دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

دفتری از خاطرات من ( آبادان پارکانت - سابق )

غمی بزرگ با روزهای همیشه ابری و بدون همراه و تنها بدون #دلخوشی

بی ثمر

تمام عمر ، یک نفس دویده ام به پای تو
نمی رسم به پای تو ، نمی رسی به پای من
من این طرف ، تو آن طرف ، هزار کوچه بین ماست
من این طرف به یاد تو ، تو نیمه ی جدای من
چه قدر چشم های تو برای من مقدس است بیا ! دلم برای تو ... نگاه تو برای من
دوباره من برای تو غزل سروده ام بیا
بیا که دوست دارمت ، غریب آشنای من

نظرات 3 + ارسال نظر
نانازی 20 مرداد 1387 ساعت 01:28 ق.ظ http://onlynanaz.com

آرزو داشتم سایه ای باشی بر سر لحظه های بی پناهم و همسفرم شوی در سکوت جاده ی تنهایی ُنیاز من بودی ومن نیاز تو بودمُ سوز نهان در ساز تو بودم .آرزو داشتم زیر سقفی از مهربانی برای هم بودیم و همچون آیینهُ صداقت را نثار هم میکردیم.

ساناز 20 مرداد 1387 ساعت 08:31 ق.ظ

گرمی قلبمو دستام پیشکش تنهایی تو....

ساناز 20 مرداد 1387 ساعت 08:34 ق.ظ

باز شبها دست به دعا نگام به آسمونهاست
باز دعای سحرم هنوز خدایا خدایاست......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد