دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

آخر سال

داریم به اخر سال نزدیک میشیم اما امسال هم هیچ حسی ندارم برای نوروز چند سالی هست که دگه اشتیاقی برای سال آینده ندارم .

اصفهان / اینترنت رز / استیشن ۴

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا بانو 16 اسفند 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

سلام عزیزم


تقدیم به عزیز مهربو نم

با توبودن به تمامی دنیا می ارزد
با تو
در نگاهت سادگی چشمک میزند
حرفهایت
آرامشی بر طوفان است
با تو بودن به تمامی دنیا می ارزد
و بی تو بودن
مرگ است
آسمان در برابر تو هیچ
و خورشید
با بودن تو بی نور است
با بودن تو هیچ شبی سیاه نیست
گلکم وصف تو گفتن
سخت است

******************

بازم مثل همیشه غمگینی
نا امید نباش
سختی و بلندی های زندگی که آدم رو می سازه
با آرزوی سالی خوش سرشار از موفقیت
یا علی مدد







سحر 16 اسفند 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://sahar1hassan.blogfa.com

سلام گلم وبلاگ قشنگی داری
منم بچه ی آبادانم و عاشق همه آبادانیها
موفق باشی گلم
بای تا های دیگر

ناناز 28 اسفند 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://onlynanaz.com

میخونم با صدایی غمگین صد ترانه عاشقانه
کی بدونی بعد این همه انتظار دوست دارم بی بهانه
این عاشقی های این دل دیوونه
بی تو برای همیشه نا تمومه
تو رو میپرسته دل نازک و بیقرارم
تورو دوست داره شبای انتظارم
همیشه عاشق
تا همیشه شاد
باشید
خیلی ماهی
مواظب خودت باش

مهسا بانو 28 اسفند 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

×××کلبه ی غریبی ام را پیدا کن کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی ام ..
در کلبه را باز کن ...
به سراغ بغض خیس پنجره برو حریر غمش را کنار بزن
مرا خواهی دید
با بغضی کویری که غرق عصاره انتظار است پشت دیوار دردهایم نشسته ام....
همیشه شاد
دادار سپهر نگهدارتان باد!

ناناز خانمی 29 اسفند 1386 ساعت 11:25 ق.ظ http://onlynanaz.com

چراغی سوسو کنان به دست میگیرم
چشمهایم خسته است
ذهنم پرتشویش
قلبم پردرد
گوش هایم دیگر طاقت هیچ هیاهویی ندارند
لحظه های بی رحم پی در پی هم میگذرند
انتظاری تلخ
نه انتظار شیرین است
چون پس از پایانش لحظه ی دیدار است
وقتی که صدای نفست در گوش من طنین انداز است
انتظارم دیگر روبه پایان است
با بودن تو
ذهنم پر از آرامش
قلبم مملو از عشق
چشم هایم پرشور
اما
لحظه های بی رحم
تند تند از پی هم می گذرند
و صدای نفست را از من باز پس می گیرند
بازهم قلبم پر درد
ذهنم پر تشویش
یاد باد آن روزگاران یاد باد

*هیچ وقت فاصله ها حریف خاطره ها نیستند*
بوسه ی سرخ
از صحن دایره چشمان ات
عبور که می کنم
چراغ های فاصله٬خاموش است.
دستانت را که می سرایم
نمازم٬ نورانی می شود.
دیشب ٬خواب فرشته ای را می دیدم
که به عروسک های رنگ پریده٬رنگ می فروخت
وشعر های مرا هم رنگ آمیزی می کرد...!
صبح که بیدار شدم
جای دستان معطر تو بر آینه
نشسته بود
و
بر لب های تشنه ام٬
بوسه ای سرخ...
یادت باشد!
امشب که می خواهی بخوابی
یک ستاره بر دامن ام بیاویز...!

سر سبزترین بهار تقدیم تو باد ... آوای خوش هزار تقدیم تو باد...گویند که لحظه ایست روییدن عشق ...آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

مهسا بانو 29 اسفند 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://onlymahsa.blogfa.com

سلام عشقم

با من باش !

برای رضایت دلی

که در گرفته ترین ناحیه بارانی اش٬

بار ها رو ییده ای...

پر تپش !

از چشمانت می سرایم.

بی آنکه بخواهم

فاش می شوم.

بی آنکه بدانم

دل می بندم.

من به عشق ناگزیرم

تو ٬به من!

در رنجش ثانیه های بی سرزنش٬

ترانه ای هم رنگ چشمان بی غبار تو ٬

سپید می کنم.

روی غبار نفس های اینه ایت٬

با سر انگشتان لرزان و عاشقم!

نبض نگاهم را٬

قلم می زنم .

و با وسعت دل دریایی و پر نجابتت٬

ستاره ها را بر چشمانت٬

سنجاق می کنم.

فرصتی نمانده!

برایم حرف بزن.

شعر بخوان.

عشق سبز کن.

برای آمدنت که هیچ٬

برای بدرقه ات ٬آری! رنگین کمان می میرد ...

دوستت دارم عشق من
به یادم باش عزیز دلم
سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد