دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

حق جدایی

تو مگه قسم نخوردی ؟

دلم را تنها نزاری ؟

روبرو نشتی اما از یه غریبه کم نداری !!

روبروی من نشستی توی چشم تو ستاره . . .

از صدای تو شنیدم  تو واقعاٌ دوسم نداری !!

تو واقعاٌ دوسم نداری !

 /  یه دنیا بی وفایی /  ......................... /

نظرات 1 + ارسال نظر
ناناز 12 مرداد 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://onlynanaz.com

حرفی از جدایی با من نزن

مرگ شعله هارو دامن نزن

من کویر نیمه جونم

رو به جنونم

با تو جون می گیرم

عشق تو بسته به جونم

اگه تنها بمونم

می میرم

برای دل بستن، نگو فرصتی نیست

نگو هر چی به وقتش

دوست داشتن نوبتی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد