرم ÷ایینه اره نه عززیم شما فرهنگتون ÷ایینه که منو ÷0 ماهه ول دادین رفتین.بدجنسی دشمنی تا این حد.من عرضه خیانت کردن هم ندارم .البته یه چند باری زد به کلم ولی نکردم.
نه بهم زنگ می زنی نه محلم می دی همش تلفن رو قطه می کنی برو از محمد وشاحی یاد بگیر سعیدم باور کن بهتر از تو . اوقدر زیبا هستم که اگر ارداه کنم برام صف بکشن.÷رو بی لیاقت.امیدوارم دیوونه بشی که منو دیوونه کردی.
بی غیرت اون منشی پسره اقی گنجعلی بهتر تو صحبت می کنه تلفن جواب می داد .که منو ول دادی به تو هم می گن مرد دیگه بریدم دیگه چه قدر ارزوی همچی به دلم تو خیابون مثل غربت زده ها . م یدونم نخونده پاکش م یکنی.هروقت تو ماشین از در کافی نت رد میشدم هرشب بعد از کارم یه شیشه ما,الشعیر می خریدم اشک م یرختم می دیم اصلاح کردی و خنده با همین دختکه رو زبهانی ورفیقا خنده و بعدشم مسافرتت.واقعا کنه اخر معرفتو من حت یبا چشم هم بهت خیانت نکردم همیشه سعی کردم برات بهترین باشم در حد توان ولی تو چیز دیگه می خواستی تو می خواستی منو مثل خودت کنی تو هم مثل بقیه کسا و خانوادت بودی فق یه مدت بنا به مصلحتت طرف من بودی کافی نت که زدی دیگه هم چیز تموم شد اون همه دخت رمن دیگه کی بودم هر روز با سعیذ تو کافی نت به ریش من بدبخت م یخندی بعد تو ایمیلت قیافه خر شده مهیا عززیم من همه چیزو می فهم.بزرگت کردم.خسته شدی سیر شدی .همش بهانه ای روزگار.بزن تو سرم برو من کسی نیستم که بزنم تو سرم هیچی نگم من ا زحق خودم دفاع می کنم من اینجورم می خوا می خوا ه نمی خوای . من می خوام خودم باشم خود خودم..
دنبالتم همش تو رختخوابم اگه هم برم بیرون دیوونه میشم ولی تو همش نامردی برو رامسر برو خوش بگذرون تو مریضی تو ار منم سالم تری دیگه ایمانم امیدم هم از دست دادم من بهخاطر تو تموم تابستون مسافرت نرفتم بعد هی می رفتی کافی نت از تویه وبلاگ برام می نوشتی مردی من تو رو فراموش کردم خجالت بکش بسه دیگه بی معرفتی تو ذاتته همیشه همین جور بوده هرجا خواستی رفتی بدون من بی معرفتی بی جنبه بی ظرفیت تو لیاقت این همه دوست داشتن وخواستن رو نداری.تام دستا پاهام میلرزه من فق ط با تو اروم میشم می رم سیگار می کشم تا حالا چند بار بسرم زده ولی نتونستم.معتاد چور خوبه موافقی./.
بدجنسی تو ذاتته بدبین اره حالت بدشد بایدم حالت بد بشه.
کار دارم کار دارم بیا سر قبر من کار بکن بریم دیگه نمیکشم از خدا بی خبر همون باید بمیرم تا بفهمی...بی مسئولیت اره اعصابم خرابه داغونم.اصلا بهم توجه نمی کنی..اما من مثل تو نیستم.عصر ی هم میرم قبرستون اینقدر سر قبر مادر بزرگم اینقدر گریه می کنم تا بمیرم.

دختر دیوونه تو عاشق روانی 5 مهر 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

تو کافری اگه مومن بودی کتاب خدارو رو یکبار باز کرده بود
یا درستو خونده بود بهتر می تونستی برای زندگیت تصمیم بگیری منم با اون قول قرارها بدبخت نمی کردی تو گولم زدی.
امیدوارم هرکس باعث و بانی شد که تو با من اینجور یبشی اب خوش از گلوش نره پایین تو خونه خودش نمیره ودربدر بشه.
پا کن تمام نوشته همامو تو که ا زمن بدبت می یای راستی از همه قایم گردی با من حرف می زنی یا پشت سرم دروغ می بافی اشکال نداره بگو هرچه می خواهی و لی اینو بدون ماه هیچ وقت پشت اب پنهمون نمی مونه دروغگو همیشه رو سیاست
هرکه بد کرد ظلم کرد ستم کرد با خودش کرد.
اینا هم نبینه اون دنیا مطمئن باش پس می ده. من جور دیگه بلد نیتم باشم ظاهر وباطنم همینه همین می فهمی.بدبخت
فلک زده بیچاره اره بگو بگو مریض.بگو بازم بگو. منتظرم.

دختری تنها 5 مهر 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

تو بار اول دومت نیست که دل میشکنی تو خانم سبزه وری
هم از کافی نت کردی بیرون ازهمه بیشتر به من ازار رسوندی برو از خدابترس فکر اون دنیاتو کن این چیزها به کسی وفا نمی کنه تو وظیفته به من پول بدی بعد حق منو می خوری می گی تو دنبال پولی معلومه کی غرق در پول شده که زنو زندگیشم فراموش کرده برو تو لیاقت احترام گذاشتن رو نداری حاضر شرط ببندم تحمل خوندن نوشته های من هم نداری برو برو بسه دیگه با ابروی وناموس مردم بازی کردن ترسو ادمای ناتوان غیب می کنن. مرد باش مرد اگه مردی سر همه قول قراری که بهم داد یبمون بعضی وقت ی کارهای می کنی که اینقدر عصبانیم می کنی که ازت می متنفر میشم. میخوام فقط این زمین دهن باز کنه من برم داخلش بسه دیگه خجالت بکش وقتشه به خودت بیای تو خالی تو خالی تر از اون چیزی که هن فکرشو می کردم پر که نشدی من بد بختم خالی کردی بسه دیگه یا مثل ادم میای سر خونه زندگیت یا دیگه اسم منو نیار .برو قایم موشک بازی کن.
تهمت زدن فکر کردی حرفها ی اون روز یاد م رفت تو ابادان بهم گفت تو فلان توفلا ن باشه اونم به یه دختر بی گناه ومعصوم زورت به من رسیده کارت به جای رسیده به ناموس مردم تهمت میزنی خوبه ناموس خودت هستماین حرفها رو میزنی.متاسفم برای خودم.
از حقیقت همیهش فرار باشه خدا هست حالا هی راجعبه من قضاوت کن و پشت سرم حرف دار بیار به خانم شیر علی گفته بودی ما از این زنا نداریم بگیریم از این ول ها نداریم بدیم من بدبخت چه ولی اصلا از تو دیدیم لابد منظورت اون ایینه شم دون کهنه که سر سفره عقد برام اوردین گذاشتین نه به شما نمیشه رحم کرد تو که من اینقدر دوست داشتم بهم رحم نکردی و نمی کنی هرکاری هم باهات بکنم نمی فهمی. ولی من مثل تو نامرد نیست مرد وحرفش.تف به این معرفت و غیرتت.بی عرضه که حتی نمی تونی بعد ا ز۲ سال عقد اداره زندگیتو بدست بگیر یو تشکیل زندگی بدی من بدبختو اسیر کردی بعدشم با پرویی می گی
پولشو م یدم پس اون همه احساس و ناراحتی روحی وروانی که برای من ایجاد کردی چی میشه
روزگار برام نذاشتی فکر کردی با این افکار معنی و لوس بازی وبچه باز یمی تونی گوشی قطع کردن منو می تونی نگه داری و ساز مخالف زدن از این به بعد سعی می کنم برای کسی بمیرم که برام تب کنه
همش فشار روحی روانی همش بدی همش ناراحتی همش کو آرامش دو دقیقه زنگ می زن صحبت می کنم چه بلاهایی به سرم در نمی یاره تو مریضی مریض روانی واگر نه با من که اینقدر دوست دارم این کارو نمی کردی فقط بشین بببن که چی می گی هی منو بفروش.هی برو دنبال هوس های زود گذر یه وقت که بخود اومدی دیگه حتی سایمم تو خواب نمی بینی چه برسه به من. بی محبتی به تو نمیشه محبت کرد احترانم گذاشت بی ظرفیت بی جنبه..چاه نکن بهره کسی اول خودت دوم کسی..به هم می رسیم..
چوب خدا صدا ندارد.

خاطره 5 مهر 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

مهم نیست عکس روی دیوار نباشه
روی دیوار نمیتونی بزنی روی قلبت بزن همیشه میمونه همیشه همراهته و هیچ کس دیگه نمیتونه ببینه

شهلا 6 مهر 1386 ساعت 03:09 ق.ظ http://21mehr.com

درود بر شما آقای " پارکانت " و سپاس که به کومه من آمدید

معمولن با چنین پیامهایی به بلاگی دعوت بشم
به اونجا اصلن نمیرم!!!

ولی حالا چی شد که این بار اومدم؟
شما نوشته بودی که :
((ما از وبلاگ خاله آمدیم . لینکتون را هم اضافه کردیم))

شما چند نفرید!؟
خاله کیست؟
کدام خاله!؟
و سپاس از اینکه لینک من را در اینجا وارد کردید.
منتظر پاسخ هاتون میمونم.
بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد