دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

سرما

امشب هم بازم هوا سرده و خشکی سرما و سوزش تیز اونو میشه احساس کرد عجب این روز ها تنهایی را مزه مزه  می کنم .

 

لحظه خدافظی
اشک چشمام جاری شد
دست خدا سپردمت
دل من راضی نبود به این جدایی
گفتی به من
همفسر پرستو ها میشم
گفتی تو هم مثل خودم غممگینی از جدایی

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مهسا 5 دی 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://onlynanaz.com

سلام عزیزم
من هیچ کجا نرفتم هیچ کجا هم ندارم که بروم
چند قطره حس
***
مرمت
غم نگاه مرا
آن نگاه خواهد برد
شب فراق مرا
آن پگاه خواهد برد
تن فسرده به امواج آب خواهد زد
و کام تشنه
خمی از شراب خواهد زد
تمام کوچه
چراغان عشق خواهد شد
و یاس جاری دامان عشق خواهد شد
تو ورای ستاره
طلوع خواهی کرد
مرمت دل مرا
شروع خواهی کرد
بیا که لیلی افسانه ام
تو باشی و بس
رفیق مسجد میخانه ام
***
آه تنهایی
افسوس
احساس سرد تو
از شیشه نا مهربان تر است
...
دریک غروب مه گرفته ای بارانی
بر شیشه اتاقک محزونم
آوار وغمگینانه نوشتم:
آه تنهایی...
بی لحظه ای درنگ وتامل
شیشه گریست.

***
با تو دوباره همسرم
با تو دوباره

با تو دوباره زندگی رنگی شد

تمام اطلسی های خشک دلم دوباره با تو جوونه زد

تو اومدی تا خدا به من ثابت کنه که هنوز هم آدمای خوب ،پاک وصادق وجود دارند و بین مردم نالایق و گرگ صفت این روزگار دارند صبورانه زندگی میکنند . می دونی اگه بشه رو زندگی من اسم داستان گذاشت تو قهرمان داستان منی. همون شوالیه جوون و مهربونی که میاد و دختر رویاهاشو از چنگال دیو ظلمت و تنهایی نجات می ده .همونی که باعث میشه لبای سرد و بی روح دخترک به لبخند عشق و امید دوباره جون بگیره.

با تو دوباره عزیز دل من، دل خانوم جون یه باغ پر گل شده . با تو دوباره مهربون من، خدا رو میشه حس کرد.
اون عزیز مهربونی رو که مدتها بود از دست داده بودم با قدمهای خوش یمن تو به زندگی من دوباره متولد شد .

آره تعجب داره؟

شاید بعضی ها بگن خدا که تاریخ تولد نداره. درسته ولی خدا توی فلب من 15 خردادی که گذشت متولد شد .دوباره متولد شد.

الان بزرگترین ثروت من خداست . کسی رو بیشتر از اون دوست ندارم وحاضر نیستم به هیچ قیمتی این سرمایه رو از دست بدم و بعد از اون نوبت میرسه به همسر نازنینم که چلچراغ خونه ی منه . ناقوس قلب منه

قشنگ ترین آهنگ آلبوم زندگی منه .خوشگلترین تصویر ذهنی منه. شیرین ترین شیرینی سفره وجود منه. شوهر منه . دلبر منه . توی غما و غصه ها مونس و همراه منه. بعد خدای مهربون تکیه گاه منه. اون مال منه

فردا روز تولدشه کادوی من به همسر گلم یه دعاست : الهی که عاقبت به خیر بشی شوهرم

دوستت دارم .

کی حاضره امروز برای خوشبختی من و همسرم دعا کنه؟




ولی روزی که تو بهم پیشنهاد کردی افق تازه ای در



مقابل چشمای من باز شد من به تو اعتماد کردم و تو



جواب اعتمادم رو خیلی خوب دادی



با اعتماد کردنت و بعد ازینکه کمی شناختمت عاشقت شدم



و وقتی که دیدمت این احساس قشنگ به تکامل نزدیک



تر شد و وقتی محرمت شدم حس کردم نمی تونم بدون



تو زندگی کنم

چون تو قشنگ ترین معنای و قشنگ ترین تصویر زندگی من شدی همسرم













مهسا 6 دی 1386 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام
زندگی با عشق هرگز تیره نیست
اگر بوی گلی را دوست ندارید
شاخه هایش را نشکنید.
بیایید به جای گله گذشت کنیم
با سهل انگاری ممکن است فرصت های باارزش رو از دست بدهید
به اشتباهات گذشته پیله نکنید از آن ها درس بگیرید
به جای آنکه از رفتار همسرتان برداشت عجولانه و غلط نمائید برداشت خود را با اون در میان بگذاریدتا ازنظر وقصدی
که او از رفتار خود داشته آگاه بشود
این تجربه ناخوشایندرا به سایر رفتارهای او تعمیم ندهید.
به نکات مثبت همسرتان توجه کنید.
به صدها روش به او بگوید دوستش دارید.
*دکتر مهدی فتحی*

دوست دارم زیباترین لحظه ی روزم طلوع چشمان تو باشد
سالروز تولد ترا با تقدیم
دشتی پرگل به تو تبریک میگویم.
تولدت مبارک با بهترین آرزوها

موسی 7 دی 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://moosatv.blogfa.com

سلام
از وبت دیدن کردم مطالب زیبا و باحالی داره.
حاضری با من تبادل لینک کنی؟ مرا با (( بهترینهای فوتبال - ترفند کامپیوتر و نرم افزار )) لینک کن و بعد به وبلاگم بیا و بگو با چی لینکت کنم.

ناناز 7 دی 1386 ساعت 09:59 ب.ظ http://onlynanaz.com

ای تک ستاره قلبمُ تو زیباترین واژه وزیباترین کلام
امیدوارم دستهای مان با پیوند به هم پلی برای عبور عشق باشد تا قلب هایمان ُجایگاه امنی برای یکدیگر شوند.
امیدوارم بهار عمرت همیشه سرسبز و خرم باشد با قلبی سرشار از شور وعشق برای تو همسر خوبم دسته گلی عطر آگین تقدیمت میکنم و امیدوارم خودت گلی همیشه شاداب ومعطر باشی.
برای همیشه دوستت دارم .

مهسا 8 دی 1386 ساعت 08:08 ب.ظ

می نویسم با دستی لرزان با قلبی شکسته با چشمی گریان می نویسم از شور عشق از تو تا که باور کنی دیوانه وار دوستت دارم

آری دیوانه وار ...

زیباترین تصویری که در زندگیم دیدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود... زیباترین سخنی که شنیدم سکوت دوست داشتنی تو بود... زیباترین احساساتم بیان دوست داشتنت بود.....زیباترین انتظار زندگی ام حسرت دیدار تو بود....زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود... زیباترین هدیه عمرم محبت تو بود... و زیباترین اعترافم عشق تو بود.

***
انتظار
گر نیایی تا قیامت انتظارت می کشم

منت عشق از نگاه پر شرارت می کشم

ناز چندین ساله از چشم حقارت می کشم

تا نفس باقیست اینجا انتظارت می کشم



یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
یادم باشد که روزو روزگار خوش است
یادم باشد جواب کین را با کمتر از مهر
وجواب دو رنگی را باکمتر از صداقت ندهم
یادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنم
وبرای سیاهی ها نور بپاشم
یادم باشد از چشمه درس خروش بگیرم
وازآسمان درس پاک زیستن
یادم باشد سنگ خیلی تنهاست
یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند...
وقتی بیتو تکو تنها بودم زندگی برایم معنا نداشت.
خیلی دوستت دارم.
***
و خداوند زن را آفرید خداوند زن را از پهلوی چپ مرد آفرید نه از سر او تا بر او مسلط گردد نه از پای او تا لگد کوب امیال اوگردد بلکه از پهلوی او تا برابر او باشد و از زیر بازوی او تا در حمایت اوباشد و از نزدیکترین نقطه به قلب او تا موردعشق او باشد.

مهسا 9 دی 1386 ساعت 12:08 ق.ظ

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی خلسه دراعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش وگرمای تب
بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه یعنی حس خوب طعم عشق
طعم شیرین به رنگ سادگی
بوسه آغازی برای ما شدن
لحظهی با دلبری تنها شدن
بوسه سرفصل کتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دلها شدن
بوسه آتش میزند برجسم وجان
بوسه یعنی عشق من با من بمان
شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه برمیدارد این شرم ازمیان
طعم شیرین عسل از بوسه است
پاسخ هربوسه یک بوسه است!
***
چون نهالی سست می لرزد
روحم از سرمای تنهایی
میخزد درظلمات قلبم
وحشت دنیای تنهایی
***
کار امروز را به فردا نسپار
امروز دوستم داشته باش
شاید فردایی نباشد.

من اگه نباشم
کی واسه همیشه تورو می پرسته
کی برات می میره کی نمیشه خسته

یک نفر یه جایی
تمام رویاهاش لبخند توست
احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه
پس هروقت احساس تنهایی کردی
این حقیقت رو به یاد داشته باش
یک نفر یه جایی
در حال فکر کردن به توست

*درد دارم*
من اگر دیوانه ام
با زندگی بیگانه ام
مستم اگر گیج وسرگردان ومدهوشم
اگر بیصاحب وبی چیز وناراحت
خراب اندر خراب وخانه بر دوشم
اگر فریاد منطق هیچ تاثیری ندارد
در دل تاریک و گنگ ولال و صاحب مرده ی گوشم
به مرگ مادرم:دخترم درد دارم
شما ای مردم عادی
که من احساس انسانی خود را
بر سر شک ساده ی رنج فلک بارتان
بی شبه مدیونم
میان موج وحشتنکی از بیداد این دنیا
در اعماق دل آغشته با خونم
هزار درد دارم
درد دارم
این شبای دلتنگی که غم با من هم آغوشه
به جز اندوه تنهایی کسی با من نمیجوشه
کسی حالم نمیپرسه
کسی دردم نمیفهمه
نه هم درد و هم آوایی با من یک دل نمیخونه
از این سرگشتگی بیزارم وبیزار
ولی راه فراری نیست از این دیوار
برای این لب تشنه دریغا قطره آبی بود
برای خسته چشم من دریغا جای خوابی بود

میشه از لبهای تو بهترین ها رو شنید
با تو میشه شبو رو از ریشه سوزوند
با تو میشه شعر آزادی رو خوند
تو این یخبندون این دنیای سرد
میشه با هرم نفسهات گرمی رو تجربه کرد
میشه با بود ونبود نسوخت وساخت
میشه با فانوس تو قافیه رو به شب نباخت
میشه با نگاه تو دنیا رو زیباتر دید
میشه از لبهای تو بهترین هارو شنید
میشه دست ودست هم بذاریم ما بشیم
اگه تو بخوای منم بخوام که مابشیم
میتونیم رها بشیم ُمیتونیم رها باشیم
میتونیم ما بشیم
ای یار از این عهد گسستن توبه
در حاشیه هوس نشستن توبه
هرمرتبه ای توبه شکستیم این بار
صد مرتبه از توبه شکستن تو به
همش واسه تو هست
به خدا دوست دارم
وقتی کسی رو دوست داریُ صاحب کلی ثروتی
نذار که از دست بره ُاین گنج خیلی قیمتی
***
و خداوند زن را آفرید خداوند زن را از پهلوی چپ مرد آفرید نه از سر او تا بر او مسلط گردد نه از پای او تا لگد کوب امیال اوگردد بلکه از پهلوی او تا برابر او باشد و از زیر بازوی او تا در حمایت اوباشد و از نزدیکترین نقطه به قلب او تا موردعشق او باشد.



مهسا 9 دی 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

پاک ترین عشق برای تو
با باور تو باور کرده ام که خوشبختم ، و لحظات عاشقی برایم زیباست….
با بودن تو احساس کردم آن گمشده را که مدتها در جستجوی او بودم پیدا کرده ام..
اجازه هست که عشقتو تو کوچه ها داد بزنم؟

رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم

اجازه هست که هر نفس ترانه بارونت کنم؟

ماه و ستاره رو فدای چشمونت کنم

اجازه هست که خنده هات قلبمو از جا بکنه؟

بهت بگم عاشقتم، دوست دارم یه عالمه

اجازه هست بهت بگم عشق تو توی سینمه؟

جونمو هم بپات بدم بازم برای تو کمه

بمن بگو،بگو بمن،بگو منو دوستم داری

بگو که واسه هوست پا رو دلم نمیذاری

اجازه هست نگاهتو تو خاطرم قاب بکنم؟

چشمی که بدخواهمونه بخاطرت خواب بکنم

اجازه فریاد بزنم تو قلبمی تا به ابد؟

بدون اگه رسوا بشم، بخاطرت خوبه نبرد

اجازه هست کنار تو به اوج ابرا برسم؟

دست تو توی دستمو،برم به فردا برسم

اجازه هست دریا بشم،کویرو پیمونت کنم؟

تو صدف دلم بشی من تو دلت خونه کنم

اجازه هست یه لحظه باز توی چشات نگاه کنم؟

بایک نگاه بی ریا روی غمو سیاه کنم

اجازه هست؟؟؟

***عزیزم
من را در حریم پاک چشمانت
به آرامش برسان

***
پروردگارا ، روا مدار که سر به دنبال هوس

بگذارم و در ظلمات جهل و ضلال از چراغ

هدایت به دور افتم و بیغوله را از شاهراه باز

نشناسم .(صحیفه سجادیه )






ناناز 18 دی 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://onlynanaz.com

بنام پرودگار یکتا
سلام همسرم
اگه بخوای برات میمیرم
برای خواب معصومانه عشق * کمک کن بستری از گل بسازیم
باور کن صدامو باور کن
صدایی که تلخ وخسته اس
باور کن ُقلبمو باور کن
قلبی که کو هه اما شکسته اس
با ور کن دستامو باور کن
که ساقه نوازشه
باور کن چشم منو باور کن
که یک قصه خواهشه
وسوسه عاشق شدن
التهاب لحظه هامه
حسرت فریاد کردنه
اسم کسی با صدامه
اسم تو هر اسمی که هست
مثل غزل چه عاشقانه اس
پر وسوسه مثل سفر
مقل غربت صادقانه اس
باور کن اسممو باور کن
من فصل بارون دردم
مترود باغ وگل و شبنم
درختم
درخت خشکی تو دست تگرگم
باور کن همیشه باور کن
که من به عشق صادقم
باور کن حرف منو باور کن
که من همیشه عاشقم

****
خوابم یا بیدارم
تو با منی با من
همراه وهمسایه
نزدیک تر از پیرهن
باور کنم یا نه
حرم نفساتو
ایثار تنسوز نجیب دستاتو
خوابم یا بیدارم
لمس تنت خواب نیست
این روشنی از توست
بگو از آفتاب نیست
بگو که بیدارم
بگو که رویا نیست
بگو که بعد از این جدایی با ما نیست
اگه این فقط یه خوابه
تا ابد بزار بخوابم
بزار آفتاب شوم تو خواب
از تو چشم تو بتابم
بزار اون پرنده باشم
که با تن زخمی اسیره
عاشق مرگه که شاید
تو دست تو بمیره
خوابم یا بیدارم
عید اومده از خواب
آغوشتو وا کن
ای بهترین تعبیر
با من مدارا کن
ای عشق دامنگیر
من بی تو انده سرد زمستونم
پرنده ی زخمیُ اسیر بارونم
ای مثل من عاشق
همتای من محبوب
بمون
بمون با من
ای بهترین
ای خوب
*

همیشه در قلب منی
دوستت دارم مهربان




مهسا 21 دی 1386 ساعت 12:22 ق.ظ

زیبا سلام
زیبا سلامت می کنم



زیبا هوای حوصله امشب ابری است



چشمی از عشق می بخشایم



تا رو به آفتاب بشوید دلت



زیبا کنار حوصله ام بنشین



بنشین مرا به شط غزل بنشان



بنشان مرا به منظره عشق



به منظره باران



به منظره رویش



من سبز میشوم



زیبا سلامت می کنم.....


ای یاد تو یاد شب غمناک بیابون



بوی شب بارونیُ نمناک بیابون



ای همیشه نزدیک و همیشه دور از این دست



ای خوب ترین و اولین و آخرین دست



هر دستُ به یاد دست گرم تو فشردم



اسم خوبتو به جای اسم همه بردم



هر نامه رو با خیال نامه هات می خونم



هر خطی رو خط خوب و آشنات می خونم



فریاد می زنم با لب بسته،گونه ی خیس



با مرگ منم خاطره ی تو مردنی نیست



بعد از تو دیگه،هیچی تو دنیا دیدنی نیس



حرف هیچ کسی،برای من شنیدنی نیس



وقتی تن من خالیه از تپیدن



هیچی خواستنی،سپردنی،بریدنی نیس



بعد از تو دیگه دنیا برام بی حرکت موند



هر ابری پس از تو،خالی و بی حرکت موند



بوی خونه مون،هوای دلنشین حرفات



بوی نفسات،بوی خودت،طنین حرفات



از تو مُردم و شعر من،از تو ابدی شد



چه تولد عزیز و چه مرگ بدی شد



ای موندنی مثل شعر برای همه نسلا



بعد از تو برام زمستونه همه فصلا



فریاد می زنم با لب بسته،گونه ی خیس



با مرگ منم خاطره ی تو مردنی نیست

یاد نره افراد حسود ونادان کنار ما زیادندمواظب اونا باش
همیشه از کسی کمک بخواه که این دوچیز رو نداشته باشد.
چشمت را خوب باز کن تا شانس را به شناسی قدر بدان وخداروشکر کن.
عمر زود میگذرد مثل باد مثل آب حیاطی هم در بین نیست که تجدید عمر شود تا فرصت داری کاری بکن تو خوش قلبی وپاکدلی توکل به خداموفق میشوی.

مهسا 29 دی 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا
دل شکستن کار آسانیست حرفش را مزن
خورده ای سوگندروزی عهد ما را بشکنی
این شکستن نا مسلمانیست حرفش را مزن
حرف رفتن میزنی وقتی که محتاج توام
رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را مزن

منتظرت خواهم ماند اگر با من همنفس شوی
نگو که رفتن سهم من است.

مهسا 15 بهمن 1386 ساعت 05:58 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

سلام عزیزم
ای علت قشنگی رویا و خواب من
تنها دلیل گل شدن اضطراب من
ای راه حل ساده ی جبران تشنگی
فواره ی نگاه قشنگ تو آب من
رفتی چه قدر ساده دل آسمان شکست
در عکس مهربان تو در کنج قاب من
باران چه قدر حرف تو را گوش می کند
می بارد آن قدر که نیایی به خواب من
گرچه نگاه عاشق تو هیچ کم نکرد
از اوج دل ندادن تو یا عذاب من
اما دل شکسته ی من باز هم نوشت
صد آفرین به چشم تو و انتخاب من

ناناز خانمی مهربون 15 بهمن 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://onlynanaz.com

دوستم داشته باش





باد ها دلتنگند ‘دست ها بیهوده‘چشم ها بی رنگند



دوستم داشته باش



شهر ها می لرزند‘ برگ ها می سوزند‘یاد ها می گندند



باز شو تا پرواز ‘سبز باش از آواز‘آشتی کن با رنگ ‘عشق بازی با ساز



دوستم داشته باش



سب ها خشکیده ‘یاس ها پوسیده ‘شیر هم ترسیده

دوستم داشته باش



عطرها در راهند ‘دوستت دارم ها ‘آه‘ چه کوتاهند



دوستت خواهم داشت ‘بیشتر از باران ‘گرمتر از لبخند‘داغ تر از تابستان



دوستت خواهم داشت ‘شاد تر خواهم شد ‘ناب تر ‘روشن تر ‘بارورخواهم شد



دوستم داشته باش



برگ را باور کن ‘آفتابی تر شو ‘باغ را از بر کن



خواب دیدم در خواب

آب ‘آبی تر بود

روز پر سوز نبود

زخم شرم آور بود

خواب دیدم

در تو رود از تب می سوخت

نور گیسو می بافت

باغچه گل می دوخت





دوستم داشته باش


مهسا 6 اسفند 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

***قصه ی وفا ***
به خاطر آور ، که آن شب به برم
گفتی که : بی تو ، ز دنیا بگذرم
کنون جدایی نشسته بین ما
پیوند یاری ، شکسته بین ما
گریه می کنم
با خیال تو
به نیمه شب ها
رفته ای و من
بی تو مانده ام
غمگین و تنها
بی تو خسته ام
دل شکسته ام
اسیر دردم
از کنار من
می روی ولی
بگو چه کردم
رفته ای و من آرزوی کس
به سر ندارم
قصه ی وفا با دلم مگو
باور ندارم

××××××××××××××××××××××××××××

*** گل سرخ ***
دیدی ای غمگین تر از من
بعد از آن دیر آشنایی
آمدی خواندی برایم
قصه ی تلخ جدایی
مانده ام سر در گریبان
بی تو در شب های غمگین
بی تو باشد همدم من
یاد پیمان های دیرین
آن گل سرخی که دادی
در سکوت خانه پژمرد
آتش عشق و محبت
در خزان سینه افسرد
کنون نشسته در نگاهم
تصویر پر غرور چشمت
یک دم نمی رود از یادم
چشمه های پر نور چشمت
آن گل سرخی که دادی
در سکوت خانه پژمرد
××××××××××××××××××××××××××
دوست دار همیشگی تو مهسا

ناناز 8 اسفند 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://onlynanaz.com

به نام ایزد زیبا
سلامت می کنم ای گل نثارت می کنم جان را..
چراکه دوستت دارم به قرآن خدابسیار..
توهمتای تمام بهترینها هستی ..
اگرباورنداری خود بیاآینه رابردار..
تومی دانی که سوی چشمهایم رفت درراهت؟
نشد غافل شوم ازیادتودررُوزوشب یکبار..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد